Nael või lamell?
Ma olen viimased 5 aastat eranditult NF3 parteis olnud. Siiani väga rahul. Loomulikult "saeb" nael asfaldil rohkem kui lamell, aga samas julgeb naelaga ka kummis vee all oleval jäisel külavaheteel sõita ilma, et kraavidest tulev gravitatsioon autot ära kutsuks. Korraliku naela eeliseks on see, et temaga saab 2 ja rahulikum juht ka 3 aastat sõita ilma suurema pidamise kaotuseta ja samuti on jäigem rehv asfaldil parem kui pehme lamell. Lamelli samas peaks vähemalt iga 2 talve järel vahetama, kui keskmiselt 10 tuhat km sõita millest suure osa moodustab meie tingimustes asfalt.
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1872
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
Ise siiamaani kasutanud Gislaved Nord Frost 2-sid ja tõenäoliselt ka sellel talvel lähevad need alla, tutvusringkonnas ka väga paljud kiidavad..ülihea rehv lihtsalt
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Tänu rehvitootjate tugevale arendustööle ja omavahelisele konkurentsile on kõik tippklassi rehvid tugeva hüppe teinud ja tagasiside kasutajatelt on peale hooaega kõigil üpris positiivne, seega erinevatest faktoritest (hind, kättesaadavus) tingitud igaühe individuaalse valikuga ei tohiks nii või naa väga alt minna. Pigem sõltuvad need võimalikud erandid korrektse sissesõidu järgimisest.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
kõige selle jutu peale julgen samas mina öelda oma personaalse plusspunkti eesti meeste kapsaaeda...pole see Vallai nii jube midagi et mingide longide ja kangidega võrrelda...soetasin Vallai suht HKPL2 mustri jäljendiga naastud samal ajal kui diisel õuele tuli...2 talve ei mingeid probleeme..pooleteisetonnist masinat hoidis teel korralikult ja seal kus mõni tödistas 70-ga ja kartis tee keskel lörtsivaalusid siis ilma mingite kontrollideta ja asjadeta sai tehtud möödasõite, ilma et oleks tundagi olnud, et pidamist ei ole. Jäärajal ja muidu külavahel sai korralikult liugugi lastud. Liiatigi polnud mul kordagi probleeme hooaja jooksul, et rehv iseenesest tasakaalust välja läheb. Eks ole aeg ka tasapisi edasi arenenud ja mitmeid aastaid tagasi tehtud taastatud rehv ei saagi olla sama kvaliteediga mis praegu. Kindlasti on täiustatud tehnoloogiat, karmistatud toorikute kvaliteedikontrolli jms.
Kellele ema, kellele tütar. Ei laida uusi rehve aga sõidan ka protiga edaspidi kui paremat võimalust pole.
Kellele ema, kellele tütar. Ei laida uusi rehve aga sõidan ka protiga edaspidi kui paremat võimalust pole.
´17 4Drive
Mina siiani ikka naastupooldaja, kuna suht palju sõitmist sellistel teedel. kuhu sahad/puisturid jõuavad alles siis, kui lumi juba kinni sõkutud(kui üldse jõuavad) Ja päeval see kinnisõidetud lumi päikese käes tõmbab niiskeks ja siis öösel muutub liuväljaks. rääkimata sellest, et Lõuna/kesk-Eesti külavaheteed on enamasti veel keskelt "kummis "ka.
Ostsin nüüd tutikad Nokian Hakkapeliita 4 naelad (näeb kas on ka head rehvid) ja varsti peab vist alla panema ka. Ööd hakkavad juba külmaks vist kiskuma.
Ostsin nüüd tutikad Nokian Hakkapeliita 4 naelad (näeb kas on ka head rehvid) ja varsti peab vist alla panema ka. Ööd hakkavad juba külmaks vist kiskuma.
Sõida ise ja lase teistel sõita. Ning pidage meeles: Pidurid on kiiruse surm......
---------------------------------------------
---------------------------------------------
Ei tahaks küll vaidlust tekitavat teemat päevavalgele tirida, aga tuleb oma emotsiooni jagada...
