2017 BMW 5-seeria G30

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas wtf »

sigaelmar kirjutas: ? Mis siis? Ma pidasin seda silmas et see auto näeb siiani värske välja ehk siis disain ei ole ajale jalgu jäänud. E39 on praegu täpselt selles eas, et ei ole ta ilus ei uute autode kõrval ega ka vanade autode kõrval (nagu näiteks E34 või E28). Ja sa arvad, et E39'id sõidab vähem ringi kui E60'sid?
Olen nõus.
Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on? Tegelikult ju toodetakse ikka uusi autosid müüma (ehk peaksid tootmise ajahetkel meeldima need), mitte järelturu peale mõtlema (kuigi eks see jah annab margile populaarsust). Ehk siis E6x uuena ostjate seas pidi auto kohe meeldima ja ei olnud ajast ees veidrik :lol:
Kasutaja avatar
Maario80
Huviline
Postitusi: 638
Liitunud: 20.08.2012 20:45 02
Peamine sõiduk: Audi A5

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas Maario80 »

Pole juba e60 pea aasta :D Kiidan siiski!!! 535d oli super auto lihtsalt uuena oleks pidanud ostma ja siis sõitmist nautima! Samamoodi uus g seria arvan sõita väga super !
Minu meelest oli e39 aastaid tagasi sama moodi kalevipoegade lemmik? Hinna suhtes on suur vahe alumise otsa rondil ja korralikul isendil. Minu müüdud hinnaga oleks vist praegu pea 3 ronti e60 saanud :D Ja vaadates hindasi siis ront e90 maksab ju täpselt samapalju.
Välimuse poolest eks e60 ja e90 hakkavad ka vanaks jääma. Oota paar aastat veel siis sama staatuses nagu e39 ja e46.
Kahjuks enam ei tehta autosi nii vastupidavaid nii et see kvaliteedi jutt :D. Mida uuemaks läheb seda vähem peab. Tootmised ei teegi asju pikalt kestma. Arvestades et euroopas lubatud lektroonikas pliivaba joode mille eluaeks antaksegi 7 aastat siis pole ju ime et elektroonika saba annab? Asjad ongi mõeldud kestma garantii aja :D
Aga rohkem ei risusta ja loodam foorumi ridades ka ühte g seriat näha varsti!! :cool:
strohher
Huviline
Postitusi: 436
Liitunud: 19.11.2012 15:43 18
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas strohher »

Uus viiene päris lahedate lisadega ja laheda interjööriga. Kas mulle tundub või ongi armatuur juhi poole keeratud?
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

strohher kirjutas:ongi armatuur juhi poole keeratud?
Sa ei eksi. Esimene pilt siis võrdluseks G11 oma.
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas RaikoK »

Tauri_J kirjutas:Parem jah, kui e39 enda punnitavate stangedega.

Aga värsket seal küll midagi ei ole minu arust enam. Mõned aastad ilastati, aga nüüd on põhimõtteliselt rondistaatuses. Kahtlen, et F10 sellise kukkumise läbi teeb. Muidugi vähemalt nii kole ei ole kui e65.
Kohe kindlasti teeb, f10 hinnad juba samuti seal 10k piiri peal turu alumine ots.

Üks tutvustav video ka uuest pillist : " onclick="window.open(this.href);return false;
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas sigaelmar »

wtf kirjutas: Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on?
Vaata näiteks Jaapani autosid. Kui uued BMWd näevad esimesed 5 aastat koledad välja ja siis järgmised 10 aastat värsked, siis japsid näevad esimesed 3 aastat head välja ja edasi ei märka neid enam keegi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2329
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas agentzero »

RaikoK kirjutas:
Tauri_J kirjutas:Parem jah, kui e39 enda punnitavate stangedega.

