Säästa kütus kuni 27%.
Re: Säästa kütus kuni 27%.
Ütlen ausalt: ei taha. Sellepärast sõidangi BMW-gaSerzan kirjutas:Tahat säästa kütus kuni 27%?.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ega ta ilmselt on jah rohkem selline ilus kollane lisavidin kapoti all.
& no mingi 5% sääst (rohkem ma sellest ei usu) 14L juures per 100km on suht väike asi. Pigem võiksin tagasi hoida gaasiga & säästaksin hoobilt 2L.
Aga kui asi tõestab ennast ~20%, siis ostaks ära küll.
Testiks kasvõi enda auto peal - mingi nädal aega & kui tõesti kasu on, siis minu sõna selle peale, et asi korralik ning ostan endalegi. Samas kui kasu pole, siis ma seda sult ära ostma ei pea & saad kasutatud seadme tagasi.
Nii rikas ma tõesti ka pole, et järjekordsed 1000 eeku tuulde visata.
& no mingi 5% sääst (rohkem ma sellest ei usu) 14L juures per 100km on suht väike asi. Pigem võiksin tagasi hoida gaasiga & säästaksin hoobilt 2L.
Aga kui asi tõestab ennast ~20%, siis ostaks ära küll.
Testiks kasvõi enda auto peal - mingi nädal aega & kui tõesti kasu on, siis minu sõna selle peale, et asi korralik ning ostan endalegi. Samas kui kasu pole, siis ma seda sult ära ostma ei pea & saad kasutatud seadme tagasi.
Nii rikas ma tõesti ka pole, et järjekordsed 1000 eeku tuulde visata.
Ma arvan, et see on igati mõistlik ettepanek ja et pakkuja ainus viis tõestada, et ta ise oma asja usub, oleks sellega nõustuda.patrik kirjutas:ettepanek:
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?
Aga sel juhul tuleks ka nõuded paika panna. See "kuni 27%" on suhteliselt hägune loosung. Kas see tähendab, et teoorias ei ole tal ühegi mootori korral võimalik üle 27% saada ja tavaliselt säästab siiski vaid 1-5% või siis tähendab seda, et iga mootori korral kõigub sääst sõltuvalt pöörete kõrgusest 0-27% vahel.
Ma tahaks tegelikult teada, kui palju ta "vähemalt" säästab.
P.S. See koduleht on küll kiviaegne ja pigem peletab võimalikud kliendid minema!
Natuke kallis viis testimiseks, lihtsam variant oleks cruise controli ja OBC-ga autoga mingit kindlat teelõiku läbida selle fuelmaxiga ja ilma. Kompuutri kütusekulu näidik oleks 27% säästu mõõtmiseks piisavalt täpne küll.patrik kirjutas:ettepanek:
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
bmw m20 mootor, 125kw, 130000km sõitnud, automaatkast.
15000km tagasi peatööd tehtud( uued klapid, nukkvõll, nookurid, nookurite võllid, tehtud saksas ac schnitzeri poolt)
küttesääst peab olema 25%
co ja ch vähenemine 40-50%
võimsuse tõus peab olema 10-12%
kütuseks statoili 98 oktaanarvuga küte
kindlasti on kogu siinne seltskond testist huvitatud
15000km tagasi peatööd tehtud( uued klapid, nukkvõll, nookurid, nookurite võllid, tehtud saksas ac schnitzeri poolt)
küttesääst peab olema 25%
co ja ch vähenemine 40-50%
võimsuse tõus peab olema 10-12%
kütuseks statoili 98 oktaanarvuga küte
kindlasti on kogu siinne seltskond testist huvitatud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
tundub, et tuleb klubiline üritus, või mis
kas mitteliikmed saavad ka uudistama tulla, see kisub huvitavaks, kuidas füüsika alustalasid kõigutama hakatakse
ja kas kihlveokontor ka töötab?
Patrik, kas ei oleks mõttekam võtta mingi suurem mootor, suurema kuluga, siis vahe paremini märgata(kui seda on)
kas mitteliikmed saavad ka uudistama tulla, see kisub huvitavaks, kuidas füüsika alustalasid kõigutama hakatakse
ja kas kihlveokontor ka töötab?
Patrik, kas ei oleks mõttekam võtta mingi suurem mootor, suurema kuluga, siis vahe paremini märgata(kui seda on)
See on puhtalt aju kaudu kütusekoguse ja ajastamise optimeerimiseks, mitte kütuseosakeste magneetiliseks ümberkoordineerimiseks.Raivo kirjutas:Hmm, turbodiislitele pakub Alptom mingisugust Tuningbox'i, mis samuti paigaldatakse ka kusagile pritse lähedusse. Maksab oma 7K kanti.
Sõber pani A4'le peale ning on igati rahul..
E30 324d '87 > E34 524td '90 > E39 530d '99
„bmw m20 mootor…”
Mulle rohkem ei ole vaja teada.
.
11 mail kell 11.00 mul on vaba aeg . Siis võib tegema test- drive Tallinnas.
Kui on võimalik võtke oma gaasianalüsaator.
Igal autol küttesääst on erisugune.
Ja teile on vaja sõitma ~ 500 km.
Et täpsalt seda näha.
No, seda ma mõtlen meie tegema ei akka.
Vaata veel tests http://www.fmx.lv/tests.htm
Aga co ja ch vähenemine vaatame ja võimsuse tõus ka.
Kui meie co ja ch vähenemine vaatame siis Se meile näitab et kütus paremeni läks läbi põlema. On gi nii?