Pannes täna alla 17" naastrehvid gislaved nord frost 5 üllatusin ma ikka tõsiselt.Rehvid on ostetud kasutatuna (1 talv). Kas nüüd on tegu mega vaiksete rehvidega või on BMW insenerid 330d-le väga hea müraisolatsiooni teinud. Absoluutselt mingisugust naela kobinat salongi ei kosta, ei saa arugi et rehve oleks vahetanud. Kunagisel e36 oli ikka rehvivahetust hästi kuulda (Nord Frost 3).
Seega tuleb siin BMW-d või rehve kiita?
Pannes täna alla 17" naastrehvid gislaved nord frost 5 üllatusin ma ikka tõsiselt.Rehvid on ostetud kasutatuna (1 talv). Kas nüüd on tegu mega vaiksete rehvidega või on BMW insenerid 330d-le väga hea müraisolatsiooni teinud. Absoluutselt mingisugust naela kobinat salongi ei kosta, ei saa arugi et rehve oleks vahetanud. Kunagisel e36 oli ikka rehvivahetust hästi kuulda (Nord Frost 3).
Seega tuleb siin BMW-d või rehve kiita?
Ütleme siis selle kohta nii et kui peale esimesi pidurdusi naelad välja tulevad siis keda sa süüdistama hakkad.
Uute naastrehvidega on esimesed 500 km soovitav sõita võimalikult rahulikult,et rehvi naastud "TÖÖTAKSID SISSE".Sedasi talitades on naastude tööiga oluliselt pikem.Ka edasise sõidu puhul soovitame vältida järske kiirendusi,pidurdusi ja külglibisemist.
Need sõnad tulevad nokia rehvi tehasest.
Uute naastrehvidega on esimesed 500 km soovitav sõita võimalikult rahulikult,et rehvi naastud "TÖÖTAKSID SISSE".Sedasi talitades on naastude tööiga oluliselt pikem.Ka edasise sõidu puhul soovitame vältida järske kiirendusi,pidurdusi ja külglibisemist.
Need sõnad tulevad nokia rehvi tehasest.
Ise soovitaks veel vältida naastrehvidega rooli koha peal keeramist.Serka730 kirjutas:Uute naastrehvidega on esimesed 500 km soovitav sõita võimalikult rahulikult,et rehvi naastud "TÖÖTAKSID SISSE".Sedasi talitades on naastude tööiga oluliselt pikem.Ka edasise sõidu puhul soovitame vältida järske kiirendusi,pidurdusi ja külglibisemist.
Need sõnad tulevad nokia rehvi tehasest.
Indrek
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
aga kas manuaali ja automaadi osas ka mingeid erinevusi on? sõitsin 2 talve manuaali ja esisillaga, nüüd siis esimene talv automaadi ja tagasillaga, kas rehvivalik peaks eelmainitud omadustest lähtuma?
kunagi käisin kraavikaldal ära lamellidega Sierraga, aga tean ka põhjust: klaasjää + täiesti tühi pagass ehk mida muud sealt loota oligi. Õnneks sain enne kraavi pidama, peale seda sai pagassi 50kg suhkrukotitäis liiva Nüüd kaalub auto pea 2 tonni, kaaluprobleem ei tohiks enam nii suurt rolli mängida?
kunagi käisin kraavikaldal ära lamellidega Sierraga, aga tean ka põhjust: klaasjää + täiesti tühi pagass ehk mida muud sealt loota oligi. Õnneks sain enne kraavi pidama, peale seda sai pagassi 50kg suhkrukotitäis liiva Nüüd kaalub auto pea 2 tonni, kaaluprobleem ei tohiks enam nii suurt rolli mängida?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
no nüüd sul veel lisaks veojõu kontroll ja külglibisemise vastane seade autol olemas- nii, et võid julgelt lamelli valida- uskumatult parem on kindlastiAnnely kirjutas:aga kas manuaali ja automaadi osas ka mingeid erinevusi on? sõitsin 2 talve manuaali ja esisillaga, nüüd siis esimene talv automaadi ja tagasillaga, kas rehvivalik peaks eelmainitud omadustest lähtuma?
kunagi käisin kraavikaldal ära lamellidega Sierraga, aga tean ka põhjust: klaasjää + täiesti tühi pagass ehk mida muud sealt loota oligi. Õnneks sain enne kraavi pidama, peale seda sai pagassi 50kg suhkrukotitäis liiva Nüüd kaalub auto pea 2 tonni, kaaluprobleem ei tohiks enam nii suurt rolli mängida?
