1. leht 1-st

TM Aasta auto 2004

Postitatud: 20.12.2003 17:40 37
Postitas Lauri_L
Niisiis, Honda Jazz tegi BMWle ära?!!? :shock: :shock:

1. Honda Jazz 81p
2. BMW uus 5 80p
3. Mazda 3 79p
4. Opel Meriva 65p
5. Renault Megane 48p
6. Honda Accord 30p

Pilt

versus

Pilt


...ja Teie valik, eelistused ning arvamus :roll: :wink:

Postitatud: 20.12.2003 18:10 11
Postitas kaspar
Mis kuradima viisiga bmw sinna nimekirja üldse sai? Täielik müstika minu jaoks, sest bmw on nende teistega võrreldes nagu öö ja päev.

mh

Postitatud: 20.12.2003 18:55 45
Postitas hzd
minu arust on bmw kindel esikoha omanik :lol: :cool:

Postitatud: 20.12.2003 19:15 02
Postitas kalef
hindamisel ei pidanud kõik ajakirjanikud esmatähtsaks mitte kvaliteeti , sõiduomadusi ja mugavust , vaid hoopis hinda ja bmw muidugi ületas hinnaga teisi , eks sellest ka need mõned väga madalad hinded , kuigi jah ise ei hakkaks ka üldse mitte võrdlemagi nende teiste autodega bmw-d :)

Postitatud: 22.12.2003 10:53 08
Postitas Raiki
no hind peabki ju palju kõrgem olema :D
yks on auto ja teised (need konnasööjad) need saab küll odavalt kätte aga selle hinnavahe maxad sa varuosades ju kinni nii ehk naa :lol:

omadest kogemustest võin öelda et põhilised asjad mida bemmile ostetaxe on pidurikettada ja stabikondid ;)

aga ylejäänud......ei komenteeri :D

Postitatud: 29.12.2003 14:28 14
Postitas jazz
Muideks varuosasid, nende vajadustihedust ja hinda konkursil ei arvestatud, kuna tegu on eranditult ainult UUTE autodega.
------------------
Küll aga arvestati vähemalt osade ajakirjanike poolt lisavarustust ja standardvarustust. Samas ühe autoajakirja esindaja kommentaar autotutvustuses oli, et "ESIALGU" veel on Active Steering ja spidomeeti ning navigatsiooni-info kuvamine esiklaasile küll veel BMW lisavarustuses... Sic! BMW hinnapoliitikat arvestades jääb see ESIALGU minu arvates küll väga kauaks püsivaks. BMW sai tema poolt maksimum punktid hinnale ja kallile lisavarustusele vaatamata!

Postitatud: 29.12.2003 14:34 34
Postitas Raivo
jazz jazz'iks, aga mind imestas, et Accord nii vähe punkte sai. Küll ju uus huvitav jne jne...aga no kõigilt peaaegu et min. saada...hmm.

Minu arust need vanema generatsiooni accordid olid (on) küll täitsa OK'd.
Küll japsid, aga täitsa sõidetavad.

Postitatud: 29.12.2003 21:17 07
Postitas Henrik88
Noh ise arvahe miks honda valiti. Ühe BMW hinnaga saad kolm Honda Jassi :D . Ja Rahvaautoks ei saa teda valida ju kui enamus endale seda lubada ei saa kahjuks. Hea on aga see et Rahvas arvas ikkagi oma lemmikuks BMW.

Postitatud: 30.12.2003 09:20 15
Postitas soon
imelik nimekiri. nagu missivalimised, osalejateks salme reek, pamela anderson ja sõbrad...

Postitatud: 02.01.2004 17:59 12
Postitas Ivar
krt vaatasin ka seda saadet, kui neid valiti. Hoidsin pöialt BMW-le, kuid napilt tegi Honda Jazz ära. Kuid mulle jäi kohe mulje, et osad mehed olid nn "ära ostetud". Kuidas üldse saab võrrelda võrreldamatuid asju - üks on saksa auto kõva auto, teine japsi odava klassi auto. See ajas ikka tsipa turja punaseks küll :evil: Igatahes võistlus! Oleks pakkunud pinget selline aastaauto, kus vastavalt klassid koos, aga BMW 5 seeria ja siis Honda Jazz :lol: Ning üks hindaja ütles, et ma ostsin endale ka just Jazz

Postitatud: 02.01.2004 18:40 47
Postitas Ain
Juhtusin ka täna vaatama seda hääletust ja hari kiskus punaseks peale seda, kui Äripäeva mees hindama hakkas :evil:

Postitatud: 02.01.2004 20:17 10
Postitas janar
Mina üldse ei põe nende aasta autode teemal. Ja üks peamine funktsioon nendel aasta auto (olgu siis kas eesti või euroopa või terve maailma kontekstis) tiitlitel on niikuinii see, et üks autotootja saab endale mingi mõttetu kõlksu, millega auto teemal ebakompetentsetele inimestele oma toodet kergemini maha müüa ja samuti on mingi üritus, mida meedias kajastada.

Kuni aasta auto tiitlil ei ole konkreetseid jäiku kriteeriumeid (peale ajakirjaniku sisetunde) ja kuni auto vastupidavus ei ole kriteeriumiks (uute autode puhul raske ka), ei võta mina seda tiitlit tõsiselt.

Ja minu pärast saagu selle tiitli mingi väike auto.

Bmw parim tiitel on (veel) märk kapotil.

Postitatud: 02.01.2004 22:14 08
Postitas Ivar
janar kirjutas: tiitlitel on niikuinii see, et üks autotootja saab endale mingi mõttetu kõlksu, millega auto teemal ebakompetentsetele inimestele oma toodet kergemini maha müüa
:lol:

vähe sellest, neil veel selline kleepekas ka VAJA igale autole kleepida, kusjuures see on sellise liimiga, et kätte lihtsalt ei saa. :evil: Peso 307-l oli nii

Postitatud: 03.01.2004 01:01 46
Postitas Anti
Confer kirjutas: vähe sellest, neil veel selline kleepekas ka VAJA igale autole kleepida, kusjuures see on sellise liimiga, et kätte lihtsalt ei saa. :evil: Peso 307-l oli nii
Krt, kui ma uue auto ostaks ja seal mingi kleeps peal on laseks neil kohe selle maha katkuda. Anti@ei.kannata.kleepse

Postitatud: 03.01.2004 01:11 34
Postitas Ivar
kõikidele uutele peale kleebitud. vt linnas mõnel 307-l tagaumise klaasi nurka, ümmarguline kleepsuke. Üritasin seda ära saada, kuid kui tükikesi tulema hakkas, siis loobusin. Aga see selleks

Postitatud: 03.01.2004 11:50 59
Postitas Muhv
Anti kirjutas: Krt, kui ma uue auto ostaks ja seal mingi kleeps peal on laseks neil kohe selle maha katkuda. Anti@ei.kannata.kleepse
Hmmmm... mulle kleebiti tagaaknale "Puhas sõidurõõm" Täitsa OK! Ühtib minu arvamusega :)

Postitatud: 03.01.2004 13:26 34
Postitas Cardo
Kleepekate vastu on sooja/kuumapuhur.

Selgituseks kahtlejatele

Postitatud: 04.01.2004 13:24 56
Postitas Martin_R
Confer kirjutas:Kuid mulle jäi kohe mulje, et osad mehed olid nn "ära ostetud". Kuidas üldse saab võrrelda võrreldamatuid asju - üks on saksa auto kõva auto, teine japsi odava klassi auto. See ajas ikka tsipa turja punaseks küll :evil: Igatahes võistlus!
Ära ostmises pole mõtet kedagi süüdistada. Neid kuute autot ei pannud paika mingi kahe või kolme liikmeline komisjon, vaid 17 ajakirjanikku vaba hääletuse teel. Igaüks kirjutas algul 10 aasta jooksul Eestis esitletud masinat, mis nende arvates vääriksid osalemist Aasta auto valimistel. Järjestus polnud oluline - lihtsalt kümme autot. Seejärel loeti kokku, mis autod kordusid kõige enam ja saadi kuus enim mainitud autot.

Edasi, nende kuue auto hindamisel ei teadnud keegi, kui palju kolleegid mõnele autole punkte on andnud. Punktide andmine ei käinud tegelikult üldse võistlusrajal, vaid paar nädalat hiljem. Rajal tehti lihtsalt valmis klipid, et "mina olen see-ja-see ning minu punktid on järgmised". Punktid saadetid TM-i peatoimetajale kindlal kuupäeval maili teel.

Igaüks andis punkte vastavalt oma südametunnistusele ning keegi ei teadnud midagi teiste punktidest. Samuti ei teadnud seda Äripäeva mees. Lihtsalt telemehed lõikasid selle saate nii kokku, et asi huvitav oleks. Ja mis oleks huvitavam, kui see, et võitja selguks viimase hääletusega. Loomulikult näidati seetõttu äripäeva meest kõige viimasena ning tembeldati avalikkuse eest tema süüdlaseks (noh, eks ta tegelikult ju oligi süüdi muidugi). Mulje jäi tõesti selline, et Tramm teadis punkte ja nüüd määras kellegi saatuse.

Keegi ei olnud ära ostetud, sest automüüjal pole mõtet osta paari inimest, kui ülejäänud 15 ikkagi teistmoodi hääletavad. Kõiki ära osta pole võimalik, või vähemalt mitte otstarbekas.

Mind häiris lihtsalt selle Tõnu Trammi (ÄP mees) loll, põhimõttekindel ja peaga-vastu-seina suhtumine, et olgu see BMW ükskõik kui hea, panen ikka minimaalsed punktid, sest ta maksab ju nii palju, et enamus inimesi teda nagunii ei jõua osta. Tehniliste lahenduste uudsus ja tohutu progress autotööstuses seda meest ei kottinud. Ka see mitte, et juba paari aasta pärast kasutavad need jazzid nagunii samu lahendusi, mida täna pakub uus BMW. Seega - mees ise oli lihtsalt lammas, leides, et BMW polnud MITTE ÜHEGI asja poolest parem sellest ülejäänud karjast.

Põhjus, miks mina BMW esimeseks panin oli lihtne. Sugugi mitte sellepärast, et BMW oli nende kuue hulgast parim auto - see on nagunii siililegi selge. Ma püüdsin hinnata igat autot eraldi ja võrrelda neid teiste oma klassi konkurentidega. Ja minu arvates oli BMW omas klassis teistest hoopis kaugemale meest ära läinud kui need ülejäänud autod oma konkurentidest.