Bimmerfest '03 parimad hitid

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Bimmerfest '03 parimad hitid

Postitus Postitas Aare »

Bimmerid Ameerikamaalt.

Selle klassikalise trio disaini rüvetavad täiega USA 5 mph "föderaalstanged"
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09840.JPG[/img]

Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09849.JPG[/img]

Selged jooned, aegumatu disain ning korralik mootor on selle E28 märksõnad...
[img]http://www.rimpro.com/media/bfest03/photos/DSC09846.JPG[/img]
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Minu vaieldamatu lemmik, M Coupe. Miks oli vaja see ilus auto asendada mingi Z4 nimelise rõvedusega...
[/quote]

No Z4 on veel vähemalt disaini poolest bimmer, olemuselt kuuldavasti kah... vaata parem mis nad 6 seeriaga tegid :P Kogu mehelikkus maha kohitsetud :D Rikastel saksa pensionäridel hea pühapäeval surnuaias käia, krt , uued kupeemersud on välimuse osas kahtlemata nooruslikumad ja sportlikumad.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Hartge mootor

Postitus Postitas Aare »

Sellel Hartge H5S-l tundub olevat peal 82-aasta eelne 3450 cc M30 mootor (K-jetronicuga. Kas see peab nii olema, ei tea. Sellele viitavad igatahes mehhaaniline jagaja mootori ees ning tühikäigumootori puudumine. Sisselase on jällegi uuema, 82-up 3430 cc mootori oma.....

http://www.rimpro.com/media/bfest03/pho ... o_148.html

Või on tegu ikka uuema mootoriga, millele tuunimise lihtustamiseks vanema mootori pritsung külge pistetud. M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Hartge on vanemat "big six" mootorit kasutanud küll, aga E21 peal ja originaalist nõrgemana... Et siis sinu pildi peal ilmselt mingi aretis.
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/hartge.jpg[/img]
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ja sellel kenal M coupel on originaaldisainis veljed ka miski muu (7-s seeria?) vastu vahetatud BUUUU.... Aftermarket chromline paketti ei saa vast ameerikamaal pahaks panna.
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
M30 mootori kollektorid iseenesest on üksteisele bolt-on sõltumata aastast - nt 73 a topeltkarpakollektorid läksid 85 a 3.5-le külge nagu naksti. Kanalid vajavad muidugi vähe sobitamist. [/quote]Oot, kui ma tahaks näiteks e12 2,8 või e23 3,0 pealt pärit sisselaskekollektorit ja solex karpat kombineerida m30 3,5 plokiga, siis see sobib ilusasti?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ja
Vähemalt mul läks 73 3.0S kahe karpaga kollektor lopsti 3,5 pritsemootori otsa (85 a) ja vastupidi. Pordid tuleb muidugi sobitada, aga poldiaugud ja tikkpoldid sobivad ilusti. Väiksemal mootoril on lihtsalt väiksemad pordid.

Millegipärast arvan, et bmw unifitseeritust teades läheb S38 kollektor ja lopsti M30 kaane otsa ja vastupidi.
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ilus asi, ainuke häda vist on, et see maksab isegi romulast rohkem kui see mootor, mille küljes ta pildil on.
Vasta