750 il kerega E32

Erinevad BMW mudelid
Vasta
750 il
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 08.04.2003 18:11 49
Asukoht: tartu

750 il kerega E32

Postitus Postitas 750 il »

Teema nimelt selles, et Saksas antakse neid autosid ilma rahata. Eesti toll maksab sama palju kui auto ise. Jube kiusatus on üks selline ära tuua :P
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Jah tõesti sellel 12 pytta ja 300Hp'd
Masin iseenesest Super! Yhtlasemat mootorit vist kui V12 pole olemas :)
Asi tuksub nii pehmelt ja vaikselt ja ei ytle et sellel 450nm väänet ja 300hp'd on
Samas nagu iga mõnus ja hää asi nõuab ta ka omamoodi tähelepanu, nimelt siis suuremaid hoolduskulusi.
Jah nagu kimmo rääkis yhe poole juhtmete komplekt on 6000 neid läheb sul vaja 2tk 2X6000, Seega ka kyynald 12tk läheb juba mõnnalt maksma, Kõiki asju on toppelt, kyttefilter, õhufilter jne Siis veel 7,5L õli pead kallama, ja seda ka synti 7,5*160=1200. 3,5L automaatkasti õli seal ka oma 500EEK'u
Mootori kallale ei hakka iga tross, ja iga trossi sinna ka ei lasex!
Neid pisi hoolduskulusi jagub kyllaga ja siis kokkuvõttes teeb see kalliks selle auto hoolduse. Kytusekulust ei räägi sõidad kui pensiokas saad ehk 18-19L/100 hakkama linnas.
See eest auto ka ylikõva! Ei tea muidugi palju meil korralike 750'seid on
Ytlen nii tee selle auto hoolduskulud enda jaox selgex
Ehk toon näiteks:
Õli vahetus koos automaatkastiga-ca1800
Sildade hooldus ca -3000-4000 aastas
Rehvid-1500 1 hooaeg kasutatud rehve
arvesta X-ettearvamatuid kulusi-5000 aasta
ja kui sõidad aasta ca 15000km-29000 aasta
kokku: ca 42000 EEK'u aastas

730i-man
Õli vahetus koos Man.kastiga-ca 900
Sildade hooldus ca -3000-4000 aastas
Rehvid-1500 1 hooaeg kasutatud rehve
arvesta X-ettearvamatuid kulusi-5000 aasta
ja kui sõidad aasta ca 15000km-22500 aasta
kokku: ca 34000.-
Tegelt vahe ei ole sedavõrd suur aga see ka huipi korras autoga.
Aga vanema auto puhul kulud on ikka väga suured!
Yldiselt kõi nõus enamvähem selliste kulutustega aastas siis GO for IT!
Yldiselt mul enda autoga enamvähem joppanud, auto teh seisukorra yle, niipea raha ta ei taha aga alati on võimalik kuskile seda paigutada
inc13

Postitus Postitas inc13 »

[quote][i]Algselt postitas 750 il[/i]
Oskab keegi midagi arvata sellise eluka pidamisest.
Millele peaks ostuhetkel tähelepanu pöörama?
On sel aparaadil tõesti 12 potti? [/quote]

Ostuhetkel peaks kõikidele asjadele tähelepanu pöörama,eriti mootor ja käigukast...
Pidamise poolepealt niipalju,et päris kulukas loom on,kui teist autot pole siis on bensuhind suht oluline asi mida jälgida....ise sain rahulikult töristades 17l /100km-le hakkama...peale mootori näppimist ...minimaalselt 24l /100km

Peale seda autot tunduvad ülejäänud autod odava saastana.......
ei soovita osta...võib tekkida sõltuvus ;)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]

Ehk toon näiteks:
Õli vahetus koos automaatkastiga-ca1800
Sildade hooldus ca -3000-4000 aastas
Rehvid-1500 1 hooaeg kasutatud rehve
arvesta X-ettearvamatuid kulusi-5000 aasta
ja kui sõidad aasta ca 15000km-29000 aasta
kokku: ca 42000 EEK'u aastas
[quote]

Minuarust pisut palju pakutud või probleem
siis pedaalide ja istme vahel on;) Kui sa
sõidad 15 000 aastas, siis millist sildade
hooldust on vaja aastas teha 3000-4000 eest?
Vahetada iga 15 000 takka b-osa õõtshoobi või?

