TG on objektiivsusest sama kaugel kui siga raketist Meelelahutusena seevastu töötab väga hästiEnnR kirjutas:Teinekord selline (tõsi, humoorikas) demagoogia paneb kahtlema Top Gear'i objektiivsuses.
BMW maastur vs. tavaauto
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
kiire OT: Top Geari pühapäeval 22.06.2008 esilinastunud 11s hooaeg pakkus kaks säästunippi, mida väidetavalt BBC juhtkond neilt oli nõudnud:
esiteks, Aston Martini, Lamborghini, Ferrari 599GTB, McLaren Mercedes SLRi ja Audi R8 seast on kõige säästlikum supersportauto Audi R8 ja
teiseks, kui tahad head igapäevaautot siis BMW M3 on säästlikum kui Toyota Prius - nimelt tehti 10 ringi, kus aeti Priust täiega rõngasse ja M3 pidi Toyotaga sama kiirust hoidma. Kokkuvõttes kulutas Prius rohkem kütust kui E46 M3
See siis Top Geari objektiivsusest
EDIT: YouTube'i linki ei saa tööjuures otsida, aga CarScoopis on see ka üleval: Link videole kütusesäästlikutest sõidukitest
Võlusõnaks on muidu finalgear.com
esiteks, Aston Martini, Lamborghini, Ferrari 599GTB, McLaren Mercedes SLRi ja Audi R8 seast on kõige säästlikum supersportauto Audi R8 ja
teiseks, kui tahad head igapäevaautot siis BMW M3 on säästlikum kui Toyota Prius - nimelt tehti 10 ringi, kus aeti Priust täiega rõngasse ja M3 pidi Toyotaga sama kiirust hoidma. Kokkuvõttes kulutas Prius rohkem kütust kui E46 M3
See siis Top Geari objektiivsusest
EDIT: YouTube'i linki ei saa tööjuures otsida, aga CarScoopis on see ka üleval: Link videole kütusesäästlikutest sõidukitest
Võlusõnaks on muidu finalgear.com
See oli uus M3. Ja no eks Prius kulutabki täiega piitsutades rohkem kui samal kiirusel rahulikult kulgev M3.akibo kirjutas:teiseks, kui tahad head igapäevaautot siis BMW M3 on säästlikum kui Toyota Prius - nimelt tehti 10 ringi, kus aeti Priust täiega rõngasse ja M3 pidi Toyotaga sama kiirust hoidma. Kokkuvõttes kulutas Prius rohkem kütust kui E46 M3
Aga all in all on tegu loomulikult entertainment'iga ja seda seal on. Tõsist analüüsi ei maksa oodata. Samas kui sinu äriotsused baseeruvad äripäeva esikaanel siis on Top Gear just õige koht mille järgi autosid osta
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=PP6fe6i1vaY
Minu e60 545 on ka praktiliselt sama ökonoomne (vahe on minimaalne, viimased paagid alla liitri oluliselt) kui minu eelmine e60 530i. Mine aga maini kusiganes kellelegi, et 4,4l ja kohe jube ahhetamine, et peab ikka hästi minema jne, lollus, kõik on kinni mingites ühiskonna poolt paika pandud teadmistes, keegi ei vaevugi uurima, et ka tehnoloogia areneb. Ja ma ei peedistanud eelmist masinat rohkem vms, lihtsalt kiirenduse saavutamiseks (alla 4k rpm polnud mittekuimidagi) on vaja R6 hoorata, praegust mitte (enamus päevi ei kasuta üldse üle 3k rpm, aga ei veni sellejuures), ilmselt kui mõlemaga maksimum ökovõtteid kasutada siis on see vahe just nagu tehas lubab 0,7l sajale erinevust. See on tegelikult antud teemaga vägagi haakuv, nimelt uuema mootoriga x5 võib olla vabalt samaökonoomne või ökonoomsem kui mõni tavaline 5 seeria. Niiet autovaliku juures ei mängi lisakuluna see minuarust meeletut rolli, mis mootor on, kui on ökomasin siis diisel, kui ei siis v8 ja kulud ka vastavad mõlemal.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Njah, kui rääkida X6-st, siis... Rootsis nägin oma silmaga ka asja ära, tahate teada, mis mulje jäi? Kaugelt vaadates oli tagaots tõesti nagu krdi mis ta ongi, mingi maailma kõige koledam maastur, SsangYong Rexton või mis iganes ta oligi, eemalt vaatasin ja vaatasin, et mis pagana käkk see on, tagaots kõrge ja tagaklaas selle suhtes ebaproportsionaalselt pisike, nagu BTRi aken krt
A kui te tahate teada minu arvamust, et kas ma ostaks endale maasturi, siis vastus on JAH- kastiga USA maastur läheks väga hästi peale, Ford F150 näiteks, X5 seevastu jätab suht külmaks.
