Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Merivälja tee rtenoveerimisest jäi puudu 70 miljonit. See on siis see sama 70 miljonit mis selel 2000m2 krundi eest rohkem makstakse.
Ei võttis Rohke Debelak asja väga täpselt kokku kuulutades välja kursused Keskerakonna krundiostu põhjalt. Kursused siis sellest kuidas osta 70 miljonit krooni maksev krunti 150 miljoniga teenides sealjuures kasumit 180 miljoni
Margus525i kirjutas:Aga enamus ei maksagi... vähemalt täislaksuga st. Tallinna roolikeerajatel siiski paljudel "elukohaks" märgitud võimalikult kauge Eestimaa nurk
Kütust ostad? Järelikult peaksid maksma ka teede eest eeldusel, et aktsiisi vähemalt mingis osas selleks kasutatakse.
Margus525i kirjutas:Aga enamus ei maksagi... vähemalt täislaksuga st. Tallinna roolikeerajatel siiski paljudel "elukohaks" märgitud võimalikult kauge Eestimaa nurk
Kütust ostad? Järelikult peaksid maksma ka teede eest eeldusel, et aktsiisi vähemalt mingis osas selleks kasutatakse.
Vot just niipalju maksangi, kui teedele reaalselt jõuab.
Kirun siin Pärnu teid. Täna oli siis au Tallinnas terve päeva asju ajada ja pean Teile, pealinna liiklejatele, ikka au andma, et kannatate selliseid, sõna otseses mõttes Tanki polügone meenutavad tänavaid. See on jUUUUBE! Ausalt öeldes, kaldun arvama, et ei ole seekordne veermiku osade äsjane vahetus vist selle aasta viimane. Milleks vahetada varuosasid, mis on mõeldud tee peal sõitmiseks aga mitte amorditesti radadel. Enamus suuri ja värskeid sõlmesid on OK aga niikui satud kõrvalisemasse tänavasse aga samas siiski tiheda liiklusega, siis on paras veel 5 nätsu suhu panna ja hambad nendesse suruda. Selle koha pealt ei olegi Pärnu teed nii hullud aga ka siin leidub Pärle.
Millal küll ükskord see muutub.
Just viimase 2 aastaga on see olukord minu arvates ikka täiesti metsa läinud.
Pille kirjutas:mina näiteks olen avastanud selle, et teed segavad mu töötegemist ehk siis, kui hommikul sõidan kõrvalistmel tööle ja tööd on palju, siis teen Rapla-Tallinn sõidu ajal tööd. Aga seda saab ainult pool teed teha, ehk siis alates Harju maakonnas alles, kui Rapla maakond läbi saab. Sest Rapla maakonda jääv tee on märksa hullem kui Harjumaa lõik. Raplamaale kuuluval teel üldse läpakaga kirjutada miskit ei saa, sest tee on nii auke täis ja hüplik, et soovitud sõna asemele tulevad hoopis mingid imelikud tähekombinatsioonid
Pillet on kuulda võetud, eile alustati 3,7km pikkuse teelõigu renoveerimist Viljandi mntl alates Rapla mk piirist. Kahjuks kaob sellega ka ära nö Rapla mk tervitus hüpe, nimelt Rapla mk jõudes on/oli selline mõnus hüpekas, mis olenevalt autost ja kiirusest ka väikseid sädemeteshowd tekitas.
Jah, hüpekas oli/on seal tõesti, kuid seda ei ole ma tulenevalt mainitud maantee kehvusest ei tea mis ajast kasutanud ning näiteks Vändrast Tallinna liigun üle Paide- ring on küll mingi paarkümmend km, kuid tunduvalt mugavam, õigemini pehmem,arvestades ka minu auto vedrustust
Kirusime ka täna neid Eesti teid, kuid lõpuks jõudsin järeldusele, et see ei vii meid kuhugi- kui asja veavad sellised pasapeetrid nagu praegu, siis varsti sõidame Tallinnas jälle kruusateedel...
Muuseas, minu teada elab Kristo kusagil Männikul.
tanelp kirjutas:Kus sa, Kristo, elad siis? Läheb vist offtopicuks, aga arutame ju siiski alternatiivseid marsruute. Äkki on kellelgi tolku ka sellest...
Ma kasutan juba aastaid vabaduse pst'd ja männiku tänavaid + siis kõnniteesi:D
Issake kui ma nüüd õieti kuulsin ühe kõrvaga siis männiku tee pidi remonti minema kui leitakse lisa raha. Reformi erakond olevat kisama hakanud et mismoodi ei lähe remonti...
Mul on "au" teatada, et Autolehe andmete kohaselt sõidan päevast-päeva Eesti kõige kehvemas korras teedel - ehk siis Männiku tee ja Viljandi mnt. Kas pole mitte kõva saavutus?