Sellesse ära küntud mootorisse täissündi
valamine suurt efekti ei anna, ei mootori
edasise tööea ega muu osas. Muude filtritena
on bmw standardfiltrid, mis b-osana maksavad
kopikaid. Küünlatena pannakse sinna plaatina-
küünlad, mida vahetatakse 100 000-150 000
tagant? Süütejuhtmed keegi ütles 6000? Ei tea,
mul on neli bmw-d olnud, vaneMadis K kui 10 a ning
siiani pole ühtki juhet vahetanud. Mis veel?
Käigukasti 4 hp 22 mitte toppida "tuuning-
õlisid" vaid kõige tavalisem ATF type D (Dextron
II), mis maksab suvalises bensujaamas 50-60
eek/liitrine pudel.

Automaatkasti õli vahetati seal mälu järgi
1 kord 60 000 jooksul, filter on pestav
metallvõrk erinevalt mõne jaapani "kvaliteet-
auto" vahetatavast 1000 eek maksvast filtrist.
BTW, see võrk maksab UM-s 200 eek:)

Enamik elektrijama pärineb omaniku hoolimatusest
(salongis vesi), külaseppade spidomeetrikruttimistest
ning üsna tihi jobude sissearetatud "tümpsust", kuhu
võetakse voolu **** teab milliste otsade alt.

Osade hindadest väike võrdlus:D omalt nahalt:
96 accord - käigutross maksis 4200 eek
87 750 iL - käigutross maksis 350 eek
Küll totter näide aga see-eest läbi elatud.

Niiet asi pole nii hull, kui s...a kaela
ise ei osta:)
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]

Minuarust pisut palju pakutud või probleem
siis pedaalide ja istme vahel on;) Kui sa
sõidad 15 000 aastas, siis millist sildade
hooldust on vaja aastas teha 3000-4000 eest?
Vahetada iga 15 000 takka b-osa õõtshoobi või?

[/quote]

Seitsmese silla vastupidavusest(pidamatusest) suurt ei tea, aga enda E30-l on 12000 km tagasi tehtud täielik esisilla remont (v.a. roolilatt); kasutasin originaalvaruosi ja praeguseks on krt jälle kerge kobin sees :mad: Julgen oletada, et 750i-l jupid E30 omadest odavamad ei ole, seega võib aastas 3-4k välja käia küll, eriti kui kallimat-kvalitteetsemat teenindust kasutada. Süüdi loomulikult Eesti aasta-aastalt halvened teed, ja minu auto puhul ilmselt 16" velg + 50 kõrgusega rehv.

Arvo, velgede müük plaanis :(
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Jah iga asjaga annab kokkuhoida kui tead kust ja mida, aga mõne asja peal nagu õli mu meelest suurt koonerdada pole mõtet, lõpptulemus kallim.
Anyway sildade remont lähebgi veelgi kallimalt!
Minul 1a jooksul siis mis kulunud, paraleelvarraas mis 1200+ vahetus Stbikakondid 350tk
Tagasillapuksid 600Eeeku+töö
nüüd vaja vahetada alumise õõtshova Puksid ja esiamordi tugilaagrid!
Vaja ka Pidurikettad vahetada 1500 paar-see enamvähem omal syyl aga seda võib sisse arvata X kuludesse, talvel vastu äärekivi sõitmine mix läheb maksma 1500EEK'u-X-kulu
Ja kojameeste vargus, mis läheb maksma 3300EEKu tänu esiklaasi purunemisele
X-kulu
Ja arvestades seda et kui autot ostsin lasin sillad ylevaadata kus üteldi kõik väga HÄÄ
Ja Aare ma ei tobi B-kat crappi peale endale!
Ma ei tea mis teedel sina sõidad aga mina sõidan Tallinnas kus Auk auguotsas!
Ei jõua yhes kolinast lahti saada kui märkad et hakkab kostuma juba teine
Ja arvutades väga pealiskaudseid kulusi tegin ma ka seda ysna leebelt!