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Vot siis - mehe nõudmisel on lamellrehv välistatud ja talverehviks Continental Winter Viking 2. Näis.... ise oleksin tõenäoliselt lamelli valinud, aga oleks ei maksa ju midagi!
Praegu vilgub see pagana DSC ka siis, kui lombist hooga läbi sõidan või kurvi liiga teravalt võtan... ei tea mis ta siis talvel libedaga veel tegema hakkab
Praegu vilgub see pagana DSC ka siis, kui lombist hooga läbi sõidan või kurvi liiga teravalt võtan... ei tea mis ta siis talvel libedaga veel tegema hakkab
endal on mul ses mõttes hea võrdlus et nädala sees sõidan tööautoga millel Michelini x-ice lamellid ja nädalavahetusel liiklen oma autoga (e34 525) millel on Gislavedi nordfrost 3 naastrehvid...kui suurem lumi maas, eks siis saab päris hea ettekujutuse kump rohkem meeldib
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
kuskohast sa talvel seda pigi leiad ?regaja1 kirjutas:2 autot e30 ja e34aut ja mõlemal lamell pluss natuke kergem jalg, väiksem sõidumüra ja ka loodetevasti vähem pigi kerel
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Pigem paneb pigi lendama talvel meie teedele puistatav keemia. Tundub, et lisaks jää sulatamisele lahustab päris eduliselt ka asfalti.mytology kirjutas:Võin ta eest vastata. Naeladega lõhkudes ülespaiskuvast asfaldist leiad rohkem pigi kui suvel.ermicas kirjutas:kuskohast sa talvel seda pigi leiad ?regaja1 kirjutas:2 autot e30 ja e34aut ja mõlemal lamell pluss natuke kergem jalg, väiksem sõidumüra ja ka loodetevasti vähem pigi kerel
Indrek
See, et talvel pigi lendab, on ikka enamasti naelte süü (nii väidavad ka eksperdid), mis tundub ka täiesti loogiline.
Nael läheb asfaldi sisse ning asfaldis kõige pehmem osa ongi see "pigi", mis ilmselgelt ka esimesena sealt kihi vahelt väljub, kui "naelfreesiga" sealt üle sõidad
Aga teemasse kah, et panin alla Continental Winterviking III lamelli, nind sõita on väga muhe. Mõnusalt vaikne ning paaril libedal teelõigul mis on õnnestunud proovida, siis ka pidamine on väga tubli!
Nael läheb asfaldi sisse ning asfaldis kõige pehmem osa ongi see "pigi", mis ilmselgelt ka esimesena sealt kihi vahelt väljub, kui "naelfreesiga" sealt üle sõidad
Aga teemasse kah, et panin alla Continental Winterviking III lamelli, nind sõita on väga muhe. Mõnusalt vaikne ning paaril libedal teelõigul mis on õnnestunud proovida, siis ka pidamine on väga tubli!
GS
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Arvatavasti nädala lõpus lähevad naelad alla! Siin jõgeva kandis nende soolapuisturitega on nagu on ja pidevalt on kiilakas. Lamelli sellistes tingimustes ei usalda. Muidugi oluline faktor, miks naelad alati panen on ka see, et tahan ka jäärajal käia kätt proovimas. Seda soovitan ka kõigile, annab oskusi juurde ja hea ettekujutuse, kuidas auto libedaga käitub ja seda mitte midagi lõhkumata!( ok äärmisel juhul võivad stanged mõraliseks minnna või kilbid ära kaduda )