BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

Postitus Postitas Fulber »

BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.

"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.

Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.

auto24
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

Postitus Postitas toivoku »

Fulber kirjutas:BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma

BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.

"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.

Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.

auto24
aga viivitus mis kulub sellele kohalt võtule?:S
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Vaevalt et nad selle 2 silma vahele jätnud, muidu poleks üldse mõtet ju
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Lasen jalakäijaid üle ja auto suretab ennast välja :roll: ?
Annan teed ja peatun "STOP" märgi ees ja riist laseb jälle pildi kotti?
Kuidagi võõras tundub, ega see mingi 1aprilli pressiteade ometi pold :lol:
No eks näis :arrow:


terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Veiken
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 21.02.2006 13:27 38
Peamine sõiduk: BWM 745i
Telefon: 3725091997
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Veiken »

arvatavasti seiskub mootor pikema seismise peale ikka.
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Saksas seisad jah bahnil 3-4h ummikus kui mingi probleem on eespool aga meie ummikud on ju räme tõmblemine 2 rea vahel kiirusel 15km/h
Ikka selgusetu, kust see kuulujutt pärit on?


terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

see kuulujutt oli tükk aega tagasi kuskil autolehes vms üleval

edit: http://www.autonet.ee/uudised/bmw/26658
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Kütuse säästlikkus on ajsa üks külg. Lisaks see ju kõik ka keskkonnale sõbralikum.
Inz222
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 29.01.2006 20:24 16

Postitus Postitas Inz222 »

Aga mida moodi siis talvel autot hommikul soojendad. Hommikul keerad auto käima, paned tellise gaasipedaalile ja siis lähed välja lund maha pühkima. :D :?:
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kas toyota Prius mitte samal põhimõttel ei tööta ja probleeme pole. vaevalt BMW kehvema teeb. Ärge muretsege. ;)
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Inz222 kirjutas:Aga mida moodi siis talvel autot hommikul soojendad. Hommikul keerad auto käima, paned tellise gaasipedaalile ja siis lähed välja lund maha pühkima. :D :?:
väidetavalt pidi autosoojendamine olema popp ainult endistes sotsialismi maades. mujal maailmas on kombeks kohe ära sõita.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Juss kirjutas:Kas toyota Prius mitte samal põhimõttel ei tööta ja probleeme pole. vaevalt BMW kehvema teeb. Ärge muretsege. ;)
Toyota prius on veidi teine tehnoloogia siiski. Kohaltvõtuks linnas kasutatakse seda elektrimikromootorit.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös
Siis midagi head sealt vist küll ei tule...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

truumu: bosch on piix v ? enamus elektrooniks jubinad on bosch i omad ju :P
YZK
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 04.06.2006 02:13 24
Peamine sõiduk: E36 325
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas YZK »

.
Viimati muutis YZK, 02.03.2018 15:41 09, muudetud 1 kord kokku.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

YZK kirjutas:Huvitav, kui kirves võib olla sellist süsteemi kasutava masina hind?
Miks ta peaks kirves olema? Elektroonika on suht odav ja isegi kui maksaks 10kilo siis uues BMW hinna juures sa eriti aru ei saa sellest.
truumu

Postitus Postitas truumu »

kapa kirjutas:truumu: bosch on p**k v ? enamus elektrooniks jubinad on bosch i omad ju :P
Siemensi ja Marelli poole on hakatud rohkem vaatama juhtplokkide osas
Ja seda tänu sellele vast, et Boschi kvaliteet ja töökindlus kõvasti allakäind...
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Kui ma õigesti mäletan, siis selline süsteem pidi uutel MB kaubikutel/bussidel peal olema.....
Toly
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 17.10.2003 12:52 41
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Toly »

sellist süsteemi on juba kasutatud sellisel autol nagu VW Golf 3 (golf ecomatic).

Mind paneb mõtlema, et miks nad selle tootmise lõpetasid?
Ecomaticul oli veel lahe see, et ta oli kahe pedaaluga (loe: sidurita) ja manuaalkastiga :D

Prius on aga kombineeritud jõualiikaga mis on omavahel seotud (käisin proovisõitu tegemas kunagi, päris lahe oli) ja süsteem võib töötada ainult elektrimootoril mis on võimeline sõitma kuni 40 km/h (seleks on eraldi nupp mis keela bensumootoril käivitumast).
Muidu on lugu selles, et benamootor kompenseerib elektrimootori puudujääki kiirendusel ja aitab akusid laadida, cruisides lülitab välja.
Ahjaa... ja käigukast on priusel variaatorsüsteemiga :P tegeliukult siis ju ühekäiguline :D
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Postitus Postitas kummar »

ok ütleme et asi toimib täiesti ja ta tõesti säästab kütust ja õhku :!:
aga kui mingi jama pihta hakkab näiteks diisel mootoriga talvel. filter jama täis ootamatult ja siis oota ja n+++i millal auto käivituks ja saad sadakond meetrit sõita ja sama kepp uuesti
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kummar kirjutas:ok ütleme et asi toimib täiesti ja ta tõesti säästab kütust ja õhku :!:
aga kui mingi jama pihta hakkab näiteks diisel mootoriga talvel. filter jama täis ootamatult ja siis oota ja n+++i millal auto käivituks ja saad sadakond meetrit sõita ja sama kepp uuesti
usun, et filtris on andur (võibolla isegi dubleeritud) sees, mis teatab aegsasti ette millal jama hakkab.
Toly
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 17.10.2003 12:52 41
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Toly »

ma isiklikult oletan, et need saavad olema vaffad autod... kuni garantiiaeg kestab... pärast seda ilmselt hakkavad autod käima erinevate elektrike juures kes need süsteemid maha kruvivad... ja ongi kohe tavaline bmw :D
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Cardo kirjutas:Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
Tuleb lihtsalt selline immo pigaldada mida ei ole vaja kuhugi toppida vaid piisab sellest kui see on sul taskus.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Loodame, et ökonoomsusega saavutatakse siis parem tulemus kui Priuse puhul kus ei ole ei hea ökonoomia ega ka hea dünaamika.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Silwer kirjutas:
Cardo kirjutas:Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
Tuleb lihtsalt selline immo pigaldada mida ei ole vaja kuhugi toppida vaid piisab sellest kui see on sul taskus.
Või rahakott kindalaekas vms.
Vasta