Kogemused Aeromotors.ee poega?
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Minu F31'l lähevad täna Textari kettad ja klotsid alla. Lugesin paigaldusjuhendi läbi ja seal ei olnud miskit kirjas Ilvese poolt viidatud sissesõidule. Saa siis nüüd aru kas seda on vaja teha või ei.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Sõida korra Tallinn-Tartu-Tallinn, väldi lompides- ja äkkpidurdust, palju õnne su sissesõit on edukalt sooritatud.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Varsti rattamaraton seal kandis siis nagunii sinna asja.
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Tavalise kettaga tuleb ca 200 km järske pidurdusi vältida
M performance piduritega 500km
M performance piduritega 500km
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Üldiselt järsk pidurdus ei tähenda energeetiliselt koormavat pidurdust, kui energiamuut väike. Selles mõttes kohatu kriteerium. Järk pidurdus tähendab siiski jõulist pidurdust.
Samas öelda seda, et väldi, on ka natuke loll, sest tahtlikult keegi seda ei soorita. Energeetlist koormavat pidurdust saab sooritada ka sujuvalt, sest kineetlise energia muudus puudub kiirenduse väärtus!
Valem:
dK= m/(v22-v12)/2.
v1- algkiirus
v2-lõppkiirus
Teine "2" tähendab "ruut".
dK- kineetlise energia muut
Õige oleks öelda: väldi suurelt kiiruselt korduvat pidurdust, kui kettad pole jõudnud jahtuda.
Samas öelda seda, et väldi, on ka natuke loll, sest tahtlikult keegi seda ei soorita. Energeetlist koormavat pidurdust saab sooritada ka sujuvalt, sest kineetlise energia muudus puudub kiirenduse väärtus!
Valem:
dK= m/(v22-v12)/2.
v1- algkiirus
v2-lõppkiirus
Teine "2" tähendab "ruut".
dK- kineetlise energia muut
Õige oleks öelda: väldi suurelt kiiruselt korduvat pidurdust, kui kettad pole jõudnud jahtuda.
Viimati muutis LEDBeam, 31.08.2023 11:12 10, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Kui seda üllitist hoolega loed, siis iga järgmine lause temas räägib eelnevale risti vastu. Mul jäi see öösel kiiruga välja toomata ja sa läksid õnge. . Sellised need "autoriteetsed" materjalid tihti on. Aga olgu, vahet pole. Põhiline, et ise mõikaksid, kui on ketta abrasiivne kulumine, siis lihtsalt ei saa klotsi materjal olla ka kettale määritud. Kui soovid teistmoodi arvata, siis see on su õigus.Ilves kirjutas: ↑31.08.2023 02:51 58 Sealtsamast lehelt:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/fi/ ... d1myv&dl=0
LEDBeam kirjutas: ↑31.08.2023 02:00 10 Googeldasin, need on eritooted, mis nii käituvad. Tavalised (masstooted), kus kettad kuluvad ja klotsitolm on velgedel, seda pole.
Näiteks https://www.brakeandfrontend.com/brakefriction/
BMW without faults is not BMW
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Ega ma ei peagi ennast miskiks laborant-füüsik-pidurispetsialistiks
Muidugi ketas kulub ja loogika ütleb, et ega see klotsikiht ei saa miski kulumatu imeaine olla ja kulumise käigus käib seal siis materjali vahetus. Kusjuures isegi seesama Zimmer kirjutas kusagil, et kui kettad vibreerivad siis on põhjuseks "uneven pad transfer". Tegelt mul täitsa poogen, peaasi, et kettad töötavad.
Muidugi ketas kulub ja loogika ütleb, et ega see klotsikiht ei saa miski kulumatu imeaine olla ja kulumise käigus käib seal siis materjali vahetus. Kusjuures isegi seesama Zimmer kirjutas kusagil, et kui kettad vibreerivad siis on põhjuseks "uneven pad transfer". Tegelt mul täitsa poogen, peaasi, et kettad töötavad.
LEDBeam kirjutas: ↑31.08.2023 11:09 01 Kui seda üllitist hoolega loed, siis iga järgmine lause temas räägib eelnevale risti vastu. Mul jäi see öösel kiiruga välja toomata ja sa läksid õnge. . Sellised need "autoriteetsed" materjalid tihti on. Aga olgu, vahet pole. Põhiline, et ise mõikaksid, kui on ketta abrasiivne kulumine, siis lihtsalt ei saa klotsi materjal olla ka kettale määritud. Kui soovid teistmoodi arvata, siis see on su õigus.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Kuidas see töötama peaks - teoreetiliselt ei ole sellel marsuudil vaja pidurit üldse enne, kui tuleb hakata seisma jääma.