Siiski kui auto ostad, vahetada kõik mahlad, siis tead mida kallatud, kus kallatud, millal kallatud! See on kirjutamata reegel siiski sellele inimesele kes autost hoolib!
Sa võid öelda et kärab ka addinol õli jms saab odavalt, siiski ei tasu nii vaadata.
Automaatkasti siiski väga soovitav kallata ainult TäisSunt ATF õli ikka kõige parim! Vahemalt käredate kylmadega ei hakka sul tyhijooksul autot kohapealt võtma suure jõuga, ja hoiad pedaali paaniliselt piduri peal.
Anyway ma olen lihtsalt kindel kui sa sõidad aastas vähemalt 15000 aastaa kulud vaevalt ulatuvad alla 40000 tonni keeruta kuidas tahad
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Aga loomulikult vaata kõik hoolikalt üle, soovitan soojalt:D [/quote]
Soovitab keegi ehk kohti kus lasta auto enne ostmist üle vaadata, kui ise just kõige kõvem tehnikanäpp ei ole?
ASC's on mingi ülevaatus ~1000 krooni. Mida to enesest sisaldab? Kirjutasin selle küsimuse ka bmw@bmw.ee aga pole sealt kahjuks vastust saanud... :(

jJanno
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Seitsmese silla vastupidavusest(pidamatusest) suurt ei tea, aga enda E30-l on 12000 km tagasi tehtud täielik esisilla remont (v.a. roolilatt); kasutasin originaalvaruosi ja praeguseks on krt jälle kerge kobin sees :mad: Julgen oletada, et 750i-l jupid E30 omadest odavamad ei ole, seega võib aastas 3-4k välja käia küll, eriti kui kallimat-kvalitteetsemat teenindust kasutada. Süüdi loomulikult Eesti aasta-aastalt halvened teed, ja minu auto puhul ilmselt 16" velg + 50 kõrgusega rehv.
Arvo, velgede müük plaanis :( [/quote]

Arvo, E30 esisilla kohta auto.ee-st pikem
jutt oli. Seal paar viletsat kummipuksi.

Samasuguse "nõrga" esisilla ning sama auklike
teedega (kuigi kaaluvahe on küll no offence)
läbisin ise E28-ga kolme aastaga 100 000 km
Ära vahetasin
-kõik amordid (kuigi tühi oli üks) 3500 kr
-neljast rooliotsast 3, kaks peale ostmist
igaks juhuks, ühe kuskil 20 000 pärast
-esiklotsid
-esimeste ülemiste õõtsade puksid (280 eek)
-tagasilla talapuksid (600 eek)
-tagavedrud (üks läks pooleks)1200 eek uued
-kaks korda konte

sarniirid olid pukside väljalaskeaastat
vaadates tehtud 10/85, loksuma hakkasid
neljast kaks (vasakud), peale seda kui
järgmine juht oli 10 000 otsa uhanud.

Kuna rooliotsad, munakad jms on pea samad
(otsad peakski samad olema), siis ehkki
auto kergem ei näe ma mingit põhjust iga
aasta kõike teha. Piduriketastest, ratta-
laagritest ei teadnud midagi. Mööda ääre-
kive ei ajanud, kuigi nädalavahetus lennu-
väljal oli ka tavaline asi.

Mingid 230 kr maksnud sidemi rooliotsad
on praeguseks sõitnud oma 120 000 km.
Kusjuures kõik jupid olid B-osa (oli võimalus
odavalt saada).

Ülevaatusele ei eelnenud kunagi paanilist
remonti ega närveldamist. Lihtsalt vormistamine
või paar kerget viga.

5 ei ole 7, aga sellist tohutut vahet ka ei
ole. Peale seda sai pikemalt igasugu 96-üles
autodega sõidetud ja nii vähe lagunevat ja
odavate juppidega autot pole rohkem sattunud.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]

Arvo, E30 esisilla kohta auto.ee-st pikem
jutt oli. Seal paar viletsat kummipuksi.