Mul ongi maasturitega see asi, et mingisugused linnamaasturi tüüpi asjad ei paku mingit pinget, tahaks mingit suurt asja, millega saaks ka üht-teist vedada jne.
Usakas on paljude meelest ebapraktilisuse sümbol, so what? Meeldib ja kõik, ja paljud, kellega ma olen rääkinud, on ka öelnud, et tegelt ei ole mingi Tahoe pidamine teps mitte kallim kui X5 vms, pigem vastupidi. Samas- minu jaoks peaks autol olema ka välimust- ei saa küll öelda, et X5 kole oleks, aga noh...mina ei tea... no meeldib USA loom noh
A kui te tahate teada minu arvamust, et kas ma ostaks endale maasturi, siis vastus on JAH- kastiga USA maastur läheks väga hästi peale, Ford F150 näiteks, X5 seevastu jätab suht külmaks.
Mul ongi maasturitega see asi, et mingisugused linnamaasturi tüüpi asjad ei paku mingit pinget, tahaks mingit suurt asja, millega saaks ka üht-teist vedada jne.
Usakas on paljude meelest ebapraktilisuse sümbol, so what? Meeldib ja kõik, ja paljud, kellega ma olen rääkinud, on ka öelnud, et tegelt ei ole mingi Tahoe pidamine teps mitte kallim kui X5 vms, pigem vastupidi. Samas- minu jaoks peaks autol olema ka välimust- ei saa küll öelda, et X5 kole oleks, aga noh...mina ei tea... no meeldib USA loom noh
Maasturid tihenevas linnaliikluses ei ole maitseasi, see on üks liiklusviha eitamise tunnustest. Maasturiga sõites tekkiv turvatunne ja suurem isoleeritus teistest sõitjatest süvendab ignorantsust ja suvatunnet ümbritsevate juhtide suhtes veelgi. Liiklusprobleemi tuleb ravida psühholoogi, mitte müügimehe juures.
Autode müügi- ja teenindus-ettevõtete Eesti liidu andmetel oli möödunud aastal iga viies (17%) Eestis müüdud auto maastur. Sama trend on ilmselt ka järelturul. Vägagi karjuv fakt IMO.
Isegi, kui teha X5 M3-ga võrreldes juhitavuselt ja ohutuselt paremaks, jääb hädaolukorras reageerimiseks kuluva poolsekundi-sekundi jooksul, liikuva keha kineetiline energia jätkuvalt konstantseks. Mina küll näiteks ei taha, et avariis minu auto selle energia oma keresse peaks summutama. Selleks, et keskmise maasturi (umbes 2000kg) poolt saavutatav energia oleks keskmise sõiduautoga (umbes 1400 kg) võrdne, tohiks maastur linnas liigelda kiirusega max 42 km/h, maanteel 75 km/h. Mitu korda võite arvata, miks rekkatel tootjapoolne kiirusepiirang on. Miks on selliseid energiapomme Eesti teedele vaja? Ainult selleks, et eestlase kasvav materiaalne jõukus oma naabrile võimalikult märgatavate vahenditega selgeks teha?
Autode müügi- ja teenindus-ettevõtete Eesti liidu andmetel oli möödunud aastal iga viies (17%) Eestis müüdud auto maastur. Sama trend on ilmselt ka järelturul. Vägagi karjuv fakt IMO.
Isegi, kui teha X5 M3-ga võrreldes juhitavuselt ja ohutuselt paremaks, jääb hädaolukorras reageerimiseks kuluva poolsekundi-sekundi jooksul, liikuva keha kineetiline energia jätkuvalt konstantseks. Mina küll näiteks ei taha, et avariis minu auto selle energia oma keresse peaks summutama. Selleks, et keskmise maasturi (umbes 2000kg) poolt saavutatav energia oleks keskmise sõiduautoga (umbes 1400 kg) võrdne, tohiks maastur linnas liigelda kiirusega max 42 km/h, maanteel 75 km/h. Mitu korda võite arvata, miks rekkatel tootjapoolne kiirusepiirang on. Miks on selliseid energiapomme Eesti teedele vaja? Ainult selleks, et eestlase kasvav materiaalne jõukus oma naabrile võimalikult märgatavate vahenditega selgeks teha?
Viimati muutis Raitz, 26.06.2008 15:34 12, muudetud 1 kord kokku.
