47. leht 80-st

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 09:52 08
Postitas Glipz
Eile siis Kehtna alevikus Viljandi mnt sees ise sõites ka 60km/h mõtles üks E39 omanik muidugi ennem möödasõitu tükk aega tagastanges oma auto ninga kinni istudes ja siis keset alevit korraga mööda süstida ja nina eest siis läbi põigata. Tekitades väga ohtliku olukorra. Ei saa küll aru kus tal nii kiire oli. Autoks siis E39 nr 195 AXD. Vb kui keegi teab võiks paar sõna öelda, et võiks tsipa rahulikumalt võtta. Peale seda möödasõitu muidugi vilgutasin tulesi ka. Igatahes mõned km edasi tegi ühe ohtliku möödasõidu veel samamoodi kuid seekord keset kurvi ja peale seda vist unustas oma kaasipedaali ära ning jäi ette toppama. Ma lihtsalt ei ei saa aru sellistest möödasõitudest. Nimi on ka igatahes teada. Ning keegi võiks talle edasi öelda, et tehku oma tagumised tuled korda!!

EI vingu ega hädalada. Lihtsalt mainin.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 12:16 28
Postitas arnis
Glipz kirjutas:Eile siis Kehtna alevikus Viljandi mnt sees ise sõites ka 60km/h mõtles üks E39 omanik muidugi ennem möödasõitu tükk aega tagastanges oma auto ninga kinni istudes ja siis keset alevit korraga mööda süstida ja nina eest siis läbi põigata. Tekitades väga ohtliku olukorra. Ei saa küll aru kus tal nii kiire oli. Autoks siis E39 nr 195AXD. Vb kui keegi teab võiks paar sõna öelda, et võiks tsipa rahulikumalt võtta. Peale seda möödasõitu muidugi vilgutasin tulesi ka. Igatahes mõned km edasi tegi ühe ohtliku möödasõidu veel samamoodi kuid seekord keset kurvi ja peale seda vist unustas oma kaasipedaali ära ning jäi ette toppama. Ma lihtsalt ei ei saa aru sellistest möödasõitudest. Nimi on ka igatahes teada. Ning keegi võiks talle edasi öelda, et tehku oma tagumised tuled korda!!

EI vingu ega hädalada. Lihtsalt mainin.
Norm. Hea et regmärk teada. Netist enne autoostu tihtipeale toksitakse number sisse.
Kui siis kiidulaulu koguneb, eks sellest tehakse ka ääremärkusi ;)
Parem oleks kirjutada ilma tühikuta, et otsing paremini töötaks.
Endal kogunenud aja jooksul liikluses paarkümmend videolõiku.
Sõber aasta tagasi otsustas isegi telele saata ja läksidki krimis eetrisse
kümmenkond juppi eeskujulikust sõidust :mrgreen:

Nii et me kõik võime siiski teha oma panuse, ühel või teisel moel.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 12:48 41
Postitas toivoku
Tra isehakanud politseinikud. Jätaksid hea auto ostmata, kui peale regmärgi sisse toksimist tuleb välja, et keegi kitupunn on pool internetti mingit jama täis kirjutanud?

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:01 08
Postitas JanekEnde
Mis ajast ohtlikud manöövrid autot rikuvad? Tihend rooli ja istme vahel on lihtsalt ajudeta, mitte auto süüdi :lol: Isiklikult ennastki häirivad sellised taunid, kes pressivad elu eest mööda ja siis jäävad ette munema.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:28 53
Postitas J_V
Olen tihti täheldanud, et auto sõidab ees 80ga, kipitad mööda ja sõidad rahulikult 95ga edasi ja auto millest just mööda panid, istub sul pe**es kinni.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:31 56
Postitas toivoku
J_V kirjutas:Olen tihti täheldanud, et auto sõidab ees 80ga, kipitad mööda ja sõidad rahulikult 95ga edasi ja auto millest just mööda panid, istub sul pe**es kinni.
jep, ja asi pole mitte mingis vahele pressimises vaid hoidke pikivahet, sisi ei pea keegi pressima, ei ole vaja maanteel 2-3m vahet hoida vaid pigem 20-30m.
Eelmine aasta käisin tartus 10-15 autot rekka tagaja keegi mödöasõite ei tee, 3 korda vilgutati tulesid ja lasti signaali kui ma mööda pressisin. oleks pikivahet hoitud ei oleks olnud mingit probleemi. Ja ei olnud ma ülemäära võims autoga aga 3 möödasõiduga olin kogu kolonnist möödas ja sain nautida normaalset sõitmist, mitte,et kord pidurdatakse ja siis kiirendatakse jne.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:37 54
Postitas arnis
JanekEnde kirjutas:Isiklikult ennastki häirivad sellised taunid, kes pressivad elu eest mööda ja siis jäävad ette munema.
Poolt :lol:
Jätaksid hea auto ostmata
Auto võib olla hea, aga omanik ei pea olema. Üldjuhul need, kes "oskavad eriti hästi sõita" oskavad ka autot eriti hästi piiraiani ja piirajasse lasta.

