1. leht 1-st

E30 600 hj vs E46 M3 video

Postitatud: 13.12.2007 17:21 55
Postitas Harri_K
alguses kirjutab et jõud pole midagi võrreldes kontrolliga
no krt vaadake mis äbarik seal e30-es sees istub, isegi sitas tehnilises olukorras tavalise 325-ga saab sellise megakiirusega kurve läbida et endal jääb ka suu lahti
seal kus sai 325-ga 4-si autos olles ca 150km/h kurve läbida hakkas mu 525 juba üksi 120ga libisema kurvides, pange juht e30 rooli ja asi hakkab paremuse poole minema :)
või on siis e30 mootori aretis nii raskeks tehtud et juhitavus kannatada saanud?


Postitatud: 13.12.2007 17:32 00
Postitas Silwer
Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.

Postitatud: 13.12.2007 17:54 53
Postitas Harri_K
Silwer kirjutas:Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
sellele vastu ei vaidle, e30 juhitavus on lihtsalt MEGA :cool: ju siis on seal suur mootor mis teeb juhitavusele liiga ja see e46 tal sabas tolknebki pidevalt.

Postitatud: 13.12.2007 18:04 30
Postitas Zipp
Silwer kirjutas:Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
oleneb juhist aga ära väga mägedesse ka mine... :|

Postitatud: 13.12.2007 18:30 14
Postitas Mikk_M
Marko Märtinist (e46 m3) on Silwer minu teada sõitnud Saugal kiiremad ringiajad.

Postitatud: 13.12.2007 18:35 33
Postitas Silwer
Mikk_M kirjutas:Marko Märtinist (e46 m3) on Silwer minu teada sõitnud Saugal kiiremad ringiajad.
Täiesti õigus... :)

Postitatud: 13.12.2007 19:13 28
Postitas AARE540
Njah, ega siin muud polegi ju, milles asi on, et E30 on ju nii kerge auto, et suht raske on 600HP korralikult maha kanda- auto oli vist tühjaks ka veel loobitud, see teeb tagaotsa veel kergemaks. Kurvidest väljumisel oli ju näha, kuidas tagaots tantsib parema jalaga jaurates :roll:

Postitatud: 13.12.2007 19:20 42
Postitas Eastsider
Isegi kui e30 on aeglasem rajal, siis igal juhul efektsem - hull wheelspin kurvidest väljumisel, brutaalne minek sirgetel ja kenam välimus.

Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.

Postitatud: 13.12.2007 19:24 25
Postitas Mikk_M
Eastsider kirjutas:kenam välimus.
100% pure truth

Postitatud: 13.12.2007 19:36 37
Postitas AARE540
Eastsider kirjutas:Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.
Võin kihla vedada, et vähemalt SEE E30 on küll tehtud puhtalt fun'i pärast :cool:

Postitatud: 13.12.2007 19:42 14
Postitas Eastsider
AARE530 kirjutas:
Eastsider kirjutas:Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.
Võin kihla vedada, et vähemalt SEE E30 on küll tehtud puhtalt fun'i pärast :cool:
Arvan sama, samuti ei tea tegelikult mitte midagi rehvidest, kellel slikid, kellel tavalised jne. Ja muidugi sõiduoskus.

Postitatud: 13.12.2007 19:52 05
Postitas Silwer
Nagu ma ütlesin ei saa selle autoga juba selle pärast sõita et on liiga suur turbo paigaldatud. 600hj e30 sobib otsesõitmiseks aga mitte kurvilisele ja väheste sirgetega ringrajale kus kurvist väljudes on ülimalt tähtis õigel ajal ja õiges koguses jõudu ratastele saada - suure turboga on see "hj pauk" selline suhteliselt ettearvamatu. Seega saad seda võimsust alles siis kasutada kui oled juba ennast jälle sirge peale suutnud manööverdada.

Sirgele jõudes vajutad gaasi põhja, ootad sekungi, siis hakkab auto hirmsasti astuma, asi kisub korraks õudseks, pidurdad liiga vara ja liiga palju maha, uimad jälle kuidagi kurvist välja ja jälle otsast peale... :)

Postitatud: 13.12.2007 21:33 49
Postitas ImreR
Silwer teab asjast nii mõndagi ;) see selge, loomulikult on kõige tähtsam ringrajal pidurduse ja kiirendamise ajastamine. See eeldab ka väga häid pidureid ja siis ka mootorit(ülekannet). Kui sellel e30-l oli ainult mootor tehtud ja ülejäänud nii ja naa peal ehitatud, siis polegi paremat tahta. Olenevalt ka raja profiilist, on eelised erinevatele autodele. Seda olen juba korduvalt ka rahvarallis kogenud. Parimatel sõitudel olen edestanud oma STOCK e30 touringuga evosi, imprezasi, type-r jne. See pole mingi võrdlus ;) Aga jah e30 on lihtsalt suurepärane auto, nii välimuselt kui ka suutlikuselt. Ajalukku on kirjutatud igatahes see masin, see ka põhjus miks neid on ehitatud nii seinast seina...

Postitatud: 16.12.2007 19:09 15
Postitas Aare
Sirgetel saab M3 kenasti kaugenevaid tagatulesid imetleda :P

Postitatud: 16.12.2007 23:09 59
Postitas e36forever
Silwer kirjutas:Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
Seda ehk saugal ja rapla rajal mida võiksid ise kasvõi silmad kinni sõita ning kus võimsus erilist rolli ei mängi. Siiski usun, et nt. slikkidega stock e46 oleks kiirematel radadel hea juhiga(kasvõi videos) kiirem, kui su e30.

Postitatud: 16.12.2007 23:29 37
Postitas Silwer
Noh see läheb juba ulme valdkonda aga vastavalt varasemale kogemusele e46 m3 sirge peal mul eest ära ei sõida ja seda siis seetõttu et massi/hj suhted on vägagi sarnased.

Vahe võib sisse tulla kiirustel üle 220km/h kuna minu auto tänu diffrile sellest oluliselt rohkem ei lähegi - viimane käik ja piirajas.

Ja muideks ka Sauga ja Rapla rajal mängib võimsus olulist rolli. Aga kasuks tuleb vaid see võimsus mille käitumine on hästi etteennustatav.