Avarii pildid
Re: Avarii pildid
Njah, see YT ja sisuloomine on üks veider maailm. Ma tahaks teada kes talle oli nõus raha laenama YT cash-flow vastu?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Kõik pangad olid nõus laenu andma, küsimus oli ainult intressis. Seda rääkis ka seal live videos, äkki keegi teab kedagi, kus saaks hea diili. Elamine oli tal eelnevalt ka olemas, sealt sai osa raha jne. No ja kogemata läks maja ehitamine kallimaks ka, tahtis basseini. See vast oli 20tuh eurot.
Vana on paljudele selline, nagu teslafännidele Musk.
Müüs kunagi oma Teslat, päris kirve hinnaga. Tegid väikse video ka, kuidas üks fänn auto ära ostis ja minema viis.
Mõned videod hiljem juba naeris live videos, a´la küll oli ikka rumal inimene, et sellise hinnaga ostis, ta ise küll ei oleks maksnud niipalju.
Nii et selles osas võib sinuga ka nõustuda, et võibolla tõesti ei ole Misha-l lepingut selliste avariide puhuks ja peabki enda tuntud juutuuberiks, kes vastutust võtma ei pea ja kui võtab, siis ainult selleks, et sellega omakorda raha teenida.
Vana on paljudele selline, nagu teslafännidele Musk.
Müüs kunagi oma Teslat, päris kirve hinnaga. Tegid väikse video ka, kuidas üks fänn auto ära ostis ja minema viis.
Mõned videod hiljem juba naeris live videos, a´la küll oli ikka rumal inimene, et sellise hinnaga ostis, ta ise küll ei oleks maksnud niipalju.
Nii et selles osas võib sinuga ka nõustuda, et võibolla tõesti ei ole Misha-l lepingut selliste avariide puhuks ja peabki enda tuntud juutuuberiks, kes vastutust võtma ei pea ja kui võtab, siis ainult selleks, et sellega omakorda raha teenida.
Re: Avarii pildid
Mul on pangandusega igapäevaselt natuke kokkupuudet viimase 20+ aasta jooksul ja mitte ükski pank ei anna sotsmeedia sisutootjale laenu puhtalt sotsmeediast tuleva rahavoo pealt sõltumata intressist. Kui kombineerida tagatisena nt likviidset kinnisvara siis ilmselt saab arutada.
Eks näe, ootan huviga kuidas Misha selle 100+K EUR custom G82 M4 asendab uue autoga, sest tema avariijärgne vrakk ei ole tervikuna taastatav. Kui joppab siis mingeid juppe sealt kindlasti saab - mootor, käimar, tagadiffer, salongist istmed, pidurid, äkki tagatuled jne. Kuigi krt teab, kogu auto käidi korralikult pulberkustutiga seest ja väljast üle. Ikkagi on uus kompott omaniku jaoks auto, millel on märge küljes kogu eluks, et mingi lego, mitte uus, tuunitud ja avariivaba. Ja sellel asjal on teatav mõju auto järelturu väärtusele. EDIT: Ajan siin natuke jura, sest aluseks tulebki võtta uus või vähekasutatud auto
Misha võiks lõpuks ometi teha tulevikuks mingi setupi kuidas ta võõraste autodega sõites vastutust jagab, aga suht ennasttäis juutuuber-racerina ma kahtlen selles. Kõige lihtsam oleks omanikult korjata vettpidav jur. waiver igasuguste õnnetuste tarbeks kui Misha roolis on vs promo 1.5 miljoni jälgijaga kanalis, aga ma miskipärast arvan, et kogu see asi on tal puhtalt handshake pealt tehtud ja miks peaks omanik olema huvitatud suure edevuse pealt kogu vastutuse endale võtmisest kui võõras tüüp ilgelt riskialtil rajal on roolis? Kui asi ventikasse lendab ongi korraliku rahalise suurusega jama majas kas omaniku, Misha või halvimal juhul kolmandate inimeste jaoks. Juriidiliselt lasub peamine vastutus roolis olnud Mishal kui muid kokkuleppeid pole.
PS. Ma olen rajal võõra Porsche 911-ga 170km/h pealt spinni teinud koos kaassõitjaga ja see pole sugugi meeldiv kogemus. Puhtalt enda viga - paar ringi võõra autoga ei anna lihtsalt piisavalt tunnetust + liigne enesekindlus. Tiba liigselt kulunud rehvid ja määrdunud sõidujoon on juba vabandused. Õnneks ei saanud keegi viga ja auto kahjustused olid väheolulised, mis kompenseerisin. Kui oleks mahakandmisele läinud oleks terve auto kinni maksnud ja kogu lugu.
Eks näe, ootan huviga kuidas Misha selle 100+K EUR custom G82 M4 asendab uue autoga, sest tema avariijärgne vrakk ei ole tervikuna taastatav. Kui joppab siis mingeid juppe sealt kindlasti saab - mootor, käimar, tagadiffer, salongist istmed, pidurid, äkki tagatuled jne. Kuigi krt teab, kogu auto käidi korralikult pulberkustutiga seest ja väljast üle. Ikkagi on uus kompott omaniku jaoks auto, millel on märge küljes kogu eluks, et mingi lego, mitte uus, tuunitud ja avariivaba. Ja sellel asjal on teatav mõju auto järelturu väärtusele. EDIT: Ajan siin natuke jura, sest aluseks tulebki võtta uus või vähekasutatud auto