Üldjuhul "hea auto ostmiseks" ja "profijuht" on üksteist välistavad. Profijuht võib küll osta hea auto,
kuid müüma hakkab ta seda siis, kui "enam ei viitsi n*ss*da, müün maha ostan teise" faas ette tuleb.

" onclick="window.open(this.href);return false;
:)

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:41 17
Postitas Eva
Ja millest järeldad, et sellised *****toobised oma autode eest hoolitsevad. Ma küll ei üldistaks päris, kuid mainiks siiski, et suurem osa BMW juhte EI hoolitse oma auto eest nii nagu ettenähtud- enamik eelistab ka veermikus olevaid odavaid kulujuppe kasutatuna osta, millest mina isiklikult aru ei saa. 100 eurone väljaminek on selliste jaoks juba üüber. Ma käisin ka kaasaga ühte (varem suhteliselt heas korras ja hooldatud) 750 vaatamas..Uskumatu oli minu jaoks see, et mäidud ei suuda bensiinigi masinale osta ja seda oli lihtsalt pole aasta jooksul ronditud kuniks müüdud sai. Vot sellised mäidud siis ostavad ja rondivad ja siis müüvad kuna hammas ei hakka peale selle auto kallile hooldusele (ja täpselt- ei suudeta numbritulesidki külge tagasi panna :shock: ). Kui tüüp ei suuda tulesidki korda teha ja tekitab liikluses riista suurendamiseks ohtlikke manöövreid, siis mina isiklikult ka EI ostaks sellist masinat. Ei ostaks pooligi mis siin foorumis on.
Juhid ise teinud selle BMW maine nii maha. Tõesti ei ole auto süüdi, et selle turuhind on nii odavaks aetud, et iga nolk seda täis***** osta jaksab sandikopikate eest. On juppe, mida isegi mina ei taha uuena osta (räägime siin a´la 300-500 eurost ühe asja kohta) KUI kasutatuna ostes olen ma enam-vähem kindel, et ta kestab ja autot lammutama ei hakka. Tulede kordategemine ei ole ju kallis. Algul lastakse üks asi käest ära ja siis juba teine ja kolmas ja siis leitakse, et nad tuleks korda teha aga näed pappi põle, paneme aga müüki. Samas saan aru..lollidelt tulebki raha ära võtta.

Minu jaoks isiklikult on juba kuival teel driftimine auto rontimine. Tee seda lumel-las libiseb aga kuival teel kummi vilinal veermikku lõhkuda? Sry...selliste asjade jaoks on ka spetsiaalselt selleks ettenähtud/tehtud masinad.
Toivoku kommentaariga mingil määral nõustun kui ma sellest õieti aru sain- pidurid on BMW jaoks tõesti kiiruse surm :lol: Aga selleks on ka õige aeg ja koht ja ole päris kindel, et teed seda teistele autojuhtidele ohutult. Kiire on siis kiirusta, ma kiirustan ka aga miks vaja teistele demonstreerida oma autosõiduoskusi (või enamasti oskamatust, sest gaasipedaali vajutamine ei ole ju ometigi oskus)...

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:51 31
Postitas toivoku
Oleks pikivahed normaalsed olnud siis ei oleks häda midagi, lihtsalt vahel pead end jõuga vahele pressima ja siis tuututatakse jne, ja tihtipeale selle asemel,et ruumi teha pigistatakse vahe kinni.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 13:52 08
Postitas Madis.
arnis kirjutas:Üldjuhul need, kes "oskavad eriti hästi sõita" oskavad ka autot eriti hästi piiraiani ja piirajasse lasta.
Mis see halba teeb?

