Naastudel kriips peal?

Vaba teema
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Norras peaks minu teada asi väga lihtsalt lahendatud olema. Naelrehvidele on lisatud mingi maks, mis mõnevõrra nende hinda tõstab. Parasjagu niipalju, et lamellidest asi kallimaks läheb. Sellega probleem lahendatud. Linnades kimavad enamus lamellidega ringi. Ja lõunanorra kliima sarnaneb vägagi meie omale, lisaks tunduvalt rohkem libedaid künkaid kui siin...
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

sokkmiis kirjutas:Tere. Ütleks kah paar sõna... Lamellide koha pealt niipalju, et kui panna sama juht kiilakal sõitma lamelli ja naastuga sama autoga, siis tulemus on alati naastrehvi kasuks. Kes väidab vastupidist??? Ma ütlen oma tagasihoidlikust kogemusest, et kardan sõita pinnasteel kui on sula( loe: autol nael, mul aga M+S kumm all ), sest selle kummiga EI OLE lihtsalt pidamist olemas ja kui see pole veel piisav, siis kui paljud teist on sõitnud pinnasteel, kus on kumerpind-jääkate-vesi peal??? Proovige palun oma lamellidega seda ja ma loodan, et lõpetate kraavis ning elu lõpuni räägite kuidas OLEKS võinud NAELAD ALL olla. Ma arvan, et kummivalik võiks olla vaba igale autojuhile ja kui ikka inimene hommikul peab minema üle kiilaka ja ma ei tea mille veel, siis on ju loogiline, et ta ei otsusta lamelli kasuks. Kel on variant palun ostke lamell, kel mitte ja samamoodi tarvis liikuda, ostku nael..... Ja minu mäletamist mööda ei teinud samal jäärajal olles 530i minu 520i vastu midagi ära( 160 KW vs. 95 KW ), seepärast ma arvan, et nael oli - on - ja - jääb jääraja armastaja valikuks! :)
No hard fellings, but keep our freedom of choice!!! :)


Igati nõus kuna jahh elan ka maal ja ei saa kudagi lamelliga sõita siin kandis
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

sokkmiis kirjutas:Ja minu mäletamist mööda ei teinud samal jäärajal olles 530i minu 520i vastu midagi ära( 160 KW vs. 95 KW )
Sellele ma vastu ei vaidlegi, et naelaga on jäärajal parem ja ega mul ei olnud seal eesmärgiks kellelegi ''ära teha''. Samas- oli ka imestajaid, kui selgus, et ma seal lamelliga jaurasin :D Kuigi jah- olen sellise vesise- jäise tee peal suurega sõitnud, mille esikummi laiuseks oli 385 ja kui õige kiirus valida, saab sõidetud küll, aega läheb aga asja saab, sama kehtib ka sõiduautoga sõites...
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

AARE530 kirjutas:Sellele ma vastu ei vaidlegi, et naelaga on jäärajal parem ja ega mul ei olnud seal eesmärgiks kellelegi ''ära teha''. Samas- oli ka imestajaid, kui selgus, et ma seal lamelliga jaurasin :D Kuigi jah- olen sellise vesise- jäise tee peal suurega sõitnud, mille esikummi laiuseks oli 385 ja kui õige kiirus valida, saab sõidetud küll, aega läheb aga asja saab, sama kehtib ka sõiduautoga sõites...
Nii võttes saab ka suverehviga talvel sõidetud kui õige kiirus valida ... see pole lahendus.
Kui ikka teid ei suudeta jäävabana hoida siis naastrehve ära keelata on absurd. Lõhkugu need teid siis nii palju kui lõhuvad - ohutus ennekõike. Pigem remondin autot kui käin matustel.
Indrek
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Indrek_M kirjutas:Pigem remondin autot kui käin matustel.
Sellega igati päri!
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kui tahad sõidurõõmust rõõmu tunda, soovitaks eestist ära kolida! :lol:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Kolingi.....:P
Kasutaja avatar
raunow
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 29.08.2005 14:54 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raunow »

Nüüd kuulsin ühest kahtlasest allikast, et olevat vastu võetud seadus mis keelustab naelte kasutamise, vastab see ka tõele?

Muidugi pole võimalik liigelda pisematel kruusateedel ilma naastrehvidetta!
Korralik liikleja
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Ma arvan, et sellest oleks üldiselt vähe kõvemini räägitud, k.a tänases STOPis. :D
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Koos naelkummidega kaob ka vanarahva ütlus: "nael kummi"! :P
Sellega soovitatakse ju siis seaduse rikkumist.Loodame et sellise kõnepruugi eest tulevikus trahvima ei hakata :!:
Kasutaja avatar
grimass
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 27.10.2005 14:31 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas grimass »

Kas nn.soome-rootsi-norra ei kasuta ka kallimat ja kvaliteetsemat teedeehitus materjali. Sellest pinnasevärgist pole midagi kuulnud, küll aga on meediast läbi käinud meil kasutatav asfaldi alune paekivi täide(soome-rootsi-norra pidi kasutama palju vastupidavamat graniidi segu), mis meie ilmastiku oludes ei taha vastu pidada! Aga loomulikult on palju odavam naastud keelata ja ohverdada igal aastal 2-3 inimest eesti niigi vähenevast rahvastikust, kui kasutada paremaid materjale!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Olen ka seda kuulnud, et Eesti kasutab asfaldis tõesti pehmemat killustikku kui peaks.
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Ja palju rohkem soola kui vöiks, tohiks ja peaks.....:S
reisumees
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 06.11.2005 23:34 48
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas reisumees »

TEGELIKULT on naastude probleem muidugi olemas aga eelistan ikkagi naaste kuna nii ilmselt on minul natuke ohutum. Sõidan linnas ja suure tee peal aga ei saa öelda küll, et kuskil päris mureta oleks.
Elamurajoonides lihvitakse ristmikud ikka päris ära ja seisma jäämisega on tõsised raskused kui vähegi kiirusega eksid.

Teemast väljas.
Eelpool on juttu olnud ka suurte magistraalide hommikustest üllatustest.
Arvan, et hullem veelgi on need põhjatud kraavid tee äärtes. (1km tee kohta 2 km kraavi)
Üks teemeister vastas kraavide sügavuse kohta, et siis ei piinle nii kaua!
Aasta algu poole pani üks rekka sõiduautoga kokku ja kaotas rooli otsa.
....maandus kraavis nagu liigendnuga. Päästeamet lõikas lahti, juhil selgroo vigastus. läks lobisemiseks.
Elagu naelad.
Vasta