Vähemalt Freud'i lipp on kõrgel hoitud.Raitz kirjutas:Maasturid tihenevas linnaliikluses ei ole maitseasi, see on üks liiklusviha eitamise tunnustest. Maasturiga sõites tekkiv turvatunne ja suurem isoleeritus teistest sõitjatest süvendab ignorantsust ja suvatunnet ümbritsevate juhtide suhtes veelgi. Liiklusprobleemi tuleb ravida psühholoogi, mitte müügimehe juures.
Kas sa ei leia, et liikluses on palu olulisemaid asju mis mõjutavad ohutust kui 200kg lisakaalu? Sul tundub seda nn liiklusviha päris palju sees olevat.
Tegelikult on tegu päris olulise efektiga. Võta kasvõi usa turg, kus varasemalt oli kullastandardiks liigelda veoauto mõõtu kastikate ja jeepidega. Põhilised argumendid selleks oli a) turvalisus (sest kõik sõidavad selliste monstrumitega) b) mugavus (see on tegelt BS, sest need kastimasinad on sama mugavad nagu tankid). Lumepalliefekti pani seisma ainult kasvav kütusehind.Juss kirjutas:Vähemalt Freud'i lipp on kõrgel hoitud.
Kas sa ei leia, et liikluses on palu olulisemaid asju mis mõjutavad ohutust kui 200kg lisakaalu? Sul tundub seda nn liiklusviha päris palju sees olevat.
Ja ütleme ausalt, et suht vastik on mõelda millised oleks laksu tagajärjed isegi linnakiirusel kui kokku saavad nt Fiat 500 ja X5. Kaaluvahe on ainult üks osa, teine probleem on see, et X5 mootor ja muu kõva tehnika asub oluliselt kõrgemal kui 500-l. Isegi kaaluvahe kõrvale jättes on kõrgema masinaga kokku põrgates tulemused selgelt madama auto kahjuks. Kui puuduvad argumendid selliste riistadega massiliseks sõitmiseks, siis millega veel on tegu kui hoolimatu käitumisega teiste suhtes? See, et turuolukord on nii perversseks läinud, mis populariseerib "maasturite" soetamist ja tohiks olla ise mõtlevale inimesele vabanduseks.
Vaevalt Sigmund 19. sajandi lõpu poole oma akna poole suunatud kiiktoolist tõllarattaid vaadates uskus, et need kaarikud nii kiireks lähevad ja nii tihedalt hakkavad voorima.
Kui keegi tahab öelda, et igapäevaselt liiklusesse sisenedes ta ei tunne vähimatki erutust või pole kunagi muutunud ühegi teise juhi peale emotsionaalseks, siis palun mingu arsti juurde. Kui tahad öelda, et pole kunagi tundnud oma bmw-ga ümberreastumisel (LE järgi) teiste sõitjate käitumises trotsi, siis sa salgad reaalsust või ei olegi võimeline tunnetama varjatud inimviha. Liiklusvihaks on seda tõesti raske nimetada, pigem kadeduseks vms. paheks. Samas paljude bemarimeeste sõidustiili vastu tekkinud viha ülekandumine kõigile teistele on ju loomulik.
Ma ei eita, et ma näen seda viha ja ma ei eita ka, et see tekitab minus teatud emotsioone (nii halbu kui häid). Kuna liiklustihedus on tõusnud ja külgtunne on suurenenud, peame tänaval pidevalt suhtlema (kes tänab, kes laseb signaali). Probleem ongi selles, et enamus surub oma emotsioone maha ja mingil hetkel tekib trots teistes olukordades teiste inimeste vastu. Enamus juhid on auto roolis välishäiretele tavalisest palju vastuvõtlikumad. Too mees/naine oma autost välja ja ta on hoopis teine inimene. Mida suurem see auto on, seda vähem teda teised kotivad ning tekib loomulik arrogants. Seda üleolevat suhtumist tunnetavad teised juhid väga hästi ning tekib veel rohkem trotsi ning voilaa liiklusviha ongi sündinud.
Lisaks siis subjektiivsetele psühholoogilistele mõjuritele on maasturid ka füüsiliselt ohtlikumad.
Kas tõesti keskmise sõiduauto mass erineb SUV-dest ainult 200 kg? IMO küll mitte, pigem 500+ kg. Lisaks on SUV-d kõrged, suure lauppinna ning tihti kogu perimeeter pimbitud veel kaitseraudadega (küll mitte bmw toodangul). Jalakäijale tähendab see lööki keresse, mitte enam jalgadesse.
