Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
AARE530 kirjutas:ryan, sa formuleerisid pealkirja tiba valesti vist, ma mõtlesin pealkirja lugedes, et nii, mis nüüd siis- ületad kiirust, pannakse kinni või?
nuu pole hullu, annan andeks, hommik ju
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Nu kirjutas:Samas navi ei tea ju ajutistest kiirusepiirangutest muffigi. Kaamera vaatab, et mingi märk on paigaldatud ja teeb kindlaks mis number seal peal on.
Kõik ajutised märgid peavad olema ju kooskõlastatud. Pole mingi probleem neid navi andmebaase kasvõi bensujaama WiFi's uuendada.
joh kirjutas:jejeje, teibirulliga kõik kaamerad üle ja läheb jälle ralliks...
heheee ma ise mõtlesin sedasama kui kaamera kinni teippida siis vast saab kihutada. kui muidugi kaamera aru ei saa, ja üldse sõita ei lase
aga nuh 2008 hakatakse paigaldama ma arvan et selline seadeldis minu
kätte ei sattu ilmselt enne 2020
siis ma olen juba vana vana vana ilmselt ma siis maanteel üle seitsmekümne enam ei sõida
Oli ju juttu artiklis, et juht jääb ikka juhiks. Kui auto alandab kiirust, siis see ei tähenda seda et gaasipedaal kinni kiilub kolmekümne peal.
Kui tulevikufilme vaadata, siis on sealgi alati võimalus kogu see huina-muina välja lülitada ja ekstremisti kombel ise autot juhtida
Minu arust täiesti raisata aega sellise asja leiutamisel, ma olen suht kindel, et leitakse mingi lihtne moodus selle süsteemi "maha keeramiseks".
Näiteks võiks tuua arvutimängud, mõeldakse välja küll igasugu uusi süsteeme, et sundida kasutajat mängimisel originaal plaadi kasutama kuid praegusel juhul on kräkkerite tiimid neile lahenduse leidnud.
Aga minuarust muidugi tarkvara piraatlus on paha (N)
Kui te nüüd loogiliselt mõtleks, siis ei ole sellist asja, et ta ei lase kiirust üle lubatud maksimumi. Kuidas ta siis linnast välja sõites aru saab, et maantee tuli? Seal võib olla ka suvaline asulalõpu märk, millega arvuti midagi teha ei oska. Mina sain aru, et püsikiirusehoidjaga sõites võtab ta ise hoo maha, samas, kui pedaali vajutad, siis saab ikka ületada kiirust.