#lasengaasimaha #hoianpikivahet
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Postiljon oled, siis küll. Mine sõida kella 16-17 vahel mõnikord, vahet pole mis linnast alustad.. Räägitakse mingist 250km distantsist, kus klotsi ja ketta pind omavahel toimima hakkab. Võid mujal ka tiirutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Kusjuures selline jama võib tõepoolest olla, kui on klotside- ketaste sobimatus, kettad viskuvad või on ketta materjal mittehomogeenne. Olen kohanud klotse, mis tolmavad hullupööra- ei jõua velgesid puhastada või vastupidi, määrivad kettale mingi klaasja kihi ja normaaloludes talla 2 jalaga pidureid. See viimane võibki olla "pad transfer", mis on ebaõnnestunult välja kukkunud.Kusjuures isegi seesama Zimmer kirjutas kusagil, et kui kettad vibreerivad siis on põhjuseks "uneven pad transfer".
BMW without faults is not BMW
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
See on ju täiesti suvaline number. 250km linnas ja 250km maanteel on täiesti erinev pidurikasutus. Kuidas klotsi ja ketta omavaheline sobitumine käima peaks, kui klots ketast praktiliselt ei puutugi, ei oska ma küll välja mõelda.
Üldiselt kombeka autojuhi puhul tänavasõidus ei näe ma üldse, et mingid numbrid ja kilomeetrid oleks kindlasti vajalikud midagi jälgida. Enamust piduritest ei hakata niikuinii pärast vahetust keset linna 200-0 proovima ega tehta äkkpidurdusi üksteise otsa nagu veibi pahvimist. Ja kui sul ongi veel 101 kilomeetrit vaja äkkpidurdust mitte teha, siis ei sõida sa ju sellele jalgrattaga üle tee kooserdavale mammile või metsloomale pidurdamata kümpi vaid sõkud ikka pedaali.
Minu arust võiks selle sissesõidu muinasjutuga eraldi teemas jätkata, see ei puutu enam mitte kuidagi kogemustesse Aeromotorsiga.
Üldiselt kombeka autojuhi puhul tänavasõidus ei näe ma üldse, et mingid numbrid ja kilomeetrid oleks kindlasti vajalikud midagi jälgida. Enamust piduritest ei hakata niikuinii pärast vahetust keset linna 200-0 proovima ega tehta äkkpidurdusi üksteise otsa nagu veibi pahvimist. Ja kui sul ongi veel 101 kilomeetrit vaja äkkpidurdust mitte teha, siis ei sõida sa ju sellele jalgrattaga üle tee kooserdavale mammile või metsloomale pidurdamata kümpi vaid sõkud ikka pedaali.
Minu arust võiks selle sissesõidu muinasjutuga eraldi teemas jätkata, see ei puutu enam mitte kuidagi kogemustesse Aeromotorsiga.
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Ilves on siin teemas vähemalt korra varem kirjeldanud kuidas esinduses paigaldatud pidureid sisse sõitis Aeroga vaidlemise ajal.
Mingil põhjusel kadus antud postitus päris kiiresti.
Mingil põhjusel kadus antud postitus päris kiiresti.
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Ketastega kaasas olevat dokumentatsiooni vist tänapäeval väga ei loeta. Normaalsematel tootjatel on sissesõidu aeg kaasas olevates paberites märgitud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Zimmeri kettad sõitsin sisse nagu tootja ette näeb:
https://www.otto-zimmermann.de/en/servi ... in-notices
https://www.otto-zimmermann.de/en/servi ... in-notices
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Kui pidurikettad porilombis kõverduvad, mis siis küll autodest saab kui neile vihm peale sajab? Mis küll juhtub tuuleklaasiga kui lumi neile peale sajab?
Mis juhtub soenguga kui see vihma saab ? Müstiline maailm see bmw maailm !!
Mis juhtub soenguga kui see vihma saab ? Müstiline maailm see bmw maailm !!
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
9 lehekülge piduriketaste arutelu
johaidii
johaidii
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Äge, et saab asjad selgeks kas pole?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Võtsin aerost brembo kettad, enne määrin klotsiga kokku kui alla panen.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Keskele pane pidamismääret, et tagasi ei annaks.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 16.03.2012 12:35 16
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Isiklikult pole mingit spets sissesõitu küll kunagi teinud.