Kui keegi tahab öelda, et igapäevaselt liiklusesse sisenedes ta ei tunne vähimatki erutust või pole kunagi muutunud ühegi teise juhi peale emotsionaalseks, siis palun mingu arsti juurde. Kui tahad öelda, et pole kunagi tundnud oma bmw-ga ümberreastumisel (LE järgi) teiste sõitjate käitumises trotsi, siis sa salgad reaalsust või ei olegi võimeline tunnetama varjatud inimviha. Liiklusvihaks on seda tõesti raske nimetada, pigem kadeduseks vms. paheks. Samas paljude bemarimeeste sõidustiili vastu tekkinud viha ülekandumine kõigile teistele on ju loomulik.
Ma ei eita, et ma näen seda viha ja ma ei eita ka, et see tekitab minus teatud emotsioone (nii halbu kui häid). Kuna liiklustihedus on tõusnud ja külgtunne on suurenenud, peame tänaval pidevalt suhtlema (kes tänab, kes laseb signaali). Probleem ongi selles, et enamus surub oma emotsioone maha ja mingil hetkel tekib trots teistes olukordades teiste inimeste vastu. Enamus juhid on auto roolis välishäiretele tavalisest palju vastuvõtlikumad. Too mees/naine oma autost välja ja ta on hoopis teine inimene. Mida suurem see auto on, seda vähem teda teised kotivad ning tekib loomulik arrogants. Seda üleolevat suhtumist tunnetavad teised juhid väga hästi ning tekib veel rohkem trotsi ning voilaa liiklusviha ongi sündinud.
Lisaks siis subjektiivsetele psühholoogilistele mõjuritele on maasturid ka füüsiliselt ohtlikumad.
Kas tõesti keskmise sõiduauto mass erineb SUV-dest ainult 200 kg? IMO küll mitte, pigem 500+ kg. Lisaks on SUV-d kõrged, suure lauppinna ning tihti kogu perimeeter pimbitud veel kaitseraudadega (küll mitte bmw toodangul). Jalakäijale tähendab see lööki keresse, mitte enam jalgadesse.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Mis mind paneb imestama on hoopis see, et mõlemad tulihingelised dziibivastased on E46 Touringu roolis ja mõlemal vist isegi 330 kui ma ei eksi? Huvitav kokkusattumus
Minu pärast sõitku kasvõi pool Tallinnat Fiat 500-e või Hummer H1-ga, las sõidavad. Lõppkokkuvõttes istub iga inimene ikkagi selle auto rooli, mis talle kõige rohkem meeldib ja mida ta endale lubada võib.
Minu pärast sõitku kasvõi pool Tallinnat Fiat 500-e või Hummer H1-ga, las sõidavad. Lõppkokkuvõttes istub iga inimene ikkagi selle auto rooli, mis talle kõige rohkem meeldib ja mida ta endale lubada võib.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Just täna hommikul naist tööle viies täheldasin, Pirita rinkal cruise controliga tiba alla 60 sõites, kui üks uus Honda CRV vägisi tagant luugist sisse tahtis tulla, seda mingi 2km vältel, ning hiljem lasna kanalis 80ga cc-ga sõites kui mingi uuem M-klass ja hiljem üks LC120 kardimanöövreid tegid, et mina neid küll ei karda. Mis vahet seal on millega sa sõidad, tähtis on see kuidas sa sõidad.
Tailgate'imine on küll kõige suurem sigadus, mida dziibiomanik võib teha, aga see johtub ka pigem hommikusest töölekiirustamisest kui loomulikust arrogantsusest. Kui suurust ja massi arvestada, siis oleme sina ja mina oma E46/E36 Touringuga mingi Smartiga külgkokkupõrkes praktiliselt sama ohtlikud kui mõni X5 omanik, kuna külgkokkupõrkes jääb väga õhuke plekk juhi ja sissesõitva auto vahele. See ei tähenda aga seda, et sina või su sõbrad homme riburadapidi väikeautosid või dziipe jookseksid ostma.
Tailgate'imine on küll kõige suurem sigadus, mida dziibiomanik võib teha, aga see johtub ka pigem hommikusest töölekiirustamisest kui loomulikust arrogantsusest. Kui suurust ja massi arvestada, siis oleme sina ja mina oma E46/E36 Touringuga mingi Smartiga külgkokkupõrkes praktiliselt sama ohtlikud kui mõni X5 omanik, kuna külgkokkupõrkes jääb väga õhuke plekk juhi ja sissesõitva auto vahele. See ei tähenda aga seda, et sina või su sõbrad homme riburadapidi väikeautosid või dziipe jookseksid ostma.
