1. leht 1-st

BMW uudiseid

Postitatud: 05.08.2006 11:52 34
Postitas priitv8
1) E65 pargib ennast ise garaaži (Parkassistent) Video (2.654 kB)

2) BMW kutsub tagasi 46000 5-, 6- ja 7-seeria autot. Väidetavalt on viga tagumise amortisaatori alumise silma kummipuksis, mille vulkaniseeritud kinnitus on liiga nõrk. Halvimal juhul võib kummipuks amordi küljest täiesti lahti tulla ja sõiduohutus ei ole enam tagatud. Kutse pudutab ülemaailmselt ca. 46.000 autot, mis on toodetud ajavahemikus 09.01. kuni 18.04.2006. BMW hindab kogu aktsiooni maksumuseks 16 miljonit eurot.
EDIT:
aktsioon 1
aktsioon 2
aktsioon 3

Ja juhtub ka paremates peredes: http://www.7-forum.com/news/Rueckrufakt ... l-227.html

Postitatud: 05.08.2006 11:59 51
Postitas Cardo
nr 2 uudis on ikka minuarust megahea uudis, ääretult soe tunne on kui keegi tunnistab mingeid vigasid , et need on tekkinud. Hull lugu on aga siis kui tehas täiesti eesli moodi puikleb vastu, et nemad on kõik ülihästi teinud ja viga on kasutajapoolne.
Hiljuti käisin ühes Itaalia tehases(mitte autotehas) ja kui ma mainisin, et on sellised insenerivead mida oleks lihtne muuta ja mis teeks asja kasutajasõbralikumaks, siis vaadati mind nagu riigireeturit, et kuidas ma julgen, masendav lihtsalt. BMW on tubli :)

Postitatud: 05.08.2006 18:13 52
Postitas truumu
Night vision?

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Päris edev

Pilt :D

Postitatud: 05.08.2006 21:01 01
Postitas Kustas
truumu kirjutas: Pilt
Näitavad need uue seitsmese xenonid jee nii sitasti, et kumbki teeserv ei ole valgustatud :D

Postitatud: 05.08.2006 21:18 52
Postitas Jaanus_P
tegin paintis natuke tööd. nii oleks ju veel parem... esiakent pole vaja ja sõidad nagu CMR rallyt. vahid ainult ekraani ja lisad gaasi. pluss poolena võib alles jätta ainult parktuled, et teised sind näeks :lol: .
Pilt

sry :oops:

Postitatud: 05.08.2006 23:31 46
Postitas priitv8
Kustas kirjutas:Näitavad need uue seitsmese xenonid jee nii sitasti, et kumbki teeserv ei ole valgustatud :D
See NightVision-i pilt ei ole xenonitega kuidagi seotud. Ta näitab soojade kehade poolt kiiratavat infrapuna ja ainult. Erinevalt DC versioonist, kus auto ise kiirgab IR-i ja mõõdab tagasipeegelduvat, kasutab BMW nn. kauginfrapuna süsteemi, s.t. mõõdetakse keha enda poolt kiiratavat soojust.

Vaata nt. seda pilti, kuidas vastutuleva mootorratta mootor kõik helendab, samuti jalgratturite pead (inimese kõige suurem soojuskiirgur):
Pilt

Ja läbi tuuleklaasi paistab ilmselt halogeenidega valgustatud tee, selles on Sul õigus ;)

Postitatud: 05.08.2006 23:58 26
Postitas Relk
Jaanus_P kirjutas:tegin paintis natuke tööd. nii oleks ju veel parem... esiakent pole vaja ja sõidad nagu CMR rallyt. vahid ainult ekraani ja lisad gaasi. pluss poolena võib alles jätta ainult parktuled, et teised sind näeks :lol: .
Pilt

sry :oops:
Uuel s-klassil on täpselt nii nagu sina seda kujutad.

