1. leht 1-st

e30 2.8l turbo

Postitatud: 05.01.2004 18:42 08
Postitas kaspar

Postitatud: 06.01.2004 09:22 25
Postitas Raivo
Kahjuks ei leia dyno tulemusi :o

Aga muidu auto on lahe, eriti kui dynotakse ning blow-off "siuh-viuh" häält teeb :P

Postitatud: 06.01.2004 19:16 57
Postitas Tzoots
Ma teen ka praegu Turbo BEMMI nimelt E30 325 Turbot ,varsti peaks mootor kokku saama siis panen pildid ka üles.

Re: e30 2.8l turbo

Postitatud: 07.01.2004 19:19 52
Postitas mario18
ei tea palju selline relv maksta ka võib

Postitatud: 08.01.2004 18:51 55
Postitas Aare
M20 on liiga nõrk mootor turboga korralike hobuste saamiseks. Tavaliselt E30 puhul tehakse seda trikki M10 2.0 versiooniga.

Postitatud: 08.01.2004 19:13 25
Postitas kix199
kunagi jäi silma ja panen siis siia, loodan, et teema asutaja ei pahanda :)

pean silmas siis seal lehel e30 323i Bi-turboga
http://www.e30-2.de/motor/turbo/turbo.htm

Postitatud: 09.01.2004 09:58 22
Postitas Tzoots
13,2 sekundit 0-200 km/h päris vägev! Olen ennegi sellest lugend.

Postitatud: 09.01.2004 13:51 17
Postitas Madis
M20 on liiga nõrk mootor turboga korralike hobuste saamiseks.
Kui palju M20-ne sisu üldse vastu peab?

Postitatud: 10.01.2004 00:57 15
Postitas Marko_J
päris hää...huvitav mix minu e30 turbot polnud? :lol:

Postitatud: 10.01.2004 15:04 24
Postitas Aare
Hehh, sõltub sellest, kui palju raha kulutad. Tavaline turboteema näiteks 2,0 M20 asemel tehakse 2.0 M10-st. Selle mootori plokk ja väntvõll kannatavad ühes soomlase kiirendusautos 900 hj :shock:

Mõni aeg tagasi kammisin neid foorumeid pidi üle veebi ja igalt poolt tuli välja neid M10 mootoriga autosid võimsusega üle 400 hj, aga kõik M20-d
on reeglina 250 hj kandis. Endal muud seletust pole, kui see mootor on vähe "pehmem" kui M10/30. M30 kohta ütles BMW Total, et see mootor
(M102; M30B34) kannatab välja ilma töökindlusega riskimata 500 hj. See on veel selline võimsus, mis kannatab tänaval sõita - turbo on veel piisavalt väike, et madalatel pööretel ka jõudu on. 475 hj andva mootoriga E28 läks sama ajakirja autorite käes välja 190 mph (304 kmh) :shock: :shock: :shock:

Postitatud: 16.02.2004 13:38 40
Postitas lynx
Vabandust et ma nii loll olen, aga millistel mudelitel M10-ne mootorid peal on

Postitatud: 16.02.2004 22:26 01
Postitas Arvo T
siin mõeldud siis e21 kerel asetsevat 4-sil 2,0 mootorit.kusagil 77-79 a.

Postitatud: 26.03.2004 15:52 07
Postitas Xim
M10´le on pandud siis turbo

Pilt

http://www.bsmotor.com <- seal on palju just e30 kerele pandud turboootoreid

Postitatud: 26.03.2004 21:20 49
Postitas Aare
bad2 kirjutas:siin mõeldud siis e21 kerel asetsevat 4-sil 2,0 mootorit.kusagil 77-79 a.
Mõõte uskudes saab 2.0 mootorit teha igast 1.8-st, kui sinna panna teine väntvõll. Käiguvahe on suht väike, kas ka kolvid-kepsud, seda ei tea.....
Varuosakataloogi järgi on 2.0 stroketud 1.8

Postitatud: 13.04.2004 14:35 22
Postitas marx
Ei hakanud uut teemat tegema, kui juba turbodest juttu. Mis targad arvavad sellest: http://www.kormanfastbmw.com/turbos.htm Kui palju selline asi võiks maksta(hindadest seal ei räägita:))

Postitatud: 13.04.2004 17:23 59
Postitas Silwer
No see 0,4 bar rõhku on vähe ju aga ilma mootorit seest modimata oluliselt rohkem ülerõhku ei saa peale lasta kah.

Kas antud kit ei ole mitte väga sarnane 325 td / 525 td asjadele - pisike turbo, intercooler, lõdvikud ja väljalaske kollektor?

Mis turbot kasutati diisel BMW peal, kas oli ka garreti T25?

Võib olla saaks mingi disla pealt enam-väham sama kit-i maha keerata ja paigaldada bensiinimootoriga autole? Kui lisada antud set-up'ile reguleeritav rihmaratas ja bensiinirõhu regulaator peaks asja juba toimima saama...

Postitatud: 29.04.2004 12:17 22
Postitas Xim
Ai kuidas mulle meeldib old-school M10!

Galeriis peale sügist 2003 läheb asi juba jamaks, aga ennem on projekt viimase peal.

Kui tehnilist juttu vaadata, siis Aarel oli selle strokeimise koha pealt õigus.