Samasuguse "nõrga" esisilla ning sama auklike
teedega (kuigi kaaluvahe on küll no offence)
läbisin ise E28-ga kolme aastaga 100 000 km
Ära vahetasin
-kõik amordid (kuigi tühi oli üks) 3500 kr
-neljast rooliotsast 3, kaks peale ostmist
igaks juhuks, ühe kuskil 20 000 pärast
-esiklotsid
-esimeste ülemiste õõtsade puksid (280 eek)
-tagasilla talapuksid (600 eek)
-tagavedrud (üks läks pooleks)1200 eek uued
-kaks korda konte

sarniirid olid pukside väljalaskeaastat
vaadates tehtud 10/85, loksuma hakkasid
neljast kaks (vasakud), peale seda kui
järgmine juht oli 10 000 otsa uhanud.

Kuna rooliotsad, munakad jms on pea samad
(otsad peakski samad olema), siis ehkki
auto kergem ei näe ma mingit põhjust iga
aasta kõike teha. Piduriketastest, ratta-
laagritest ei teadnud midagi. Mööda ääre-
kive ei ajanud, kuigi nädalavahetus lennu-
väljal oli ka tavaline asi.

Mingid 230 kr maksnud sidemi rooliotsad
on praeguseks sõitnud oma 120 000 km.
Kusjuures kõik jupid olid B-osa (oli võimalus
odavalt saada).

Ülevaatusele ei eelnenud kunagi paanilist
remonti ega närveldamist. Lihtsalt vormistamine
või paar kerget viga.

5 ei ole 7, aga sellist tohutut vahet ka ei
ole. Peale seda sai pikemalt igasugu 96-üles
autodega sõidetud ja nii vähe lagunevat ja
odavate juppidega autot pole rohkem sattunud. [/quote]

Peale õõtshoovade tagumiste pukside E30-l esisillas vist rohkem polegi ühtegi kummipuksi, need pole aga E30-l IMO nii suur probleem kui suht kiirelt koolevad đarniirid. (järgmise komplekti ostan prooviks ilmselt b-osadena mis on tunduvalt odavamad). Samas välimised rooliotsad mis olid tehasest saati all olnud olid täiesti korras, sai vahetatud kuna juba olid kõik jupid ostetud.
Tagasillas lasin vahetada hiljuti mõlemad vedrud (mõlemad pooleks) , sillapuksid, amordipuksid(laagrid) diffri, ja diffris õli ning piduriklotsid. Kokku koos tööga 2,5keeku aga tagasild oli ka krt teab mis ajast puutumata (va differ). Käsipiduri remontimisest olen juba loobunud, ketaspiduritega E30-l paras õnnetus - olen remontinud 2-l erineval autol 3x ja on mädanenud u. aastaga laiali.
Piduriketaste ja rattalaagritega pole samuti 6-l omatud bmw-l ühegagi probleeme olnud. Ülevaatuselt sain oma kergelt koliseva sillaga läbi - kõik pidavat täiesti korras olema. Alati muidugi võimalus, et asi minus :D mõni teine ei paneks rohkemgi kolisevat silda tähelegi :P.

AR
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

[quote]ASC's on mingi ülevaatus ~1000 krooni. Mida to enesest sisaldab? Kirjutasin selle küsimuse ka bmw@bmw.ee aga pole sealt kahjuks vastust saanud... :(
[/quote]
United Motors ikka, ASC juba tänaseks ammu history ;)
Enda praegusel liikuril lasin selle enne ostmist teha, lasti kõrval ka passida, nii et sain üsna hea pildi, mis nad seal teevad. Põhiline miks ma ülevaatust UM-is teha tahtsin oli see, et teada saada auto tegelik läbisõit, kuskilt auto ajusopist saavad nad vastavate seadmetega õige numbri kätte. Minu masinal oli spidol 67000, mis oli juba ette teada, et täielik BS, tegelik läbisõit oli ca 150000 km. Lisaks mõõdeti kompressiooni, vaadati veermik üle ja kõik erinevad elektriseadmed ja ka salong.
Kuna seda läbisõitu saab kontrollida vaid alates E38-st ja peale seda tulnud mudeliseeriatel, siis vanemate autode puhul saab ilmselt ülejäänud asjad mõnes teises remonditöökojas oluliselt odavamalt üle vaadata.;)
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Sillaremondist veel eietades...