Aga värsket seal küll midagi ei ole minu arust enam. Mõned aastad ilastati, aga nüüd on põhimõtteliselt rondistaatuses. Kahtlen, et F10 sellise kukkumise läbi teeb. Muidugi vähemalt nii kole ei ole kui e65.
Kohe kindlasti teeb, f10 hinnad juba samuti seal 10k piiri peal turu alumine ots.
Muidugi teeb jah, Leedus esimene R4 diisel universaal 12 000€ ja Eestis samasugune 15 000€. 5a vana auto.
5 veel ja saab samamoodi esimesi planke 6kaga näiteks.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas wtf »

sigaelmar kirjutas:
wtf kirjutas: Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on?
Vaata näiteks Jaapani autosid. Kui uued BMWd näevad esimesed 5 aastat koledad välja ja siis järgmised 10 aastat värsked, siis japsid näevad esimesed 3 aastat head välja ja edasi ei märka neid enam keegi.
Nõustun su jutuga, aga samas ei tundu loogiline ja nii ei saa ju päris üldistada. :mrgreen:
Miks peaksid inimesed ostma uue koleda auto? pigem siis peaks ostma 5-15 aasta vanuse värkse väljanägemisega auto ;) eks see asi ikka inimeste maitsetes kinni..
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas sigaelmar »

Otsi YouTubest E60 ja E65 autoteemalisi saateid ajast kui need autod olid uued ja kuula mis nendest sel ajal arvati :) Ja minu teada olid mõlemal müüginumbrid paremad kui eelkäial.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas ooDDoo »

Maario80 kirjutas:E39 salong on ikka päris mannetu võrreldes e60 omaga. Oled istunud e60 comford sisus? sealt ei tahagi ära tulla. Saan aru et osadele inimestele meeldib vanad autod aga no seee ei tähenda et kõik peaksid e30 sõitma. Ma tahan mugavus, kiirust jne ja seda pakuvad uued autod järjest rohkem. Istu uues f serias ja istu tagasi vanasse e30 ei ole ju väga võrreldav? Ma sõidan palju aastas ja see läbi valin ka järjest uuemaid autosi. Päris piin oleks aastas 60 tuhhi lasta vana e39-ga kui saad sõita mugavas f serias. Eks maitsed ole ka erinevad aga jah mina lootsin lihtsalt rohkem uuest g seriast.
mine istu e38 39 comforti ja e60 ne comforti saad aru et e39 oli reaalselt mugavam iste. Seljatugi kaardub oluliselt rohkem ja laiemate õlgadega inimene tunneb ennast ka vabalt.... Need ei ole mitte minu sõnad vaid nende inimeste kes on comfort e39-sast comfort e60 70 edasi läinud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1263
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas allanasi »

ooDDoo kirjutas:
Maario80 kirjutas:E39 salong on ikka päris mannetu võrreldes e60 omaga. Oled istunud e60 comford sisus? sealt ei tahagi ära tulla. Saan aru et osadele inimestele meeldib vanad autod aga no seee ei tähenda et kõik peaksid e30 sõitma. Ma tahan mugavus, kiirust jne ja seda pakuvad uued autod järjest rohkem. Istu uues f serias ja istu tagasi vanasse e30 ei ole ju väga võrreldav? Ma sõidan palju aastas ja see läbi valin ka järjest uuemaid autosi. Päris piin oleks aastas 60 tuhhi lasta vana e39-ga kui saad sõita mugavas f serias. Eks maitsed ole ka erinevad aga jah mina lootsin lihtsalt rohkem uuest g seriast.
mine istu e38 39 comforti ja e60 ne comforti saad aru et e39 oli reaalselt mugavam iste. Seljatugi kaardub oluliselt rohkem ja laiemate õlgadega inimene tunneb ennast ka vabalt.... Need ei ole mitte minu sõnad vaid nende inimeste kes on comfort e39-sast comfort e60 70 edasi läinud.
E38 comfort istmetest olen kolinud üle E60 comfort istmete peale ei ütleks , et taandargen või kuidagi kehvemad , pigem kõvasti sportlikumad ja ikkagi mugavamad nii külgpatjade reguleerimise näol jne .
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas ooDDoo »

Minule tunduvad ka mugavamad , aga laiemad mehed ei mahu külgtugede vahele ära.. sama mure on ka e38 contur istmetega.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 208
Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
Peamine sõiduk: E60
Asukoht: Tallinn

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas Priidik199 »

Mulle meeldivad ka oluliselt rohkem E60 comfort istmed. Just see külgtugi ja istme nurka saab rohkem keerata (mis teeb küll välja ronimise äärmisel ebamugavaks). Võrdluseks siis mu E38 comfort istmed mis kindlasti nii mugavad pole.
Viimati muutis Priidik199, 09.03.2017 09:20 33, muudetud 1 kord kokku.
Precision
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 25.05.2011 23:09 21
Peamine sõiduk: GS430

