1. leht 1-st

BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

Postitatud: 01.06.2006 18:41 55
Postitas Fulber
BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.

"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.

Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.

auto24

Re: BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

Postitatud: 01.06.2006 19:01 15
Postitas toivoku
Fulber kirjutas:BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.

"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.

Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.

auto24
aga viivitus mis kulub sellele kohalt võtule?:S

Postitatud: 01.06.2006 19:09 06
Postitas Raas
Vaevalt et nad selle 2 silma vahele jätnud, muidu poleks üldse mõtet ju

Postitatud: 01.06.2006 19:27 33
Postitas Are
Lasen jalakäijaid üle ja auto suretab ennast välja :roll: ?
Annan teed ja peatun "STOP" märgi ees ja riist laseb jälle pildi kotti?
Kuidagi võõras tundub, ega see mingi 1aprilli pressiteade ometi pold :lol:
No eks näis :arrow:


terv Are

Postitatud: 01.06.2006 19:34 13
Postitas Veiken
arvatavasti seiskub mootor pikema seismise peale ikka.

Postitatud: 01.06.2006 19:37 38
Postitas Are
Saksas seisad jah bahnil 3-4h ummikus kui mingi probleem on eespool aga meie ummikud on ju räme tõmblemine 2 rea vahel kiirusel 15km/h
Ikka selgusetu, kust see kuulujutt pärit on?


terv Are

Postitatud: 01.06.2006 20:50 46
Postitas Raas
see kuulujutt oli tükk aega tagasi kuskil autolehes vms üleval

edit: http://www.autonet.ee/uudised/bmw/26658

Postitatud: 01.06.2006 21:08 50
Postitas Fulber
Kütuse säästlikkus on ajsa üks külg. Lisaks see ju kõik ka keskkonnale sõbralikum.

Postitatud: 01.06.2006 21:28 31
Postitas Inz222
Aga mida moodi siis talvel autot hommikul soojendad. Hommikul keerad auto käima, paned tellise gaasipedaalile ja siis lähed välja lund maha pühkima. :D :?:

Postitatud: 01.06.2006 21:44 44
Postitas Relk
Kas toyota Prius mitte samal põhimõttel ei tööta ja probleeme pole. vaevalt BMW kehvema teeb. Ärge muretsege. ;)

Postitatud: 01.06.2006 22:27 55
Postitas Jaanus_P
Inz222 kirjutas:Aga mida moodi siis talvel autot hommikul soojendad. Hommikul keerad auto käima, paned tellise gaasipedaalile ja siis lähed välja lund maha pühkima. :D :?:
väidetavalt pidi autosoojendamine olema popp ainult endistes sotsialismi maades. mujal maailmas on kombeks kohe ära sõita.

Postitatud: 02.06.2006 02:25 00
Postitas meph
Juss kirjutas:Kas toyota Prius mitte samal põhimõttel ei tööta ja probleeme pole. vaevalt BMW kehvema teeb. Ärge muretsege. ;)
Toyota prius on veidi teine tehnoloogia siiski. Kohaltvõtuks linnas kasutatakse seda elektrimikromootorit.

Postitatud: 02.06.2006 06:23 07
Postitas truumu
Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös
Siis midagi head sealt vist küll ei tule...

Postitatud: 02.06.2006 09:51 02
Postitas priitv8

Postitatud: 02.06.2006 10:40 30
Postitas kapa
truumu: bosch on piix v ? enamus elektrooniks jubinad on bosch i omad ju :P

Postitatud: 04.06.2006 02:29 39
Postitas YZK
.

Postitatud: 04.06.2006 02:58 21
Postitas Tom
YZK kirjutas:Huvitav, kui kirves võib olla sellist süsteemi kasutava masina hind?
Miks ta peaks kirves olema? Elektroonika on suht odav ja isegi kui maksaks 10kilo siis uues BMW hinna juures sa eriti aru ei saa sellest.

Postitatud: 04.06.2006 09:50 42
Postitas truumu
kapa kirjutas:truumu: bosch on p**k v ? enamus elektrooniks jubinad on bosch i omad ju :P
Siemensi ja Marelli poole on hakatud rohkem vaatama juhtplokkide osas
Ja seda tänu sellele vast, et Boschi kvaliteet ja töökindlus kõvasti allakäind...

Postitatud: 04.06.2006 12:27 34
Postitas Cardo
Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.

Postitatud: 05.06.2006 08:45 13
Postitas Jarlo
Kui ma õigesti mäletan, siis selline süsteem pidi uutel MB kaubikutel/bussidel peal olema.....

Postitatud: 26.06.2006 16:08 16
Postitas Toly
sellist süsteemi on juba kasutatud sellisel autol nagu VW Golf 3 (golf ecomatic).

Mind paneb mõtlema, et miks nad selle tootmise lõpetasid?
Ecomaticul oli veel lahe see, et ta oli kahe pedaaluga (loe: sidurita) ja manuaalkastiga :D

Prius on aga kombineeritud jõualiikaga mis on omavahel seotud (käisin proovisõitu tegemas kunagi, päris lahe oli) ja süsteem võib töötada ainult elektrimootoril mis on võimeline sõitma kuni 40 km/h (seleks on eraldi nupp mis keela bensumootoril käivitumast).
Muidu on lugu selles, et benamootor kompenseerib elektrimootori puudujääki kiirendusel ja aitab akusid laadida, cruisides lülitab välja.
Ahjaa... ja käigukast on priusel variaatorsüsteemiga :P tegeliukult siis ju ühekäiguline :D

Postitatud: 26.06.2006 18:24 57
Postitas kummar
ok ütleme et asi toimib täiesti ja ta tõesti säästab kütust ja õhku :!:
aga kui mingi jama pihta hakkab näiteks diisel mootoriga talvel. filter jama täis ootamatult ja siis oota ja n+++i millal auto käivituks ja saad sadakond meetrit sõita ja sama kepp uuesti

Postitatud: 26.06.2006 18:43 13
Postitas aise
kummar kirjutas:ok ütleme et asi toimib täiesti ja ta tõesti säästab kütust ja õhku :!:
aga kui mingi jama pihta hakkab näiteks diisel mootoriga talvel. filter jama täis ootamatult ja siis oota ja n+++i millal auto käivituks ja saad sadakond meetrit sõita ja sama kepp uuesti
usun, et filtris on andur (võibolla isegi dubleeritud) sees, mis teatab aegsasti ette millal jama hakkab.

Postitatud: 28.06.2006 14:13 50
Postitas Toly
ma isiklikult oletan, et need saavad olema vaffad autod... kuni garantiiaeg kestab... pärast seda ilmselt hakkavad autod käima erinevate elektrike juures kes need süsteemid maha kruvivad... ja ongi kohe tavaline bmw :D

Postitatud: 28.06.2006 14:51 33
Postitas Silwer
Cardo kirjutas:Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
Tuleb lihtsalt selline immo pigaldada mida ei ole vaja kuhugi toppida vaid piisab sellest kui see on sul taskus.

Postitatud: 28.06.2006 15:30 06
Postitas Relk
Loodame, et ökonoomsusega saavutatakse siis parem tulemus kui Priuse puhul kus ei ole ei hea ökonoomia ega ka hea dünaamika.

Postitatud: 28.06.2006 15:41 44
Postitas Kristjan_K
Silwer kirjutas:
Cardo kirjutas:Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
Tuleb lihtsalt selline immo pigaldada mida ei ole vaja kuhugi toppida vaid piisab sellest kui see on sul taskus.
Või rahakott kindalaekas vms.