Täpselt nii ongi, minu autol on tühimassi 1690 ja see on ohtlik. Samas ma tean kui pehme on mu kapott tänu eelmisel aastal tehtud väikesele kõksule ja loomulikult on tähtis ka see, et see mass asetseb palju madalamal ning minu auto on juhitavam X5-st, rääkimata siis teistest SUV-dest. Tõepoolest on tähtsaim sõidustiil. Sellepärast ma jahungi psühholoogilistest teguritest, et maasturijuhid tihti kuritarvitavad oma auto massi ja aeg on lõpuks kõigil aru saada, et iga hinna eest võidetud 10 s ei ole seda väärt. Lisaks tekitab see viha teistes juhtides ning röövib ka nende tähelepanu.
Sellepärast ma ootaksi mõtestatud argumente, miks peaks inimene kes kunagi dzhiibi võimalusi ei vaja, dzhiipi kasutama kui Touring ajab samuti asja ära.akibo kirjutas:Mis mind paneb imestama on hoopis see, et mõlemad tulihingelised dziibivastased on E46 Touringu roolis ja mõlemal vist isegi 330 kui ma ei eksi? Huvitav kokkusattumus
See jutt, et ostan mida tahan ja sõidan millega tahan pole mõtestatud argument BTW
Minu arvates nüüd alles hakkab teema õigesse tsooni minema, ohutuse pool jäi eelnevalt täiesti läbi käimata.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ok teema kisub vägisi käest.
Kui aus olla siis mina jõudsingi X3-ni hoopis 3-st touringut otsides Keegi eelnevalt küsis, et miks BMW valikus ei ole kõrgendatud 3-st ja 5-st touringut, mis võiks siis BMW SUV-id asendada siis mina leian, et just selline valik oleks väga vale.
nii X5 kui X3 juhitavusele kindlasti etteheiteid teha ei saa- ausalt on meie foorum esimene koht kus ma seda kuulen- isegi ükski lugupeetud autoajakirjanik ei tule sellise väite peale. Teine asi millega tihti pehmelt öeldes puusse pannakse on see, kui hakatakse vanakooli Land Roverit ja X5-t võrdlema... sry aga sellest võib välja lugeda, et keegi tunneb, et tal on midagi liiga lühike muust enam rääkida ei ole.
see, et mõni juht on linnamaasturi roolis liikluses ülbe siis ma olen 101% kindel, et kui talle ka fiat500 kätte anda ei muuda asja. Küll olen ma ühega nõus- länkarite juhtide seas sakib seda ebaviisakust tõesti palju (ma olen suuur...)
Igaljuhul on antud teemas selgunud, et väga paljud valiksid võimalusel omale linnamaasturi- see on nii eestlaslik (sama tendents on muide ka Islandil) ja samas ka leidnud kinnitust üks huvitav hoiak- ükski siinne linnamaasturi juht ei põlga ära tavaautot.
Kuna teema tundub olevat ammendunud siis võiks selle vist sulgeda aga kui soovitakse veel ohutus üksipulgi läbida siis minugi poolest. Kuigi oleme ausad, et ka see saab olema pigem emotsionaalne kui argumenteeritud!
Kui aus olla siis mina jõudsingi X3-ni hoopis 3-st touringut otsides Keegi eelnevalt küsis, et miks BMW valikus ei ole kõrgendatud 3-st ja 5-st touringut, mis võiks siis BMW SUV-id asendada siis mina leian, et just selline valik oleks väga vale.
nii X5 kui X3 juhitavusele kindlasti etteheiteid teha ei saa- ausalt on meie foorum esimene koht kus ma seda kuulen- isegi ükski lugupeetud autoajakirjanik ei tule sellise väite peale. Teine asi millega tihti pehmelt öeldes puusse pannakse on see, kui hakatakse vanakooli Land Roverit ja X5-t võrdlema... sry aga sellest võib välja lugeda, et keegi tunneb, et tal on midagi liiga lühike muust enam rääkida ei ole.
see, et mõni juht on linnamaasturi roolis liikluses ülbe siis ma olen 101% kindel, et kui talle ka fiat500 kätte anda ei muuda asja. Küll olen ma ühega nõus- länkarite juhtide seas sakib seda ebaviisakust tõesti palju (ma olen suuur...)
Igaljuhul on antud teemas selgunud, et väga paljud valiksid võimalusel omale linnamaasturi- see on nii eestlaslik (sama tendents on muide ka Islandil) ja samas ka leidnud kinnitust üks huvitav hoiak- ükski siinne linnamaasturi juht ei põlga ära tavaautot.
Kuna teema tundub olevat ammendunud siis võiks selle vist sulgeda aga kui soovitakse veel ohutus üksipulgi läbida siis minugi poolest. Kuigi oleme ausad, et ka see saab olema pigem emotsionaalne kui argumenteeritud!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw