326 '39 Kuldses Börsis

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

326 '39 Kuldses Börsis

Postitus Postitas kimmo »

Pilt

Mõnele BMW fanatile, kel aega ning mammonat piisavalt...
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

25 000 EEK? :shock:
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

väga ILUSA asja saaks selles tegelt, kui RAHA oleks.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Mu onul oli 80-tel aastatel selline ,paraku mitte täis originaal (volga sillad ja mootor) aga välimuselt oli igati lahe,must ja läikiv :cool:
See tundub 2 uksega olema,aga tal oli 4 uksega
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

suvel nägin mingit sarnase kujuga BMW d viimsis sõitmas , see oli küll cabrio.
Aga vana ja korda tehtud.

Lahe oli vaadata.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

tanelp kirjutas:25 000 EEK? :shock:
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Muhv kirjutas:
tanelp kirjutas:25 000 EEK? :shock:
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
See oli nüüd küll isiklik solvang. :evil:
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ei maksa pahandada. Muhvi näide oli piltlik ja tegelikult väga väga hea siinkohal. Point sellest, et see auto kannab muid väärtusi ning oleks seda raha väärt kui ta ka sõna otseses mõttes maasse oleks vajunu. 1939 siiski.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Näiteks Moskvich 400 toorikud maksavad ca. 6 - 15 kilo.
Ma usun, et 25 K pole palju küsitud enne teist maailmasõda tehtud Bmw eest. Ükskõik, mis olukorras ta on.
Loeb vast komplektsus pigem.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Väike võrdlus, et saada turust aimu:

http://www.mobile.de/SIDtGD0MfVl9nzVLTg ... 191698675&
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Muhv kirjutas:
tanelp kirjutas:25 000 EEK? :shock:
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?

Lõppkokkuvõttes on selle auto väärtus negatiivne!
Näitlikult: toorik 25k + töö ja jupid 500k = auto väärtusega 250k.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Naine ja lapsed on ka miinus. Kõiki asju ei saa rahas mõõta. ;)
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Mõnda autot lihtsalt ei tasu* restaureerida ja kuna see isend on NL'is olnud siis pole sealt juppe ka loota (mida Volga poest pool muidu ei saaks).

Sellisest olukorrast restaureerimiseks kargab pähe vaid kaks mass toodangus olnud BMW'd 328 ja 507.


* - OK tegelt ei tasu vist eriti midagi restaureerida aga sellises olukorras ja hinnaklassi autod jäävad kohe kindlalt välja, kuna mingit metsikut juppide hinnavahet võrreldes märksa haruldastema autodega pole.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

tanelp kirjutas:
Muhv kirjutas:
tanelp kirjutas:25 000 EEK? :shock:
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?
See oli nüüd küll isiklik solvang. :evil:
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Tanel!

Mis see hinna asi sind igas teemas painab? Igal pool on vaja uurida hinda või kommenteerida hinda? Ka sellistel puhkudel kus see hind üldse sinusse ei puutu!

Hind kujuneb ostja ja müüja vahelise kompromissi tulemusena ja ei kuulu kommenteerimisele mingite kõrvaliste isikute poolt...

---------------------------------------

Ja ega neid vanu autosid ei tule ka kusagilt enam juurde - hinnad lähevad kallimaks.

Näiteks tasuks vaadata kupee kerega E30 325i hinda, mis on praeguseks juba päris korralikult tõusnud, vähemalt võrreldes paari aasta taguse olukorraga...

Kogu mobile.de kupee kere e30 325i valiku leiate siit:
Mobile.de

Hetkel pakkuda 11 autot hinnavahemikus 1500-15000 eur. 1500 maksev auto on juba välimuse poolest selline "mitte just eriti". Sealt järgmine maksab juba 2900 eur ja on ikka selline kaheldava välimusega (vähemalt minu standardite järgi).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Muhv kirjutas:Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Ma rääkisin sellest, et neid autosid tasuks restaureerida, mitte seda, et nende toorikud maksavad 25k.

Ma julgeks pakkuda, et kui osta umbes samasugune 507 toorik miljoni eest siis sa saad vähem kahjumit lõpuks kui selle 326ga, mille toorik maksab 25k.

Kui jäi arusaamatuks, siis mu point oli see, et restaureerimise hind on enamvähem konstant ainult, et toorikust oleneb kas sa saad Fiati või Ferrari.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Samamoodi võiks ju härra Nuga nimelise foorumikasutaja tegemiste kohta öelda, et mis mõte on mingisugust 70ndate lõpu v 80ndate alguse 300st restaureerida, see ju nii kallis jne (minu meelest on tegu väga tänuväärse üritusega). Samamoodi ütleks ma selle 326 kohta, et tegemist on ikkagi uunikumiga ja fakt on see, et hobi, eriti kui ta puudutab vanaautode taastamist, on algusest peale kallis hobi, tee mis tahad... See on minu arvamus ja samas ei arva ma kohe mitte, et 25K sellise auto eest mingi jube kallis oleks... Ka ei restaureerita üldjuhul uunikumi eesmärgiga sellega kasumit teenida, vähemalt minu arusaamade järgi...
Bayern
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08.04.2005 09:26 42

Postitus Postitas Bayern »

Selle auto väärtust seisneb muus, kui rahas. Ajalooline hõng on see mis maksab. Muhvi võrdlus lihaturuga siinkohal täiesti asjakohane.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Algtoorik ei olnud jah sellises konditsioonis kuid ikka parajalt mädanenud.
Kuid nn Hr Nuga lammutas tolle auto molekulideks ja käis iga viimse kui detaili peensusteni üle. Võid tutvuda tema projektiga e21 foorumis siis näed ise kui mahukas antud töö oli :roll:
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid
Tõin lihtsalt näite, selge see, et varuosade kättesaadavust ei saa võrrelda, kuid põhimõte on sama. Nagu Kristo P ütles- Nuga lammutas auto konkreetselt laiali ja siis hakkas otsast peale, kuigi Kristo mainis E21 foorumit, on ka siin foorumis olevate piltide põhjal aimu saada projekti põhjalikkusest.... Aga see pole hetkel teema :)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ei hakanud selleks uut teemat tegema, aga avastasin, et 75 aasta BMW 2500 (E3) saaks Rootsist 11.000 sekiga kätte, see siis mingi 18.000 EEK, ma ei tea, kas see on palju v vähe, aga keegi nagu mainis, et oleks E3 vaja :P
Pilt
Baur TC
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 15.01.2005 21:48 38
Asukoht: Palamuse
Kontakt:

Postitus Postitas Baur TC »

ilus auto - 18ooo EEKi eest on se väga soossalt - aga mul ei ole einnam ruum omas hallis! :cry:
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
Vasta