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 14:02 55
Postitas Eva
toivoku kirjutas:Oleks pikivahed normaalsed olnud siis ei oleks häda midagi, lihtsalt vahel pead end jõuga vahele pressima ja siis tuututatakse jne, ja tihtipeale selle asemel,et ruumi teha pigistatakse vahe kinni.
Seda küll, pikivahe hoidjaid näeb liikluses harva. Ja ei ole ainult BMW juhid hullud ja segased. Ise oleks 90 alas kaks korda Eesti Posti autole tagant otsa põrutanud. Postivedu Eesti moodi- ühest teeotsast sisse, tagurdatakse ilma ringivaatamata välja otse autodele ette ja kohe 50m eemal olevast teisest teeotsast sisse.. Närvesööv.
Ise ei sõelu ja alati veendun, et ohu korral oleks mul alati, kolonnist möödudes, kuhugi vahele pressida. Selliseid olukordi on suhteliselt vähe. Kolonnist möödumiseks pikk sirge ja hea nähtavus ja jalg sirgeks, muud varianti ma ei näe kui ei taha 70ga mõne leedukast rekkajuhi piimatünni taga loksuda, sest mingil põhjusel mitte keegi kolonnis ei taha mööda temast minna. Lõppkokkuvõttes on kolonn ikka juba nii pikk, et ei olegi muud varianti kui sõeluda.
Tartu mnt on nt nii tore koht kus mina isiklikult näen igasugu idioote teel tegemast sihukesi asju, et kahe käega võtaks peast kinni, kui ei peaks vähemalt ühega roolist hoidma..

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 14:47 37
Postitas MargusA
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 15:01 43
Postitas Eva
Libedaga drift...Mnjah. On endalgi tagaots väntama läinud ja mõnele asjatundmatule paistab nagu oleks driftinud. 730 taguotsa vänderdama panekuks ei ole suurt midagi vaja tehagi, väga kergelt läheb lappama. 750 näiteks ei lähe, hoia gaas põhjas- tuled armatuuris kõik põlevad aga auto poob nii kinni ja ei lähe käest.
Üks kõva 730d driftimees mõned neli õhtut tagasi hakkas ka järsku ´mõtlema´ ja tegi mitu sujuvat tiiru ümber mu seisva auto-lahkus-ja tagasitulles jälle mitu tiiru. Jusiis on huvitav. Minul huvitav ei olnud- ootasin millal pauk käib. Ma hoian sellistest heameelega kaugele eemale, olen oma auto alla nii palju raha lapanud, et isegi kindlustus ei korva seda, sest turuhinnad neil autodel on naeruväärselt alla lastud.. Just my two cents...

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 17:27 10
Postitas oo7
Äkki 730d veojõukontroll on peetis ja 750 ei ole :lol:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 17:48 21
Postitas RagnarV
Madis. kirjutas:
arnis kirjutas:Üldjuhul need, kes "oskavad eriti hästi sõita" oskavad ka autot eriti hästi piiraiani ja piirajasse lasta.
Mis see halba teeb?
Sama küsimus. Ma saan aru kui hoiad poolpäeva piirajas vms, aga mis see reaalselt mootorile halba teeb kui vahel kõrgematel pööretel sõitu teha ? Ei nori tüli vaid hakkas lihtsalt huvitama :D

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 17:51 47
Postitas prelude20
Katki läheb :D

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 17:56 07
Postitas RagnarV
Kohe täitsa katki w ? :D , õli võtab rohkem, muud täheldanud pole :cool:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 18:15 42
Postitas pancho villa
oo7 kirjutas:Äkki 730d veojõukontroll on peetis ja 750 ei ole :lol:
pigem jah, mina sain isegi oma plastmasslamellidega 730d ainult siis lappama, kui nuppu vajutasin :lol:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 19:06 05
Postitas marek555
Alluxp kirjutas:Kui ma ei eksi, siis ASC piirab libisemise korral mootori jõudu, kuid rattaid eraldi ei pidurda, DSC natuke arenenum variant ja pidurdab eraldi rattaid, et auto otseks saada?
Päris nii see pole.
Siin näiteks info E46 (ja ka E39) kohta:
ASC - Automatic Stability Control
ASC uses speed sensors at each wheel and throttle position to improve traction by applying the rear brakes if the rear wheels spin faster than the front. It can also shut off individual fuel injectors and close the throttle valve to help maximize traction. ASC also acts as a virtual limited slip differential by detecting a spinning wheel and applying braking force to just that wheel until traction is regained. AWD models (the xi) use ASC-X which monitors all 4 wheels to provide limited slip differential effect. The ASC system also provides traction control by modulating throttle, ignition timing and braking force to maintain traction.
DSC - Dynamic Stability Control
DSC builds on the features of the ASC system. While ASC functions only during acceleration and braking, DSC functions during all driving conditions such as cornering and emergency maneuvers. Additional sensors are added to acheive this level of stability such as lateral, yaw, brake pedal, and steering angle sensors. In DSC, each of the three subsystems: ABS, ASC, and DSC have jobs to do, and these are:
ABS: Cornering Brake Control, Electronic Brake Proportioning
ASC: Brake Intervention (or ABD-Automatic Braking Differential), Drag/Drive Torque Reduction
DSC: Dynamic Brake Control, Maximum Brake Control

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:03 19
Postitas Eva
pancho villa kirjutas:
oo7 kirjutas:Äkki 730d veojõukontroll on peetis ja 750 ei ole :lol:
pigem jah, mina sain isegi oma plastmasslamellidega 730d ainult siis lappama, kui nuppu vajutasin :lol:
Pigem pidasin silmas seda, et käest läheb palju kergemalt ära taguots kui 750 oma. Ja läheb ka. 140 ja 240 kw esiteks on juba väga suur erinevus. Samuti on 750 kohati palju stabiilsem kui 730.

Edit: Kui veojõukontroll oleks peetis siis oleks ma ammu võpsikus arvestades kui toredad teistega arvestavad autojuhid ja teeolud Järvamaal on..

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:27 49
Postitas Ma®tin
Eva kirjutas:140 ja 240 kw esiteks on juba väga suur erinevus.
Ehk siis sinu loogika kohaselt läheb 100(98)kW lahjemal autol taguots kergemini lappama.. Loogika seegi.

Tõsiasi on see, et tehniliselt korras ning sarnaste omadustega rehvidega sama kerega autodel siin foorumis seda arvamust eriti pähe ei määri. Peaks pigem veel rohkem vastupidi olema, kuna fl 730d DSC peaks vähemalt ühe generatsiooni uuem olema, kui prefl 750i-l.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:31 21
Postitas Donald
Väänet on ka diislil 80nm vähem.
Tee korda oma auto, siis ei lähe käest ära.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:38 40
Postitas Eva
Ilmselgelt foorumi mõte ongi naisi maha teha. Selgitad siis ehk kõigile mis vahe on 730(d) ja 750(b) veojõu-stabiilsuskontrollidel ning räägi ka veidi MIS vahe veermikus ja MIKS üks masin käitub nii kuival kui libedal erinevalt teisest?
Mitte üldse norimise mõttes. Üldiselt mulle tundub, et siin tekib selline paneme-karbi-kinni situatsioon ja mind täitsa huvitab sinu seisukoht.
Ma isiklikult kordi viis auto all käinud ja kapotti allgi nokkinud ja päris kuupealt kukkunud ei ole, kuid loeks heameelega mõne targema arvamust. Või leiad, et ainuke vahe on neil masinatel aastaarv, DSC uuendused?
Ma siinkohal täpsustaks, et üks on 750ILA..noh nii vahemärkuseks, et vääritimõistmist ei tekiks SAMA kere osas.. :roll:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:41 00
Postitas Eva
Ja Donald, ma arvan et selles osas KAS ja KUI korras mu auto on, sina ei ole asi sõna võtma kindlasti mitte. Siin foorumis on vbl vaid paar üksikut inimest, kes teavad mis mu autol on valesti ja veermik (kui kõverad veljed välja arvata hetkel) pole seda kohe kindlasti mitte ja sõiduomadusi need pisivead ei mõjuta. Ja sina pole ka inimene kellega auto korrasoleku teemadel eriti rääkida.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:43 58
Postitas Heigo_K
Kusjuures olen Eva-ga sama meelt.
4ja erineva V12 sõites ja teisi semjorkasid katsetades.
Siis 750 on veidi raskem "külge" lasta
Eimina saa aru sellest....
Minu loogika arvab seda, et V12 "ärkab" hilja ??
Aga pärast kui masin juba libiseb siis on selle V12 rahustamisega natukene rohkem tegemist kui mingi diisli või õmblusmasina käkiga..


