1. leht 1-st

Bimmerfest '03 parimad hitid

Postitatud: 09.12.2003 01:16 33
Postitas Aare
Bimmerid Ameerikamaalt.

Selle klassikalise trio disaini rüvetavad täiega USA 5 mph "föderaalstanged"
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09840.JPG[/img]

Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09849.JPG[/img]

Selged jooned, aegumatu disain ning korralik mootor on selle E28 märksõnad...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09846.JPG[/img]

Postitatud: 09.12.2003 09:30 18
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[/quote]

No Z4 on veel vähemalt disaini poolest bimmer, olemuselt kuuldavasti kah... vaata parem mis nad 6 seeriaga tegid :P Kogu mehelikkus maha kohitsetud :D Rikastel saksa pensionäridel hea pühapäeval surnuaias käia, krt , uued kupeemersud on välimuse osas kahtlemata nooruslikumad ja sportlikumad.

Hartge mootor

Postitatud: 09.12.2003 09:40 55
Postitas Aare
Sellel Hartge H5S-l tundub olevat peal 82-aasta eelne 3450 cc M30 mootor (K-jetronicuga. Kas see peab nii olema, ei tea. Sellele viitavad igatahes mehhaaniline jagaja mootori ees ning tühikäigumootori puudumine. Sisselase on jällegi uuema, 82-up 3430 cc mootori oma.....

http://www.rimpro.com/media/bfest03/pho ... o_148.html

Või on tegu ikka uuema mootoriga, millele tuunimise lihtustamiseks vanema mootori pritsung külge pistetud. M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist.

Postitatud: 09.12.2003 11:48 39
Postitas Arvo
Hartge on vanemat "big six" mootorit kasutanud küll, aga E21 peal ja originaalist nõrgemana... Et siis sinu pildi peal ilmselt mingi aretis.
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/hartge.jpg[/img]

Postitatud: 09.12.2003 22:48 25
Postitas Muhv
Ja sellel kenal M coupel on originaaldisainis veljed ka miski muu (7-s seeria?) vastu vahetatud BUUUU.... Aftermarket chromline paketti ei saa vast ameerikamaal pahaks panna.

Postitatud: 10.12.2003 01:50 14
Postitas raul
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist. [/quote]Oot, kui ma tahaks näiteks e12 2,8 või e23 3,0 pealt pärit sisselaskekollektorit ja solex karpat kombineerida m30 3,5 plokiga, siis see sobib ilusasti?

Postitatud: 10.12.2003 23:53 30
Postitas Aare
Ja
Vähemalt mul läks 73 3.0S kahe karpaga kollektor lopsti 3,5 pritsemootori otsa (85 a) ja vastupidi. Pordid tuleb muidugi sobitada, aga poldiaugud ja tikkpoldid sobivad ilusti. Väiksemal mootoril on lihtsalt väiksemad pordid.

Millegipärast arvan, et bmw unifitseeritust teades läheb S38 kollektor ja lopsti M30 kaane otsa ja vastupidi.

Postitatud: 11.12.2003 15:31 55
Postitas raul

Postitatud: 11.12.2003 21:29 33
Postitas Aare
Ilus asi, ainuke häda vist on, et see maksab isegi romulast rohkem kui see mootor, mille küljes ta pildil on.