Sõiduki transport
Sõiduki transport
Et siis sooviks Teie nõu kuulda selle asja kohta.
Arvan, et ka teised on sellise dilemma ette sattunud, kuidas siis ikkagi uus auto koju toimetada.
Ütleme et auto hind on põhimõtteliselt vanaraua hind et kuidas oleks kõige mõttekam siis autot transportida.
Üks võimalus on sõita, aga alati auto ei sõida iseseisvalt või puudub üv/kindlustus. Et siis treiler..
Äkki keegi teadjam inimene oskaks midagi rääkida nendest, et kust saaks rentida, mis auto sappa võib üldse sellist treilerit ühendada, mis võimaldab autot transportida. Ja millised on alternatiivid.
Või on kellelgi veel midagi välja pakkuda?
Tänades.
Arvan, et ka teised on sellise dilemma ette sattunud, kuidas siis ikkagi uus auto koju toimetada.
Ütleme et auto hind on põhimõtteliselt vanaraua hind et kuidas oleks kõige mõttekam siis autot transportida.
Üks võimalus on sõita, aga alati auto ei sõida iseseisvalt või puudub üv/kindlustus. Et siis treiler..
Äkki keegi teadjam inimene oskaks midagi rääkida nendest, et kust saaks rentida, mis auto sappa võib üldse sellist treilerit ühendada, mis võimaldab autot transportida. Ja millised on alternatiivid.
Või on kellelgi veel midagi välja pakkuda?
Tänades.
ise olen tuttavalt laenutanud treila päevaks, pudeli konni eest ja pannud bussi ette vedama sõiduautot pole mingil juhul mõttekas ette vedama panna, kuna selle enda mass väike endal ainus puudus et puudub vastava kategooria luba kahjuks aga sõidud siiamaani tehtud ja teen edaspidigi mõne ilmselt veel
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
mul sõber tegeleb nende treilade rendiga, tal päris mitu erinevat autotreilat erinevate mõõtude ja kandevõimega...küll on vintsiga ja ilma
hel talle ja küsi, hind on tal kokkuleppel, oleneb missugune treila ja kui kauaks
Heiki - 5021800
kui küsib kust nr said siis ütle et Erm andis
hel talle ja küsi, hind on tal kokkuleppel, oleneb missugune treila ja kui kauaks
Heiki - 5021800
kui küsib kust nr said siis ütle et Erm andis
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
kui sul C1 luba siis vaata äkki saad kellegi käest laenata kastika, mille kogu mass ei ületa 7,5 t, ja pane see sõiduauto suurema auto kasti.velz kirjutas:Mul on olemas B,C1 kat load, äkki keegi oskab/teab soovitada või öelda mingid kontaktid, kelle käest saaksin laenutada treileri 1 päevaks kuskilt Kagu-Eesti lõunapoolsest otsast Nimelt hea oleks kui ikka Valga- või Võrumaalt.
Tänan
E32 750i 220kW
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma vaatan,et kõik pakuvad neid E-kat'i treilereid.Aga kuidas oleks üheteljelisega ? Ma olen erinevaid jutte kuulnud,et kord peab olema autol üv kord mitte.Kuidas siis tegelikult asjaga on ? Ma pole ise ka uurinud,mismoodi see asi käib.Siiani on alati saadud need asjad veetud mis vaja.
Mina olen oma haagise vajaduse saanud rahuldatud sellises kohas nagu Nurme 16,tallinn (kui ma aadressiga puusse ei pane)
Mina olen oma haagise vajaduse saanud rahuldatud sellises kohas nagu Nurme 16,tallinn (kui ma aadressiga puusse ei pane)
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
Ei ole tähtis kas ühe või kahe teljeline, tähtsin on kaal, nimelt siis ilma E katita võib haagise raskus koos lastiga olla kuni 750kg. üle selle kaalu peab olema juba E kat.
mis sa selle üv asjaga mõtled, vedaval autol peab ikka olema kehtiv kindlustus ja ülevaatus, kastis(haagisel) oleval autol ei ole vaja.
ja kui mõtled slepis vedamist, siis peab olema kindlustus üv pole tähtis(slepis oleval autol, vedajal ikka mõlemad peavad olema)
mis sa selle üv asjaga mõtled, vedaval autol peab ikka olema kehtiv kindlustus ja ülevaatus, kastis(haagisel) oleval autol ei ole vaja.
ja kui mõtled slepis vedamist, siis peab olema kindlustus üv pole tähtis(slepis oleval autol, vedajal ikka mõlemad peavad olema)
Viimati muutis conversator, 08.11.2007 16:57 44, muudetud 1 kord kokku.
Bayerische Motoren Werke
Ma nagu ka ei saa aru,et mis jutt see on kaheteljeline ja üheteljeline. "Heal vene ajal" tehti nendel vahet, tänapäeval loeb ainult kaal! Kuni 750kg ja üle 750kg.conversator kirjutas:Ei ole tähtis kas ühe või kahe teljeline, tähtsin on kaal, nimelt siis ilma E katita võib haagise raskus koos lastiga olla kuni 750kg. üle selle kaalu peab olema juba E kat.
mis sa selle üv asjaga mõtled, vedaval autol peab ikka olema kehtiv kindlustus ja ülevaatus, kastis(haagisel) oleval autol ei ole vaja.
ja kui mõtled slepis vedamist, siis peab olema kindlustus üv pole tähtis
E32 750i 220kW
Mehed rahu. Kehtivad lühendatult järgmised reeglid:
Alati räägitakse käru täismassist. St käru kaal + koorma kaal. Kirjas on passis. Meil eriti ei mõõdeta, mujal küll.
