BMW 550i V12
BMW 550i V12
Huvitav, kas Saksas saab sellisele autole ametliku ülevaatuse. Aeg ajalt ikka liigub neid müügis ja ma ei usu, et nad kõik illegaalsed on.
Eestis vist pole üldse vahet, kas ehitada ise või tuua sisse valmis kujul. ARK sellele numbreid ja ülevaatust ei anna ning kokkuvõttes võid sisse soolata oma bemari.
http://www.mobile.de/SIDcMr.H4pOLKsgDww ... 1131815585&
Eestis vist pole üldse vahet, kas ehitada ise või tuua sisse valmis kujul. ARK sellele numbreid ja ülevaatust ei anna ning kokkuvõttes võid sisse soolata oma bemari.
http://www.mobile.de/SIDcMr.H4pOLKsgDww ... 1131815585&
E32 750i (1994)
Seal ongi mingi kala, sest nii vanal autol ei saa TÜV kuidagi olla 2006 aastani. Kuid see selleks. Ilmselt pole ülevaatus seal siiski suur probleem, sest isegi V12 mootoriga E30 oli Saksas "road legal".
Fakt on aga see, et Eestis sellist autot ehitada ei tohi, kuid kas sisse tuua võib? Eriti, kui autol oleks näiteks kehtiv Saksa ülevaatus. Mille taha siis Eesti mehed saaksid pugeda ja mis vabandusi tuua, et mitte sellist autot arvele võtta.
Fakt on aga see, et Eestis sellist autot ehitada ei tohi, kuid kas sisse tuua võib? Eriti, kui autol oleks näiteks kehtiv Saksa ülevaatus. Mille taha siis Eesti mehed saaksid pugeda ja mis vabandusi tuua, et mitte sellist autot arvele võtta.
E32 750i (1994)
äkki ümberehituse asemel vormistati auto hoopis omavalmistatud sõidukina?
Seega paberite järgi väljalaske aastaks hoopis ümberehituse lõppdaatum ja ülevaatus ka nagu uuel autol ikka.
Sellel teel saaks ka eestis taolise masina valmis teha - siis ei loe mitte see, mis tehases pandi, vaid see, mille võimalikkuse ja ohutuse ehitaja algul paberil ja hiljem praktikas ära tõestab.
Seega paberite järgi väljalaske aastaks hoopis ümberehituse lõppdaatum ja ülevaatus ka nagu uuel autol ikka.
Sellel teel saaks ka eestis taolise masina valmis teha - siis ei loe mitte see, mis tehases pandi, vaid see, mille võimalikkuse ja ohutuse ehitaja algul paberil ja hiljem praktikas ära tõestab.