minu hinnangul (omanud 5-te E30, 5-te E34 ja 2-te E32), on kõige traagilisem just E34 esisillaga. Kolmestega pole veel kunagi vaeva pidanud nägema. Aeg ajalt viskas mingi kolina sisse (ūarniirid) kuid nende vahetus oli nii odav, et ei pannud nagu õieti tähelegi.

Seitsmestega pole ka probleeemi olnud. See auto on tugev nagu kalju ja mina pole veel ühtegi kolinat tema sillast kätte saanud.

Samas E34 - need olid üks hullem kui teine. Seal ei osanud isegi midagi vahetada, sest neid pulki oli hirmuäratavalt palju (kuigi silla ehtius on vist sama kui E32-l) ning igaühe eest küsiti poes kalliskivide hinda. Vahetasid ühe pulga ära, koises teine sama targalt edasi.

Üks huvitav asi juhtus ka korra E34-ga. Pikemat aega häiris mingi kobin, millele nossovid jälile ei saanud. Lõpuks keeras üks spetsialist kuskil roolivarda juures mingi suure mutri kinni ja asi oli nii vaikne kui uus. Ma paraku ei tea, mis see oli, mida ta kruttis, kuid aega võttis see 5 minutit ja maksis ühe suitsupaki.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

See oli pendelhoova puks, endal oli ka jama sellega, nimelt vahetasin 7-sel selle ära. 2 kuu pärast selgus et jälle läbi, sai siis ostetud Saksa oma ja hoplaa jäigi kestma. Asja point oli selles et tegelt oli ka mul see mutter lahti, mitte puks läbi alguses.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

siin üks ilus [url=http://autod.ee/autod/?id=10353&m=2&jut ... l=ee#10353]750 iLA[/url] ka müügis!!!

EDIT: enam pole, vist müüdud.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

selline iL on müügis:

[img]http://www.carrating.org/documents/cars ... a2Q322.jpg[/img]

[img]http://www.carrating.org/documents/cars ... O194q3.jpg[/img]

Martin_R käis seda ka lähemalt vaatamas. tema käest ehk saab muljeid küsida.
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

vaatan neid pilte ja ....pisar tuleb silma. ilus asi on
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Oma uut lelu otsides käisin seda autot tõepoolest vaatamas. Mina teda ei tahtnud, sest ta polnud ühegi valemiga oma hinda väärt. Tõsi, et omanik oli sinna aastate jooksul kõvasti raha pannud, kuid selleks, et temast nauditavad kruiserit saada, kulunuks veel omajagu.
Mulle ei meeldinud ka küllaltki räpane ja kasimata salong, välja veninud (ja kohati mitte funktsionerivad) istmed, telefonihoidja, mis JULMALT suurte kruvidega rmatuurlauda keeratud ja veel paljud pisiasjad. Ütleme nii, et see asi polnud päriselt nii hea, kui piltidelt arvata võiks.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Hmm... Kas siis E-34'l on kõige õnnetum esisild? Kui rahulikult sõita ja rahvarallid ja muud külavahetee kihutamised kõrvale jätta peaks asi ju vähemalt 2-3a kestma! Pean silmas kui kõik asjad välja vahetatud on! Endal on vahetatud :1)rooliotsad (4 tükki)
2)Mõlemad kondid
3)Amordid +vedrud
4)ülemiseõõtsa puksid
5)1 alumine ja ülemine õõts!
6)Paralleelvarras!