Sõidan päevas päris mitu korda mööda Kunderit ja oi kuidas seal nalja saab. Enne oli tegemist ühesuunalisega, aga nüüd kahesuunaline. Enamus juhid sõidavad mälu järgi ja ei pööra uutele märkidele tähelepanu. Ja kui keegi vastu sõidab, siis aetakse silmad punni, et mis toimub. Õhtu poole oli siis sellel tsirkusel ka tulemus, üks roheline VW(vist) oli suutnud avarii teha ja kõrgest äärekivist ülesse sõites pühkis kõhualuse puhtaks
Kristo_P kirjutas:Ma ei suuda ennast talitseda enam MÄNNIKU TEE ei lähegi remonti ***** :
Äripäevast: Ehkki Männiku tee renoveerimishanke võitja pidi selguma juba kuu aja eest, ei ole veel selge, kes ehitama hakkab. Ja kui vaidlus veel kaua kestab, pole ka selge, millal tee valmib.
Kristo_P kirjutas:Ma ei suuda ennast talitseda enam MÄNNIKU TEE ei lähegi remonti ***** :
Äripäevast: Ehkki Männiku tee renoveerimishanke võitja pidi selguma juba kuu aja eest, ei ole veel selge, kes ehitama hakkab. Ja kui vaidlus veel kaua kestab, pole ka selge, millal tee valmib.
Kristo_P kirjutas:Ma ei suuda ennast talitseda enam MÄNNIKU TEE ei lähegi remonti ***** :
Äripäevast: Ehkki Männiku tee renoveerimishanke võitja pidi selguma juba kuu aja eest, ei ole veel selge, kes ehitama hakkab. Ja kui vaidlus veel kaua kestab, pole ka selge, millal tee valmib.
Linnalegend: Saku vald ei andnud Tallinna linale ühte strateegiliselt tähtsat krunti ja vastutasuks Tallinna linn venitab remondiga
olles sunnitud päris tihti tallin-saku vahet sõitma, siis olen loobunud männikuteel sõitmast... lähen kas ringiga pärnu mnt'd mööda või mööda vabakat valdekusse, ja sealt kus see bmw krässi pani (vist pihlaka tänav) sealt paremalt ja peaaegu männikutee saasta marketi kõrvalt välja... selle 200 meetrit kannatan ma veel ära.
Viimane uudis eelmine kuu oli et 10 august pidi ehitusfirmade konkurss antud objektile lõppema. Konkurss lõppenud seega. Kus on labidad!!???
Nõmme lehes kirjutas vist nõnda.
Sõidaksin isegi hea meelega Männiku teedpidi, kuna see on palju ostsem. Nüüd mööda võidut vabakani ja sealt siis linna poole.
Samas ehitustöödega näiteks lähiajal (loodetavasti) alustada on ikka üks suur katsumus, kuna varsti hakkab kooliaeg ja linnaliiklus muutud kõvasti tihedamaks ja närvilisemaks. Tekivad raudselt suured ummikud siia Männikule
AARE530 kirjutas:Kirusime ka täna neid Eesti teid, kuid lõpuks jõudsin järeldusele, et see ei vii meid kuhugi- kui asja veavad sellised pasapeetrid nagu praegu, siis varsti sõidame Tallinnas jälle kruusateedel...
Muuseas, minu teada elab Kristo kusagil Männikul.
Olen see suvi päris palju kesk-eestis sõitnud ja valdavalt on tegu väga korralike teedega ja lausa lust on sõita. suured teed on kõik uued või auguvabad ning paljudes kohtades käib kõva remont.
Kõige kehvemd teed on Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Kui Tallinnas on lihtsalt kehvad teed, siis Tartus ja Pärnus on valdavalt tegu kanalisatsiooniluukidega, mis allool tee tasapinda asuvad.
Raimol õigus- Pärnus on tõesti enamjaolt kanalisatsiooniluugid, mis on allapoole teepinda vajunud ning ka sitasti parandatud asfalt peale kanalisatsioonitöid. Tallinna koha pealt nii palju, et kuna ma satun sõiduautoga suht harva sinna, siis hetkel on suisa savi, msi seal teedega toimub, igatahes Pärnus ja minu kodukandis Vändras käib korralik möll praegu
Mõtlen seda seepärast just nii, et vist enamusi Tallinlasi ei huvita ka, msi mujal toimub, sest nagu üks hea sõber Tartust täna ütles- tallinlaste meelest lõpeb Eestimaa Harjumaa piiriga...
tegelikult on ka Tallinnas suht palju teid remonditud/uusi teid tehtud, lihtsalt kuna siin teid palju, igalepoole ei jõuta nii kiiresti. Võrreldes sellega kuidas aastaid tagasi kevadeti auke lapiti, on asjad positiivselt edasi arenenud