Postitatud: 14.08.2006 10:21 43
Postitas priitv8
Hetkel müügis olevast Auto Zeitung'ist (nr. 16 - 26.7.2006) jäid silma paar tähelepanuväärset uudist:

* BMW nõukogu koosoleku otsus 20. juulist vahetab välja ettevõtte juhatuse, Helmut Panke asemele astub senine tootmisdirektor Norbert Reithofer. BMW-s on traditsioon, et tippjuhid saadetakse 60-selt pensionile ja Panke tähistab augustis 60 aastast juubelit.

* 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!

* USA-s pakub BMW M5 ja M6 mudelitele kliendi erisoovil SMG kasti asemel ka 6-käigulist manuaalkasti. Euroopas esialgu seda ei plaanita.

* sügis 2007 peaks maailmale kinkima uue M3-e, 4-liitrise V8 mootoriga millel 415hj (S85 V10 miinus 2 silindrit). Plaanis on 6- või 7-käiguline manuaalkast ja kas SMG või topeltsiduriga robotiseeritud kast. Lubatakse, et kiirendus 0-100km/h jääb alla 5 sekundi.

* E90 sedaan / E91 universaal saavad septembri keskel kaks uut mootorit: 3,0 otsepritse-bi-turbo (335i, 306hj, 400Nm, 0-100km/h: 5,5s, sedaan 39500EUR, universaal 41000EUR) ja 3,0 twin-turbo diisel (335d, 286hj, 580Nm, 0-100km/h: 6,2s, sedaan 42500EUR, universaal 44000EUR). 3,0 diisel (197hj) saab tüübitähiseks 325d. Sügisel 2008 ootab ees ka facelift.

Ka on samas lehes lugeda sõidumuljetest Z4 M Coupé-ga aga neid peab igaüks ise lugema. Autor nimetab seda autot täppistööriistaks. Ja mainib, et üle 190cm kasvuga juht sinna sisse ei mahu (hästi).

Postitatud: 14.08.2006 16:16 11
Postitas e36forever
priitv8 kirjutas: * 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
Siit tundub praegu, et hoopis 0,3 seci kiiremaks muutub :lol:

Postitatud: 14.08.2006 17:55 53
Postitas priitv8
e36forever kirjutas:
priitv8 kirjutas: * 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
Siit tundub praegu, et hoopis 0,3 seci kiiremaks muutub :lol:
Usu veel saksa ajakirjanikke! Vbl tahtsid nad 5,4 kirjutada?

Postitatud: 14.08.2006 18:52 00
Postitas e36forever
5,4 vast ka päris ei ole(5.6 on 550iT aeg).
4,4 oleks reaalne 0-60 mph aeg.

Postitatud: 17.10.2006 20:20 42
Postitas Fulber
BMW Concept Z4 (2008)

Pilt

Postitatud: 17.10.2006 21:29 20
Postitas Relk
Mis erinevus on sellel praeguse Z4 coupe'ga?

Postitatud: 17.10.2006 21:51 55
Postitas priitv8
Juss kirjutas:Mis erinevus on sellel praeguse Z4 coupe'ga?
Pakun, et värv. Tollel oli miski spets matt alumiinium.
Pressiteade

Postitatud: 18.10.2006 10:33 51
Postitas Relk
Väga ilusad veljed igatahes.

Postitatud: 18.10.2006 10:50 45
Postitas kimmo
priitv8 kirjutas:
Juss kirjutas:Mis erinevus on sellel praeguse Z4 coupe'ga?
Pakun, et värv. Tollel oli miski spets matt alumiinium.
Pressiteade
Pressiteade käib 2005 kupee concepti kohta :)
Äkki Fulber mainib lähemalt - milles seisneb 2008 concept. Ise ka väliskujunduses erinevust ei märka...

Postitatud: 18.10.2006 11:01 02
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:Äkki Fulber mainib lähemalt - milles seisneb 2008 concept.
2008 on nii mägede taga, et seal enam Z4 vaevalt kontseptina esitletakse :?: