1. leht 1-st

M2 ?

Postitatud: 13.04.2004 15:09 44
Postitas ott
Pilt

Postitatud: 13.04.2004 15:25 54
Postitas janar
ei usu, et see tõde on.

see auto paistab liiga BMW, et kaasajal tootmisse jõuda... :(

Postitatud: 13.04.2004 15:49 23
Postitas jjanno
kobe :)
Pilt

Postitatud: 13.04.2004 15:55 31
Postitas Anti
Paistab nagu rohkem photoshopatud M3 CSL moodi välja.

Postitatud: 13.04.2004 18:42 28
Postitas Kaido S
Palun andke kohe siia - kui mõte osaliseltki täitub, siis on sepikoda oma maine minu silmis taastanud.

Postitatud: 16.04.2004 16:18 35
Postitas Aare
Oleks see vaid tõsi.

1.seeria puhul ma juba vaikselt lootsin, et tehakse esisillaveoga normaalse hinnaga auto, mis hea juhitavusega nagu Civik Type R ning lõpuks saan minna UM ning osta uue BMW :cool:

Aga.....peale autolehe lugemist langes arvamus langes samamadalale-6.käiguline kast, tagavedu ja unifitseerimine 3sega teevad sellest sama surnud idee nagu oli seda Eestis siiani Compact. Ehk siis keskpärase dünaamikaga luukpära 400 000 krooni eest. :?

Äkki see on SEE ÕIGE :?:

Postitatud: 16.04.2004 21:33 24
Postitas priitv8
No saksakeelses pressis lubatakse sellele pisikesele M2-le isegi 300HP-ni deforsseeritud M3-e mootorit. Sellises konfs peaks see auto küll piisavalt vilgas olema. Ratsioon oli siis selline, et Golf R32 näol on siis latt 250HP peale maha pandud. Samas ei tasu hakata uut 4-silindrilist aretama kui omal kapis 6-pütane võtta on.

Postitatud: 16.04.2004 23:10 41
Postitas Aare
Seal polegi suurt aretada, tehakse nagu tehti esimese M3-ga - M5 mootorist kaks silindrit maha ja kogu lugu. 6 ajab selle tasakaalust välja, kui juba diisli pärast alumiiniumist esiots on.

Postitatud: 17.04.2004 17:29 23
Postitas priitv8
Aare kirjutas:Seal polegi suurt aretada, tehakse nagu tehti esimese M3-ga - M5 mootorist kaks silindrit maha ja kogu lugu.
Ilmselt pole niigi palju kulutada, saab lihtsalt olemasoleva S52 kinni puua ja ümber progeda.
Aare kirjutas:6 ajab selle tasakaalust välja, kui juba diisli pärast alumiiniumist esiots on.
Äkki tõstavad käigukasti taha? Samas see alumiiniumist S52 on ilmselt diisliga samas kaaluklassis.

Postitatud: 17.04.2004 19:01 23
Postitas Aare
Käigukasti vaevalt nad taha panema hakkavad, kui madala hinna eesmärk on-BMWl pole olemas ühtegi valmislahendust ja uue asja aretamine tähendab siis ikkagi M3 klassis hinda juba.

See poomise variant oleks kindlasti parem-peale auto ostmist tekib kohe terve rida pakkujaid, kes teatava raha eest selle piirangu eemaldavad. Samas kui seda teed minnakse, siis on firmal kombeks seda teha nii, et selle kõrvaldamine kodusel teel kindlasti võimalik pole. Parem juba kohe see sama M3 mootor panna - siis aga loob bmw ise M3le konkurendi-väiksema hinna eest samaväärne auto.

Kui hinda ja auto aluseks olevad E10 (2002) kontseptsiooni vaadata, siis peaks ikkagi keskenduma 4-silindrilise mootorile.

Postitatud: 17.04.2004 23:45 52
Postitas Tom
M5 ja M6 saavad uue V10 mootori, uus M3 saab e39 M5 V8 ja siis ongi praeguse M3 mootor vaba mis topitakse M2 peale.
Vähemalt sellised jutud ringi liiguvad.