Järelhaagised jagatakse 2 - piduritega ja piduriteta. Millist vedada tohid, selgub auto passi vaadates. Tavaliselt 700 piduriteta ja 1800 piduritega (mälu järgi naise 330Xi andmed)
B katiga ei tohi autorongi mass, st auto+käru+koorem olla suurem kui 3500kg
Teljed, käru kuju, värv jms. ei puutu asjasse.
Näide: Tahad vedada paati, mis kaalub 1t. Selle jaoks on vaja piduritega käru, mis kaalub tõenäoselt ca350kg. Seega haagise täismass tuleks 1350kg. Kui vead väikse autoga tuleb liita auto kaal 1800kg käruga 1350kg. Saame 3150kg. B kat sobib hästi. Kui nüüd mõtled, et naabri jeep sobib ju vedamiseks paremini, siis vaata ette - X5 2500kg + käru 1350
saame 3850kg - vaja läheb BE kategooriat.
Asi on veel huvitavam. Selle toreda paadihaagise passis võib olla täismassiks näiteks 2000kg. Olgugi, et su paat on kergem, arvestab trassipolitsei tavaliselt ikkagi passi järgi. Jama kohe käes. Seetõttu on soovitav oma tavakoorma kaalu täpselt teades lasta ka pass vastav välja kirjutada.
Ise arvan, et sõiduautoga kerget rallikat vedades saab kenasti B katiga hakkama. Käru peab muidugi piduritega olema.
Alati räägitakse käru täismassist. St käru kaal + koorma kaal. Kirjas on passis. Meil eriti ei mõõdeta, mujal küll.
Järelhaagised jagatakse 2 - piduritega ja piduriteta. Millist vedada tohid, selgub auto passi vaadates. Tavaliselt 700 piduriteta ja 1800 piduritega (mälu järgi naise 330Xi andmed)
B katiga ei tohi autorongi mass, st auto+käru+koorem olla suurem kui 3500kg
Teljed, käru kuju, värv jms. ei puutu asjasse.
Näide: Tahad vedada paati, mis kaalub 1t. Selle jaoks on vaja piduritega käru, mis kaalub tõenäoselt ca350kg. Seega haagise täismass tuleks 1350kg. Kui vead väikse autoga tuleb liita auto kaal 1800kg käruga 1350kg. Saame 3150kg. B kat sobib hästi. Kui nüüd mõtled, et naabri jeep sobib ju vedamiseks paremini, siis vaata ette - X5 2500kg + käru 1350
saame 3850kg - vaja läheb BE kategooriat.
Asi on veel huvitavam. Selle toreda paadihaagise passis võib olla täismassiks näiteks 2000kg. Olgugi, et su paat on kergem, arvestab trassipolitsei tavaliselt ikkagi passi järgi. Jama kohe käes. Seetõttu on soovitav oma tavakoorma kaalu täpselt teades lasta ka pass vastav välja kirjutada.
Ise arvan, et sõiduautoga kerget rallikat vedades saab kenasti B katiga hakkama. Käru peab muidugi piduritega olema.
Nurme tänavalt tõesti saad selle nö. "kolmnurga", kuhu ainult üks sild peale vaja tõmmata. B katist piisab ja mul olnud veetaval kindlustust ka. Vedava auto kaal peab olema suurem kui veetaval.
Treilateenus tln-rapla oleks olnud 950.- selle kolmnurga sain 150-ga. Kõige parem variant.
Kui tahad numbrit, siis panen PSi.
Treilateenus tln-rapla oleks olnud 950.- selle kolmnurga sain 150-ga. Kõige parem variant.
Kui tahad numbrit, siis panen PSi.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
siis pahasti jahvelz kirjutas:suured tänud, kohe palju targemaks sain!
Aga kui palju peaks vedav auto raskem olema? Vedavaks autoks oleks praegu Golf 3 variant ja tahaks vedada bemareid, siis vist ei sobi eriti
kui suvel mõistlikult liigeldes veel saad ilusti hakkama siis libedaga raskem koorem lükkab kergema masina eest ära ja siis ei aita keskmisest paremad sõiduoskused (rekka mehed võivad vast kommenterida)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Lisaks pole haagistel talverehve ja kipuvad kurvis mööda minema Vähemalt mul kuskil jäisel metsateel käruga sõites võttis käru ikka tunduvalt suuremaid poognaid ja pidurdades kippus külje peale risti minema.Tauri kirjutas:kui suvel mõistlikult liigeldes veel saad ilusti hakkama siis libedaga raskem koorem lükkab kergema masina eest ära ja siis ei aita keskmisest paremad sõiduoskused (rekka mehed võivad vast kommenterida)
Indrek
Haagisel peavad olema kindlast M+S rehvid! Ja samas kusiks jooniseid või pilte sellest kolmnurgast. Parim oleks meilile kollerimees@gmail.com
E 39 535 1997.a.
leidsin ühe lehekülje ainult ei tea mis aastast to pärit juba on
Selline siis kolmnurk.
http://www.hot.ee/haagisterent/
ja http://www.rendihaagis.ee seal kah neid pakkuda...
kahjuks ei leidnud midagi Lõuna-Eestist
Selline siis kolmnurk.
http://www.hot.ee/haagisterent/
ja http://www.rendihaagis.ee seal kah neid pakkuda...
kahjuks ei leidnud midagi Lõuna-Eestist