1. leht 1-st

E36 325i coupe

Postitatud: 30.10.2003 14:10 33
Postitas Henrik88
Tere
Plaan enda 520 välja vahetada ja soetada eelpool nimetatud isend. Seega sooviks teada saada kõik auto plussid ja miinused. Teadjamad mehed andke nüüd tuld.

ette tänades

Postitatud: 30.10.2003 14:47 54
Postitas Kaido S
Palju õnne, tegija mõte - osta minu oma ära ja annan peale vormistamist ka vigadest teada...

Tükid mis lähevad: 3a jooksul olen vahetanud veepumba (selle tiivik annab saba), kriitiliselt tuleb üle vaadata ka mootori kett, hüdrotõukurid ja vanos. Krooniliseks veaks on tagumiste amordikannude mõranemine, esimesed pidurikettad kuluvad suht kiirelt ja tänu napakale asukohale on kuluartikkel ka lambdaandur. Esi- ja tagasilla pukside vahetamist on ühtelugu (minul nüüd küll õnneks vähem), eelistada tuleb kindlasti A-osa. Kiirelt tuleb välja vahetada ka Austria päritolu süütepoolid ja tänu suurele kumerale klaasile peavad kojamehed olema keskmisest paremad. Kuluartikkel on ka välistemperatuuriandur (õieti tuleb selle pistik korralikult isoleerida). Sõita on E30st lihtsam ja mugavam, kiire sõidu puhul veidi keerulisem ja üldse segab sõidurõõmu suur mass. Kõik

Postitatud: 30.10.2003 20:27 10
Postitas Muhv
Tundub et kupeede piduriklotsid kuluvad sedaani omast kiiremini :) Ise läbinud 140 000 ja klotse vahetatud 1 kord. Tihti?

Ja veel - mis pukse sa Kaido nii tihti vahetasid? Mul lähevad esimese stabika kondid ca 20-30 000ga, sarniirid 40 000ga Õõtsa puksid ca 100 000ga...

Postitatud: 30.10.2003 22:58 56
Postitas Marko_J
no eks palju oleneb ka sõidustiilist!;)

Postitatud: 03.11.2003 13:02 29
Postitas Kaido S
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Tundub et kupeede piduriklotsid kuluvad sedaani omast kiiremini :) Ise läbinud 140 000 ja klotse vahetatud 1 kord. Tihti?

Ja veel - mis pukse sa Kaido nii tihti vahetasid? Mul lähevad esimese stabika kondid ca 20-30 000ga, sarniirid 40 000ga Õõtsa puksid ca 100 000ga... [/quote]

Kahe aasta jooksul kõik puksid esisillas, lisaks käigukasti padjad, taga diffri puksid ja amortisaatorite puksid. Vaata minu posti uuesti - kuluvad pidurikettad - peale ostu kohe 1 uus ja 1 vähe kasutatud, sellel aastal sama teema. Lisaks kaks korda klotside vahetus (tõsi, 1 kord omast lollusest - sai võetud otse poest, küsimata hinda ja tootjat). Arvan, et minu esisild on nüüd oluliselt tugevam kui enne (E30 õõtsad, E30 M3 õõtsapuksid jne), E36 esisild on E34 omaga võrreldav ja kuulu järgi need viieka omanikud ainult puksivahetusega tegelevadki.

Postitatud: 03.11.2003 20:25 36
Postitas Muhv
Meie sõidustiilid erinevad siis küll kõvasti ;) Vahetasin ka hiljuti TAGUMISI kettaid - olid koledal kombel ära roostetanud ja hakkasid viskama .... Esimesed kettad on viimasepeal.

Arvan ise, et enamus neist puksivahetuse juttudest saavad alguse sellest, et tuuakse saksast masin, millel pole kunagi ühtegi puksi vahetatud, aga mis veel ei kolise. Esimese talve järel aga vajavad nad juba kõik vahetust. Siis vähendatakse väljaminekut B juppide kasutamisega ja nii see ring pihta hakkab...

Postitatud: 16.11.2003 23:20 07
Postitas Henrik88
Tänud teile

Auto ostetud ja uueks silmarõõmuks 325i coup.

Postitatud: 17.11.2003 11:49 14
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Henrik88[/i]
Tänud teile

Auto ostetud ja uueks silmarõõmuks 325i coup. [/quote]

kuda auto siis on ka?
ning millest selline mõte, et E39 E36 vastu vahetada?

Postitatud: 17.11.2003 14:39 18
Postitas Henrik88
Mõte oli juba ammu ja tekkis ta sellest;
1. E39 oli 2,0 uimane ja võttis palju kütet
2. E36 on ikka haledalt naljakas üleval pidada võrreldes E39ga. varuosade hinnaerinevus on jõhker.

Ja Sõidu poolest pole neil vahet erilist midagi 3ne kõigub rohkem aga ma noor mees istmik kannatab välja.:)