2. leht 2-st

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 11.05.2010 19:52 32
Postitas Janar_R
Minugi poolt.

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 11.05.2010 21:08 46
Postitas Spike Mahinga
Panin ka oma linnukesed kirja. Teema autorile edu õpingutel ning millal tulemused nähtavaks saavad?

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 12.05.2010 17:14 51
Postitas eneli86
Tehtud!

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 14.05.2010 08:52 43
Postitas karmo_k
Vastatud, jään huviga kokkuvõtet ootama

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 14.05.2010 14:40 10
Postitas Mart_L
Tehtud :cool:

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 16.05.2010 10:42 47
Postitas sommer
Loodetavasti oli ka minu vastustest abi :P

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 19.05.2010 22:57 53
Postitas heikkog
Sain eelmise nädala lõpus töö esitatud, samas pean kohe ütlema, et ei jõudnud analüüsiga nii palju tegeleda kui oleksin tahtnud, aga töö tähtaeg surus peale. Analüüsimiseks võtsin 156 vastajat 78 eesimest ja 78 viimast, sest andmeid pidi eelnevalt puhastama ja selle peale läks juba aega, seega piirdusin väiksema vastanute hulgaga. Aga ükski vastus pole raisku läinud, sest jätkan kõigi vastuste analüüsiga juba järgmisel nädalal kui mul viimane aine läbi saab. Siis panen põhjalikuma analüüsi kokku ja postitan ka siia teema alla.

Praegusest tööst võiks tõenäoliselt enim võiks huvi pakkuda 6-7 lk olev autoremondituru kirjeldus ja küsitluse tulemused 11-13 lk. Ülikooli aine raames esitatud töö asub aadressil: http://www.jrnl.ut.ee/filemanager/index ... 5pparuanne&

Veelkord aitäh kõigile, kes töö valmimisele kaasa aitasid ja kui põhjalikum analüüs valmis, annan teada.

Re: Uuring autoremondi teemal

Postitatud: 20.05.2010 13:19 02
Postitas iaanek
Väike on Eesti :)
Huvitav lugemine iseenesest, aga ei leidnud sealt põhjalikumat analüüsi selle kohta, miks ligi paarkümmend aastat turul olnud valdavalt professionaalne ja mõistliku hinnatasemega töökoda pole omale leidnud püsivat, äraelamiseks piisavaarvulist klientuuri.
Pakun oma subjektiivse arvamusena välja, et rohkem kui reklaam internetis oleks abi olnud poole personali suhtlemiskoolitusele saatmisest, seda just klientuuri lojaalsuse aspektist.