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas Precision »

Nagu ikka, uuel mudelil rikkalikum baasvarustus ja rohkem lelusi võimalik peale tellida.
http://www.bmwblog.com/2016/12/01/video ... -5-series/
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

M550i xDrive
Pilt
Pilt
Pilt

:arrow: http://www.bmwblog.com/2016/12/17/world ... 0i-xdrive/" onclick="window.open(this.href);return false;
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

Uus Alpina B5 toodi Genfi autonäitusel välja.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 96618.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... ighlights/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... ical-data/" onclick="window.open(this.href);return false;
Engine
Cylinders V8 90°
Capacity (cc) 4395
Max output (kW (hp) / rpm) 447 (608) / 5750 - 6250
Max torque (Nm / 1/min) 800 / 3000 - 5000

Performance
Acceleration 0-100 km/h (s) 3,5 (Touring 3,6)
Acceleration 0-200 km/h (s) 11,4
Top speed (km/h) 330 (Touring 325)

Fuel consumption
Urban (l/100km) 14,6
Extra-urban (l/100km) 7,9
Combined (l/100km) 10,3
https://www.youtube.com/watch?v=MxjXyztn4mk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=WYx5lrI2TZM" onclick="window.open(this.href);return false;


Juhikoht
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas ooDDoo »

Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas RaikoK »

ooDDoo kirjutas:Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese
Sõidurõõm ja viies seeria ei käi ühes lauses :roll:
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas oo7 »

Selgelt ostab sõidurõõmu otsija endale sama raha eest näiteks M2.

5nda hinnalangus on sellega võrreldes juba totaalselt ulme
strohher
Huviline
Postitusi: 436
Liitunud: 19.11.2012 15:43 18
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas strohher »

RaikoK kirjutas:
ooDDoo kirjutas:Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese
Sõidurõõm ja viies seeria ei käi ühes lauses :roll:
Milleks siis m5 on?
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas RaikoK »

Eputamiseks ja kiirelt sõitmiseks sirgel teel, 99,9% m5 juhte kurve küll ei kanguta sellega
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas ooDDoo »

Ühe õõtshoovaga esivedrustus ei saa oma sõidumugavusega mitte ligilähedalegi 2 õõtshoovaga esivedrustusele.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas RaikoK »

Sõidumugavus vs sõidurõõm, need kaks erinevat asja
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

Veel pilte sedaanist ja universaalist

Pilt
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

http://www.bmwblog.com/2017/04/25/world ... orsepower/" onclick="window.open(this.href);return false;

R6, 3L, 4 turbot.

400HJ
760NM
0-100km/h 4,4s (Touring 4,6s)
5.9 l/100 km sedan / 6.2 l/100 km Touring

Mootorist lähemalt: http://www.bmwblog.com/2016/05/12/full- ... 57-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;


M550i xDrive pilte.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2329
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas agentzero »

Kasutaja avatar
Kaitsu25
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29.01.2015 18:18 31
Peamine sõiduk: BMW 530DA E61
Asukoht: Rakvere/Vantaa

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas Kaitsu25 »

Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

Uus BMW ALPINA D5 S

http://www.bmwblog.com/2018/03/09/2018- ... -stunning/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.alpina-automobiles.com/en/m ... ighlights/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt
Pilt

Ka universaal valikus endiselt
Pilt
Cylinders R6
Capacity (cc) 2993
Max output (kW (hp) / rpm) 285 (388) / 4000 - 5000
Max torque (Nm / 1/min) 800 / 1750 - 2650
Acceleration 0-100 km/h (s) 4,4
Acceleration 0-200 km/h (s) 17,0
Top speed (km/h) 286


Võrdlus varasema mudeliga (350 hp /700Nm)
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas TanelE34 »

Inchape salongis M5 väljas, sai täna paar pilti tehtud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
strohher
Huviline
Postitusi: 436
Liitunud: 19.11.2012 15:43 18
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 2017 BMW 5-seeria G30

Postitus Postitas strohher »

Pidurikettad juba mõralised :D Ei tea kas ei sõidetud sisse neid ennem kuuma andmist :?:
Vasta