Rahulikult sõites tahaks loota ,et asi ikka kestab...
Lancer EVOLUTION 9
inc13

Postitus Postitas inc13 »

E autolines seisab pikemat aega üks 750il,rohelist värvi...kas keegi on seda ka uurimas/näppimas käinud....?
Kommentaarid?
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas inc13[/i]
E autolines seisab pikemat aega üks 750il,rohelist värvi...kas keegi on seda ka uurimas/näppimas käinud....?
Kommentaarid? [/quote]

Käisin sedagi uurimas-vaatamas. Kaks korda isegi. Mis seal ikka pikalt rääkida - kui üle värvida, saaks väljast päris ilusa auto. Küljed veidi laines, kapotiserv karmilt täksitud. Väikseid mõlgikesi ja muid iluvigu täis. 750iL ei ole selline auto, millel iluvead andeks annaks.

Teine asi oli see, et ta on tagaistuja varustusega, millel on kaks konditsioneeri (taha eraldi) - paras peavalu. Mis mind selle auto puhul eriliselt häiris oli see jõle tumepruun salong. See oli muidugi kõva, et esiismtete taga on paksud puust lauad, kuid kes kokkuvõttes kannatab - JUHT. Asi selles, et tagaistuja varustusega puuduvad ees käetoed ja nii ongi, et ise istud roolis nagu jobu ja sõbrad taga naudivad ülimat luksust.
See konkreetne auto minu arvates liiga kehv, et teda endale himustada. Vaatamata karmile varustusele ei mõju ta üldse eksklusiivse ega kallina.
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Jah tõesti sellel 12 pytta ja 300Hp'd
Masin iseenesest Super! Yhtlasemat mootorit vist kui V12 pole olemas :)
Asi tuksub nii pehmelt ja vaikselt ja ei ytle et sellel 450nm väänet ja 300hp'd on
Samas nagu iga mõnus ja hää asi nõuab ta ka omamoodi tähelepanu, nimelt siis suuremaid hoolduskulusi.
Jah nagu kimmo rääkis yhe poole juhtmete komplekt on 6000 neid läheb sul vaja 2tk 2X6000, Seega ka kyynald 12tk läheb juba mõnnalt maksma, Kõiki asju on toppelt, kyttefilter, õhufilter jne Siis veel 7,5L õli pead kallama, ja seda ka synti 7,5*160=1200. 3,5L automaatkasti õli seal ka oma 500EEK'u
Mootori kallale ei hakka iga tross, ja iga trossi sinna ka ei lasex!
Neid pisi hoolduskulusi jagub kyllaga ja siis kokkuvõttes teeb see kalliks selle auto hoolduse. Kytusekulust ei räägi sõidad kui pensiokas saad ehk 18-19L/100 hakkama linnas.
See eest auto ka ylikõva! Ei tea muidugi palju meil korralike 750'seid on
Ytlen nii tee selle auto hoolduskulud enda jaox selgex
Ehk toon näiteks:
Õli vahetus koos automaatkastiga-ca1800
Sildade hooldus ca -3000-4000 aastas
Rehvid-1500 1 hooaeg kasutatud rehve
arvesta X-ettearvamatuid kulusi-5000 aasta
ja kui sõidad aasta ca 15000km-29000 aasta
kokku: ca 42000 EEK'u aastas

730i-man
Õli vahetus koos Man.kastiga-ca 900
Sildade hooldus ca -3000-4000 aastas
Rehvid-1500 1 hooaeg kasutatud rehve
arvesta X-ettearvamatuid kulusi-5000 aasta
ja kui sõidad aasta ca 15000km-22500 aasta
kokku: ca 34000.-
Tegelt vahe ei ole sedavõrd suur aga see ka huipi korras autoga.
Aga vanema auto puhul kulud on ikka väga suured!
Yldiselt kõi nõus enamvähem selliste kulutustega aastas siis GO for IT!
Yldiselt mul enda autoga enamvähem joppanud, auto teh seisukorra yle, niipea raha ta ei taha aga alati on võimalik kuskile seda paigutada [/quote]

see kalkull on nüüd küll jubeda vene kirvega tehtud :D

mina olen suutnud oma e34 alla laduda a la 10 kilo ja no krt kõik on tehtud isegi selle raha eest valged suunad taga ....

päris laest ei ole mõtet ka neid hindu pilduda....ja ega need 7 seeria jupid eriti kallimad ka ei ole kui 5 seeria omad ;)
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Vasta