E39 540 atm
Veojõud oli peetis ja talvel ma ei saanud kunagi "kogemata" külge libisema. Seda nii linnas 50/70 sõites kui ka maanteel 120ga.
Teine asi oli muidugi see, et kui ma seda tahtlikult tegin.
Rehvid olid ka muidugi turu parimad saada olevad. Hakka 5 kui õieti mäletan.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:45 38
Postitas Rist0
Ma usun et teljevahe vb mõjutab natuke seda saba vibutamist aga pigem 3,0d vibutab saba rohkem oma madalama väände poolest,5,4 tahab rohkem pööret vast saada!?

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:52 51
Postitas Eva
Libedal on 5.4 raske saada nt pööramiselt minema. Jalg konkreetselt sirgeks, poob kinni ja venib, lappama ei lähe. 730 nii käituda EI saa, läheb kohe ära, stabiilsus poob küll kinni aga läheb siiski. Ja siinkohal räägime siiski libedast, mitte kinnisõidetud lumest. Kuigi ka sellel on kurvides 750 palju stabiilsem. Ja Heigo, ta tõesti nö ärkab hilja. See on see ´algul ei saa vedama-pärast ei saa pidama ´nö naljaga pooleks (mitte, et vedamisega probleeme oleks :D )

Ja kogu jutt on samuti lappama ja teemast mööda läinud. Ma arvan, et see on siin totaalselt minu süü :oops:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 20:56 22
Postitas Ma®tin
Loogikavea pärast üldse võtsin sõna :)

Aga kui sul mõlemad autod korras on ning sarnaste omadustega rehvid all, siis ilmselt peabki otsima põhjust (nagu tark mees rustisan ütles)14cm pikemast teljevahest ning sellest, et diisel väänab juba 1750 pöörde peal 410nm, bensuka 490 tuleb alles 3900 juures. Ehk siis, madalatel pööretel on diislil väänet siiski rohkem.

Kuid imelik siiski, sest oli eelmine talv autol ~200kw ja ~600nm ning olenemate sellest ,sisselülitatud DSC-ga mul ta saba ei liputanud.

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 21:02 54
Postitas Eva
Heigo_K kirjutas: E39 540 atm
Veojõud oli peetis ja talvel ma ei saanud kunagi "kogemata" külge libisema. Seda nii linnas 50/70 sõites kui ka maanteel 120ga.
Teine asi oli muidugi see, et kui ma seda tahtlikult tegin.
Rehvid olid ka muidugi turu parimad saada olevad. Hakka 5 kui õieti mäletan.
No me sõidame erinevalt, tuled Kesk-Estisse enne kui talv läbi ja tänavad libedad, ma näitan kuidas saab kogemata. Ma hetkel arvan, et siin saadakse minust lihtsalt valesti aru. Ma seda loomulikult mõistan, et ma vbl selgitan asju omamoodi, kuid mõne inimese ´klähvimist´ see siiski ei õigusta :roll:
Ma®tin kirjutas: Aga kui sul mõlemad autod korras on ning sarnaste omadustega rehvid all, siis ilmselt peabki otsima põhjust (nagu tark mees rustisan ütles)14cm pikemast teljevahest ning sellest, et diisel väänab juba 1750 pöörde peal 410nm, bensuka 490 tuleb alles 3900 juures. Ehk siis, madalatel pööretel on diislil väänet siiski rohkem.
Diisel ON korras. Bensuka veermik enam-vähem- pole ka eesmärk- läheb tulevikus ´renoveerimisele´. Kuid sõiduomadustelt on erinevad, ise eelistan iga kell kuivale maanteele ILA´t...talvel ma temaga sõita ei taha. Pean julguse rindu võtma ja tunnistama, et ma lihtsalt ei oska sellega talvel sõita- olen kannatamatu ja see kohalt libedaga minema venimine ajab mind närvi... Mitu korda pidin teatud kohtades tagurdama, sest kohalt mines üle kanalisatsiooniluugi lihttsalt ei lähe :oops:

Ei...ma ei ole blond, ma lihtsalt ei oska :mrgreen:

Re: Bmw maine ???

Postitatud: 20.01.2015 21:05 00
Postitas Donald
Eva kirjutas:Ja sina pole ka inimene kellega auto korrasoleku teemadel eriti rääkida.
:lol:
Saada ps, tahan teada, mis mu autol katki on.