Mulle rohkem ei ole vaja teada.
.
11 mail kell 11.00 mul on vaba aeg . Siis võib tegema test- drive Tallinnas.
Kui on võimalik võtke oma gaasianalüsaator.
Igal autol küttesääst on erisugune.
Ja teile on vaja sõitma ~ 500 km.
Et täpsalt seda näha.
No, seda ma mõtlen meie tegema ei akka.
Vaata veel tests http://www.fmx.lv/tests.htm
Aga co ja ch vähenemine vaatame ja võimsuse tõus ka.
Kui meie co ja ch vähenemine vaatame siis Se meile näitab et kütus paremeni läks läbi põlema. On gi nii?
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kütekulu säästu ei tulegi?
siis ju pole kasu
seal ju kirjas küttekulu väheneb
inimesele ju tähtis küttekulu vähenemine ja võimsuse tõus
ega me siin ainult rohelised koos ei ole. ikkagi äriliselt mõtlevad inimesed et mis me reaalselt kasu saame, saastenormi ja 0,mingi küttekulu ja võimsuse paranemise pärast keegi seda raha ei raiska
kui antud tingimusi ei ole täielikult võimalik täita( eriti küttekulu) siis ei ole siinsed inimesed sellest huvitatud. ja üldiselt oleks mul häbi sellist asja endale külge keerata
muudki tarka teha.
aga
kui sa tõestad 25% küttesäästu
suudan ma selle häbiga elada
ja teised ka
siis ju pole kasu
seal ju kirjas küttekulu väheneb
inimesele ju tähtis küttekulu vähenemine ja võimsuse tõus
ega me siin ainult rohelised koos ei ole. ikkagi äriliselt mõtlevad inimesed et mis me reaalselt kasu saame, saastenormi ja 0,mingi küttekulu ja võimsuse paranemise pärast keegi seda raha ei raiska
kui antud tingimusi ei ole täielikult võimalik täita( eriti küttekulu) siis ei ole siinsed inimesed sellest huvitatud. ja üldiselt oleks mul häbi sellist asja endale külge keerata
muudki tarka teha.
aga
kui sa tõestad 25% küttesäästu
suudan ma selle häbiga elada
ja teised ka
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
kui ainult CO ja HC järgi vaadata, siis peaks mingi Audi stendi panema, peale katti gaase möötes ei näe me midagi
2. lambda välja lülitud(et näitajad ei muutuks pidevalt)
see eeldab ümberprogetud aju...
nii et praktiliselt ainult minu stendist kasu vähe
parem siis juba paak kõrini täis, kaks juhti ja kaks korda Haapsalusse ja tagasi sinna ilma andurita ja ühe juhiga, siis teine tagasi jne. ja nii, et juhid ei tea, kas andur küljes või mitte ja iga otsa järel paak täis jälle ühest ja samast tanklast
krt keeruliseks läheb ja kas on erilist mõtet?
ei taha mu allesjäänud mõistuseraas seda revolutsioonilist avastust respektida
kuid sellegipoolest, kui kellelgi on tahtmist mässata , on minu poolt stend tasuta teie käsutuses
2. lambda välja lülitud(et näitajad ei muutuks pidevalt)
see eeldab ümberprogetud aju...
nii et praktiliselt ainult minu stendist kasu vähe
parem siis juba paak kõrini täis, kaks juhti ja kaks korda Haapsalusse ja tagasi sinna ilma andurita ja ühe juhiga, siis teine tagasi jne. ja nii, et juhid ei tea, kas andur küljes või mitte ja iga otsa järel paak täis jälle ühest ja samast tanklast
krt keeruliseks läheb ja kas on erilist mõtet?
ei taha mu allesjäänud mõistuseraas seda revolutsioonilist avastust respektida
kuid sellegipoolest, kui kellelgi on tahtmist mässata , on minu poolt stend tasuta teie käsutuses
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
vaatasin neid testide kuupäevi
1992
1993
1994
kümme aastat tagasi!
kui tähelepanelikult lugeda tulemusi, siis on näha, et mõõtmistingimused pole identsed. samas ühe mootori külge on topitud tervelt 7 junni?!
kui lõpuni kerida, siis jääb arusamatuks miks üks test seal üldse teeb, see on ju täitmata,
uskumatu millele olen oma terve õhtu aja raisanud, peaks mingi targema asjaga tegelema hakkama, ostke jah kõik seda, kellel rahaga midagi teha pole
1992
1993
1994
kümme aastat tagasi!
kui tähelepanelikult lugeda tulemusi, siis on näha, et mõõtmistingimused pole identsed. samas ühe mootori külge on topitud tervelt 7 junni?!
kui lõpuni kerida, siis jääb arusamatuks miks üks test seal üldse teeb, see on ju täitmata,
uskumatu millele olen oma terve õhtu aja raisanud, peaks mingi targema asjaga tegelema hakkama, ostke jah kõik seda, kellel rahaga midagi teha pole
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Nujah,ma võin testimiseks pakkuda audittruumu kirjutas:kui ainult CO ja HC järgi vaadata, siis peaks mingi Audi stendi panema, peale katti gaase möötes ei näe me midagi
2. lambda välja lülitud(et näitajad ei muutuks pidevalt)
see eeldab ümberprogetud aju...
S2 1993
Mootor Aby ,kat eemaldatud, kütusekulu=märkimisväärne
Sellega peaks iga % väga hästi näha olema