Misha võiks lõpuks ometi teha tulevikuks mingi setupi kuidas ta võõraste autodega sõites vastutust jagab, aga suht ennasttäis juutuuber-racerina ma kahtlen selles. Kõige lihtsam oleks omanikult korjata vettpidav jur. waiver igasuguste õnnetuste tarbeks kui Misha roolis on vs promo 1.5 miljoni jälgijaga kanalis, aga ma miskipärast arvan, et kogu see asi on tal puhtalt handshake pealt tehtud ja miks peaks omanik olema huvitatud suure edevuse pealt kogu vastutuse endale võtmisest kui võõras tüüp ilgelt riskialtil rajal on roolis? Kui asi ventikasse lendab ongi korraliku rahalise suurusega jama majas kas omaniku, Misha või halvimal juhul kolmandate inimeste jaoks. Juriidiliselt lasub peamine vastutus roolis olnud Mishal kui muid kokkuleppeid pole.
PS. Ma olen rajal võõra Porsche 911-ga 170km/h pealt spinni teinud koos kaassõitjaga ja see pole sugugi meeldiv kogemus. Puhtalt enda viga - paar ringi võõra autoga ei anna lihtsalt piisavalt tunnetust + liigne enesekindlus. Tiba liigselt kulunud rehvid ja määrdunud sõidujoon on juba vabandused. Õnneks ei saanud keegi viga ja auto kahjustused olid väheolulised, mis kompenseerisin. Kui oleks mahakandmisele läinud oleks terve auto kinni maksnud ja kogu lugu.
Viimati muutis Ilves, 23.06.2024 14:03 50, muudetud 1 kord kokku.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Minu jaoks on vastuvõetamatu juba selline jutt, et võibolla saame mootorit veel kasutada. Saaks aru, kui auto läheb tavakasutusse, tööle ja koju, ehk kestab. Kirjutatakse igasuguste turvatestide puhul, mitu tonni massi survet saab turvavöö, seina sõit jne. Seal konkreetselt auto viskub õhku ja kukub alla. See, et metallil nähtavat pragu sees ei ole, ei tähenda, et metall kahjustada ei ole saanud.
Täpselt sama põlema läinud mootoriruumidega, mis "õigeaegselt" suudeti kustutada.
Täpselt sama põlema läinud mootoriruumidega, mis "õigeaegselt" suudeti kustutada.
Re: Avarii pildid
No just. Sellise laksu peale võib tont teab, mis sisemine vigastus olla kas mootoris või käigukastis. Eks sõltub konkreetse auto läbisõidust enne avariid - baasiks tuleks võtta samasuguse varustuse ja värviga auto. 2023 ja uuema kuni 30 000 läbisõiduga G82 M4 on ca 85 000€. Vaadates, mida omanik teinud oli viskab sinna otsa 20-25 tuhat rahulikult, seega selline ca 110 000€ laks. Oleks 10+ miljonit tellijat ja miljonites vaatamised, äkki kannataks ärimudel välja.
Ma ei saa päriselt aru, miks ta pushib tundmatuid autosid nii piiri lähedale, niikuinii ei käi sõit aja peale. Ca 10% tempot maha oleks juba märksa lihtsam elu ja ikka klikid tuleks. Panna 260ga Foxholest läbi on selgelt kurja väljakutsumine. Vt seda kohta, siin oli ta juuksekarva kaugusel, et oleks värske Corvette C8 läinud samuti mahakandmisele (al 10:00 videos)
Täiesti arusaamatu on mu jaoks kuidas ta roolist kinni hoiab, näpud labadel kogu aeg ja roolib põhim pöidla ja nimetissõrmega, kasutab päris palju õlalihaseid, mis on jõle ebaefektiivne ja ebatäpne. Vt näiteks Kevin Estre vms. võidusõitjate roolitehnikat, täiesti öö ja päev.
Siin on üks hullemaid asju minuarust üldse, kaasreisijaga lasta 300ga Schwedenkreuzi poole. Auto on üle künka pidurdades üsna ebastabiilne, paremad rattad praktiliselt murul. Ilmselt stabiilsuskontroll midagi aitas. Sellise kiiruse pealt saba/külg/otse ees vastu seina sõit on kabel. Kiivreid, HANSi vms ka pole. Fkn madness.
Ma ei saa päriselt aru, miks ta pushib tundmatuid autosid nii piiri lähedale, niikuinii ei käi sõit aja peale. Ca 10% tempot maha oleks juba märksa lihtsam elu ja ikka klikid tuleks. Panna 260ga Foxholest läbi on selgelt kurja väljakutsumine. Vt seda kohta, siin oli ta juuksekarva kaugusel, et oleks värske Corvette C8 läinud samuti mahakandmisele (al 10:00 videos)
Täiesti arusaamatu on mu jaoks kuidas ta roolist kinni hoiab, näpud labadel kogu aeg ja roolib põhim pöidla ja nimetissõrmega, kasutab päris palju õlalihaseid, mis on jõle ebaefektiivne ja ebatäpne. Vt näiteks Kevin Estre vms. võidusõitjate roolitehnikat, täiesti öö ja päev.
Siin on üks hullemaid asju minuarust üldse, kaasreisijaga lasta 300ga Schwedenkreuzi poole. Auto on üle künka pidurdades üsna ebastabiilne, paremad rattad praktiliselt murul. Ilmselt stabiilsuskontroll midagi aitas. Sellise kiiruse pealt saba/külg/otse ees vastu seina sõit on kabel. Kiivreid, HANSi vms ka pole. Fkn madness.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1094
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Et sa viitsid mishat maha teha. Las ta elab oma elu, sul pole vaja muretseda kui ta kellegi auto kooki sõidab või kas tal raha on selle korda tegemiseks.
Terve internet on täis sinusuguseid eksperte.

BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
Millega sa nõus pole Oja? Mul savi kuidas Misha oma äri ajab, lihtsalt viitasin teatud asjaoludele. Selge on see, et tal seda pappi pole ja omanikku ootab ees pikk aeg ilma autota.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1094
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Iga ühel on oma arvamus asjadest. Sind häirib kuidas ta teiste autodega sõidab. Küll hoiab roolist valesti kinni,küll liiga suur kiirus kuskil. Las olla pole vaja oma expert arvamust esitada. Neid on seal kommentaarides küllaga. Minupärast sõidku ta kasvõi palja tagauotsaga ei kotiks üldse.
BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
A mis see sinu prset torgib kui ma teda analüüsin?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Oja, sa ei pea mulle enam kirjutama, head Jaani 

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Kusjuures ma ei saada Mishat kaugeltki prse, esimesed pool rimgi on väga lõbus ja hariv vaadata. Lihtsalt see kuidas ta lõhutud autode puhul üritab iga kord omanikult välja pressida oma jälgijate ees “no hard feelings” aktsepti, lubab auto teha paremaks kui enne ja siis järgneb kerjamine nimg krt teab mis kulisside taga on lihtsalt mage. Huvitav oleks teada, mis tingimustel omanikud teda rooli lasevad. You break it, you buy it vist, aga määramatu ajafaktoriga.
Ohutuse aspekt ja ta ärimudeli analüüs on puhtalt faktipõhine.
Loodame, et saab auto korda ja kindlasti tuleb sest pikk seriaal. Ma pakun, et enne jõule omanik oma autot ei näe.
Ohutuse aspekt ja ta ärimudeli analüüs on puhtalt faktipõhine.
Loodame, et saab auto korda ja kindlasti tuleb sest pikk seriaal. Ma pakun, et enne jõule omanik oma autot ei näe.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Ma otseselt seda ei mõelnud ka. Rohkem seda juttu, kui sa näed, kirjutad asjast negatiivselt, siis kuidas sa lisad sinna positiivse noodi.
Sõitsid minu auto sodiks, tänan väga mees, tõsiselt kohe, sain oma autost lahti ja rahast mul ka kahju ei ole.
Kasutad valesid sõiduvõtteid, väga tubli mees.
Sõitsid minu auto sodiks, tänan väga mees, tõsiselt kohe, sain oma autost lahti ja rahast mul ka kahju ei ole.
Kasutad valesid sõiduvõtteid, väga tubli mees.
Re: Avarii pildid
Eks inimesed ju ikka klikivad skandaali ja seksi. Seksi seal kanalil eriti pole, seega teine põhjus
Ei teagi mis ta tüdruksõbrast saanud on, pole kanalil mitu kuud märganud.

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3164
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Avarii pildid
Tal teine kanal veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1094
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Just bmw andis talle m3 touringu. Seal videos oli oma naisega.
BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
Kust sa seda välja lugesid, et bemmi M division ootab Misha ettepanekuid kuidas vedrustust, mootorit, roolitunnetust ja pidureid timmida? BMW muidu küsib igalt oma teeninduses käinud kliendilt, mida võiks paremaks muuta.
Viimane autoajakirjanik-võidusõitja, kes päriselt tegeles auto arendamisega oli Chris Harris. Aitas Porsche Singer DLSi vedrustust timmida, et see potentsiaalsetele klientidele paremini istuks. Harris erinevalt Mishast oskab iga nelja rattaga asjaga sõita nii risti kui põiki igal pool, tüübil on ka 25+ aastat kogemust tuhandete sportautodega nii rajal kui teel. Ma pole siiani näinud isegi ainult ÜHTE Misha korralikku drifti, saatke link kui teile midagi näppu on jäänud.
Misha on nüüd ametlikult üks autotootjate turundusjänestest nagu kõik need Shmeed, mrJWWd jne. kes saavad kätte "enda uue X auto", mis 10 kuu pärast tuleb tootjale koos ülivõrretes reviewdega tagasi anda.
Juutuubereid on lõbus vaadata ja JWW oskab väga hästi sõita, aga kui tahad päriselt autodest midagi teada siis pead vaatama/lugema neid, kes saavad endale lubada ka autode kohta sitasti öelda nt CAR, EVO, Top Gear, Sport Auto, Auto Bild, Car & Driver jne.
Misha teeb bemmi turundusinimesed kindlasti "õnnelikuks" tehes kohe sissejuhatuseks halba nalja nagu E36 M3 oleks "Pinnacle of M-Engineerining" vs "this" näidates näpuga enda värskelt treilalt maha tulnud G81 Touringu peale
Huvitav kas bemm tal selle autoga Nürkale lubas minna või mitte? Eks näeme.
Viimane autoajakirjanik-võidusõitja, kes päriselt tegeles auto arendamisega oli Chris Harris. Aitas Porsche Singer DLSi vedrustust timmida, et see potentsiaalsetele klientidele paremini istuks. Harris erinevalt Mishast oskab iga nelja rattaga asjaga sõita nii risti kui põiki igal pool, tüübil on ka 25+ aastat kogemust tuhandete sportautodega nii rajal kui teel. Ma pole siiani näinud isegi ainult ÜHTE Misha korralikku drifti, saatke link kui teile midagi näppu on jäänud.
Misha on nüüd ametlikult üks autotootjate turundusjänestest nagu kõik need Shmeed, mrJWWd jne. kes saavad kätte "enda uue X auto", mis 10 kuu pärast tuleb tootjale koos ülivõrretes reviewdega tagasi anda.
Juutuubereid on lõbus vaadata ja JWW oskab väga hästi sõita, aga kui tahad päriselt autodest midagi teada siis pead vaatama/lugema neid, kes saavad endale lubada ka autode kohta sitasti öelda nt CAR, EVO, Top Gear, Sport Auto, Auto Bild, Car & Driver jne.
Misha teeb bemmi turundusinimesed kindlasti "õnnelikuks" tehes kohe sissejuhatuseks halba nalja nagu E36 M3 oleks "Pinnacle of M-Engineerining" vs "this" näidates näpuga enda värskelt treilalt maha tulnud G81 Touringu peale

Huvitav kas bemm tal selle autoga Nürkale lubas minna või mitte? Eks näeme.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1094
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Avarii pildid
Top gear ja auto bild lugeda ja selle järgi auto osta peab ikka puhta soe olema peast.
BMW g31 520d M Sport
Re: Avarii pildid
Ja tõsi, eksisin siin. Ma arvan see oli mingi kommentaar või Instagram-ist jäi midagi meelde. Vaatasin ka video rohkem taustaks.
Räägib ainult internetineeduses jälgijatele tagasiside andmisest.
Räägib ainult internetineeduses jälgijatele tagasiside andmisest.
Re: Avarii pildid
Nagu ma ennustasin, Misha teeb meediasündmuse ja klikimagneti sellest kuidas kellegi teise auto ribadeks sõita

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Avarii pildid
Ega siin on tõesti selgeltnägija annet ja klaaskuuli vaja, kui ta seda ise avarii videos ütles, et vrakk läheb Ultrace-le.
Re: Avarii pildid
Ma ei vaadanud sinnamaani. Aga tubli poiss ikkagi.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3164
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Avarii pildid
Hea, et seal 30ne ala on. 

- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1046
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Avarii pildid
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Avarii pildid
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Avarii pildid
Millal krt võetakse vastu seaduse, et 50+ autojuhtimine keelatud.
Nad ei oska sõita absull. Aina loed uudiseid viimasel ajal, kus jälle mingi 60a tuimalt sõitis ette vms.
Nad ei oska sõita absull. Aina loed uudiseid viimasel ajal, kus jälle mingi 60a tuimalt sõitis ette vms.