Postitatud: 30.04.2004 05:33 31
Postitas meph
njah.... kuidas mulle küll meeldivad firmad, kelle kodulehekülgedel on ilusat infot, mis suu vesistama paneb, aga samas mitte mingisugust infot hindade kohta või siis e-maili aadressi, mille pealt saaks kontakteeruda... masendav... ehk siis praegu jutt http://www.mosselmanturbo.com saidist... vaatasin seal nende asja E36 1.6l mootori kohta, ja oleks lihtsalt huvitanud, palju selline asi maksta võiks...

Postitatud: 30.04.2004 10:25 31
Postitas Charly
meph kirjutas:njah.... kuidas mulle küll meeldivad firmad, kelle kodulehekülgedel on ilusat infot, mis suu vesistama paneb, aga samas mitte mingisugust infot hindade kohta või siis e-maili aadressi, mille pealt saaks kontakteeruda... masendav... ehk siis praegu jutt http://www.mosselmanturbo.com saidist... vaatasin seal nende asja E36 1.6l mootori kohta, ja oleks lihtsalt huvitanud, palju selline asi maksta võiks...
kle...ära hakka raha tuulde loopima ja 1.6 mootorile turbot peale aretama...
ütlus "nothing beats cubic inches" peab väga kindlalt paika....igast turbod ja värgid väikese mootori peal on hirmkallid, ning juba õigevarsti jääb sul saavutatud võimsusest väheks....siis investeerid veel mingi 30 kilo uue turbo ja plokisisu/kaante peale....ja ka siis jääb varsti väheks..ning 3 aastat hiljem ja 60 tuhat vaesemana leiad lõpuks, et perspektiivikam on asja suurema töömahuga mootoriga ehitada...

Postitatud: 30.04.2004 15:27 01
Postitas Aare
Niipalju kui mina sellelt pildilt nägin, ei tohiks seal erilisi hobujõude nagu olla. Vahejahuti on selline noh nagu tavalisel 2.3 turbosaabil ning turbo
võtab head tulist õhku radika juurest :shock:

Pealegi on see pikkade runneritega sisselase korraliku turbo jaoks sobimatu.

Postitatud: 04.05.2004 09:23 15
Postitas meph
ega ma ei mõtlegi siin otseselt enda 1.6 sääsekale millegi pealeehitamisest... niisama lootsin antud saidilt ka umbkaudset hinnaklassi leida... pikemas perspektiivis lendab midagi suuremat niikuinii aisade vahele...

Postitatud: 03.06.2004 16:05 04
Postitas Audiophile
Aga kuidas M30 kone turbotamisele vastu peab? Ma mõtlen just plokk, vänt kepsud jne. Kunagi lugesin E30.de saidilt et varasemad M30 mootoritüübid on pealt siledate n.ö flat kolbidega ja et just sedatüüpi kolvid sobivad turboautole. Endal juhuslikult on ka selline kapremonditud mootor olemas nende flat kolbidega. Kui keegi saaks hakkama metallist kaanetihendi tegemisega siis saaks ka surveastme maha ja up we go, loomulikult ei pääse Hestec-ist vms süsteemist. Pole viicind teemat ise eriti edasi uurida kuna se kone istub ühe E30 aisade vahel ja ootab oma aega või uut omanikku. Endal veel mitu projekti käsil ka.

Max

Postitatud: 03.06.2004 16:10 53
Postitas Aare
Mul kodus 73. aasta M30 ja seal on küll taoliste kõrgendustega kolvid nagu uuemates mootorites sees.

Infokilde kokku kogudes tundub, et M20 ja M30 vahe ongi selles, et M20 koosneb suuresti valatud, M30 sepistatud juppidest. Turbomootor erineb M30l tavalisest seespoolt ainult madalate kolbide poolest. Muu, sealhulgas kaanetihend on sama.

Allikad väidavad, et võimalik saada 500 hobujõudu ilma tänavasõitu kahjustamata ning laiali laskmata. Üle selle pidi riskimine olema.

Postitatud: 03.06.2004 22:51 23
Postitas Audiophile
Ma eeldan et see 500hj on siis 745 kone kus madala surveastme kovid sees?. Kas 745 klapid ei ole mingist kangemast materjalist. MInuteada ohustab tavaklaape n.ö venimine arvestades forced induction mootorite sisepõlemistemp. See on aga kuuldub põhjal, ei ole ise nii spets et teaks väita 100%. Aga jah, minu kone on 80 algusest ja seal on 100% flat kolvid sees, ei tea siis mille omad need orig on.

Max

Postitatud: 04.06.2004 09:00 24
Postitas Aare
No neid klappe saab osta igasuguseid ja sealhulgas ka selliseid, millega päris dragsterid nitrometaani põletavad.

Seeriaklapid ei ole üldsegi viletsad, samuti ka kolvid. Top Partsi Lauril läksid silmad suureks, kui ütlesin, et sõitsin 2km nitroga järjest. Tema jutu järgi oleks üle 15 sekundi kindel pauk käinud. Aga ei käinud ning peale mootori lahtuvõtmist (muul põhjusel) ei tuvastanud ma ühtegi probleemi, sulamist, kõverdumist, kulumist vms mida suure kuumusega seostada. Absoluutselt mingeid jälgi ei olnud kaanel, klappidel, kolbidel ega kepsusaaledel.