Aastate jooksul kindlasti kümneid erinevaid kasutanud. Noname, kesklass ja premium tooted.
Uued asjad külge ja sõidan nii nagu tavaliselt.
Siiani 0 probleemi.
Aastate jooksul kindlasti kümneid erinevaid kasutanud. Noname, kesklass ja premium tooted.
Uued asjad külge ja sõidan nii nagu tavaliselt.
Siiani 0 probleemi.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Endal ka kogemused präis mitmekümne autoga.
B osa läheb kõveraks kuskil 1-2 kuuga. Alguses on kõik ok kuniks hakakd jälle rooli vibra tundma
Tundlikumad margid oN Mercedesa ja BMW. Mingid prantsuse autod jne ei lähe kõveraks.
Poleeri palju tahad neid pindu jne aga kõveraks nad lähevad. müstika
Ilmselt autol massi piisavalt ja b-osa kehva kvaliteet, siis polegi palju vaja
B osa läheb kõveraks kuskil 1-2 kuuga. Alguses on kõik ok kuniks hakakd jälle rooli vibra tundma
Tundlikumad margid oN Mercedesa ja BMW. Mingid prantsuse autod jne ei lähe kõveraks.
Poleeri palju tahad neid pindu jne aga kõveraks nad lähevad. müstika
Ilmselt autol massi piisavalt ja b-osa kehva kvaliteet, siis polegi palju vaja
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Moderaatorid puhkavad vist, et teemat pooleks lüüa ei suudeta. Selle 9lk pidurivaidluse seast on varsti üsna raske pealkirjas mainitud kaupluse kohta midagi leida.
Või peaks pealkirja ära muutma: Kogemused BMW piduriketastega?
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Kettad on aerost ostetud ju…
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
310€ ost kui täpne olla. Uute ketaste eest, millega sõita pole normaalselt võimalik. Aga ma sain oma raha tagasi.
Mis sa ise teeksid?
Mis sa ise teeksid?
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Mis ma teeksin?
Viiks tagasi vb. Vb tunneksin ise süüd et sitttt pidurdaja olen. Vb tõmbaks korra sae käima, et sain sita asja. Ilmselt ei hakkaks pidurikettaid "sisse sõitma"( mida iganes see ka ei tähendaks).
Mul on vahepeal tekkinud tunne, et piduriketta foorumis oleks kuna igas teemas käib su pidurdamise arutaelu.
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Sul on vist paha tuju
Kuidas muidu sitttalt pidurdamine käib?
Võta rahulikult, ma sain enda asjad ilusti kaupmehega korda ja kui sa midagi muud kasulikku siit ei leia ketaste kvaliteedi ja klienditeeniduse kohta siis lappa aga edasi. Näha on, et päris mõnele on see teema abiks olnud ja see ongi ju hea.
Kuidas muidu sitttalt pidurdamine käib?
Võta rahulikult, ma sain enda asjad ilusti kaupmehega korda ja kui sa midagi muud kasulikku siit ei leia ketaste kvaliteedi ja klienditeeniduse kohta siis lappa aga edasi. Näha on, et päris mõnele on see teema abiks olnud ja see ongi ju hea.
xen0n kirjutas: ↑16.09.2023 23:53 01 Mis ma teeksin?
Viiks tagasi vb. Vb tunneksin ise süüd et sitttt pidurdaja olen. Vb tõmbaks korra sae käima, et sain sita asja. Ilmselt ei hakkaks pidurikettaid "sisse sõitma"( mida iganes see ka ei tähendaks).
Mul on vahepeal tekkinud tunne, et piduriketta foorumis oleks kuna igas teemas käib su pidurdamise arutaelu.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Ei saa lihtsalt ignoreerida, kui varuosa kvaliteet on täielik rämps.
Ja minu poolest võite isegi suunatule kange sisse sõita, peamine, et tagasisidest tekiks vähemalt teistele mingit kasulikku infot nagu selle juhtumi korral. See ongi foorumi mõte.
Ja minu poolest võite isegi suunatule kange sisse sõita, peamine, et tagasisidest tekiks vähemalt teistele mingit kasulikku infot nagu selle juhtumi korral. See ongi foorumi mõte.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Kogemused Aeromotors.ee poega?
Jooksis fiidi, päris ok diil? Varuosad -25% (ja hooldus -50)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)