BMW 3-seeria '2012 F30

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Annely »

Sirvisin minagi eilset Autolehte ja mis ma oskan öelda... mulle ei ole GT kunagi meeldinud, tagaosa on kuidagi kohmakas, aga 3-seeria GT-l on esiots nii äge, et ülejäänu osas kannatab silma kinni pigistada. Just see õige snakeface :cool:
Pilt
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Martin1 »

Erinevalt 5sest GT'st on see jah kõvasti ilusam, tagaots sobib ülejäänud autoga kokku ka. Huvitav on see, et GT mudelil on esiots ka teistsugune.
Kuid ma siiani ei saa aru mis selle auto mõte on? Kolmanda seeria puhul.
Kasutaja avatar
KalevK
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
Asukoht: Vantaa

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas KalevK »

GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida :)
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas jjanno »

Tere
KalevK kirjutas:GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida :)
Ehk siis ajalooliselt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto mis võimaldab teha pikki ning kiireid matku stiilsel moel ;)

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
S1lv3r
Huviline
Postitusi: 3348
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
Asukoht: Laagri

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas S1lv3r »

See tagauks paistab seestpoolt nagu lennukis :D
Pilt
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

Heleda sisu viga tõenäoliselt :)
---

Pilt

Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas TanelE34 »

Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel :roll:

EDIT: ilmselt siit teemast? :arrow: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
S1lv3r
Huviline
Postitusi: 3348
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
Asukoht: Laagri

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas S1lv3r »

GT kohta veel niipalju, et:
Tagaistujatele tekkis juurde 7cm jalaruumi, mis ületavat 5. seeria taseme ja lähenevat juba 7. seeriale :shock:
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

TanelE34 kirjutas:
Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel :roll:

EDIT: ilmselt siit teemast? :arrow: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;
Update: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas TanelE34 »

Rohkem infot ja pilte :> http://www.bmwblog.com/2013/03/05/2013- ... 3-biturbo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ametlikud speksid: http://www.alpina-automobiles.com/ww/mo ... 0eee408856" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

Üli kena! F30-le sobib Alpina ikka väga hästi!

Äge vidin:
Pilt
On the 8th day, God created boost.
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Kustas »

^^ Traditsioon missugune :)

E30
Pilt
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas oo7 »

Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.

Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.

4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas mytology »

oo7 kirjutas:Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.

Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.

4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
Disain igati kena, kuid kas ma olen ainuke kellele tunduvad sisumaterjalid odavamad võrreldes E46 ja E90ga? Nimelt armatuuril on selline imelik läige, mis pealevaadates teeb materjali odavaks(sama olen märganud ka viimases Audi A4-s). E46-l ja E90-l imiteerisid need nagu paremini tuhmi nahka..
Kuna Peetri keskuses F01 pole siis tundus kohalolnutest parima/meeldivaima sisukvaliteediga olevat F10.
F11
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas MartenL »

Minu meelest on juba e46 ja e90 salongimaterjalide vahe mäekõrgune e46 kasuks. Viimasel on plast detailidel kummi kiht, mis ajaga kahjuks ära kulub.
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas oo7 »

Ka mulle tundub E46 kvaliteetsem.

F30-ega pole ma küll sõita saanud ega sisse istunud, kuid tundub parem, kui kõik eelmised..
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas coley »

Küll mitte kolmene aga 1-seeria F20 salong on jättis esmapilgul küll väga odava plastmassi mulje. Väga hea test minuarust on näiteks see - koputa näppudega armatuuri peale ja sa kuuled mis kõla see tekitab. Sellest võid edasised järeldused teha kui paks ja mis kontsistensiga see armatuuri plastik on. Igatahes F20 peal meenutas see kõla midagi sellist mida oleks pigem oodanud mõnest Dacia salongist. :?

Ka X1 puhul on juba seda odavat plastikut tunda.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas MartenL »

Pilt

2-liitrine R4 ja 180kw :shock:

http://www.auto24.ee/used/1452578" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

Seda saab veel chippida ka :mrgreen:
Ja väljalaset näppides saab saab hääle ka väga heaks!
Esimene video ja open mode :cool: :
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=797767
Viimati muutis Zipp, 22.07.2013 13:46 43, muudetud 2 korda kokku.
On the 8th day, God created boost.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas MartenL »

Ulme :lol:
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Slava_323 »

Remapiga saadki 200-220 kw ja teedki 5 sekki sajani automaadiga :D :lol: Jube ökod ja kiired viimased BMWd võrreldes eelkäiatega, turboajastu siiski paljulubav.
F31 320d M Performance
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Ma®tin »

Sõitsin paar päeva tagasi Soomes 328i GT-ga koos päris mitukümmend kilomeetrit. Oli mingi imola sarnane punane. Reaalis on asi ikka väga äge, tunduvalt meeldivam minu jaoks kui 5-da seeria GT.
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas oo7 »

Uued diislid käivad küll ise sees olles vaikselt, kuid täna sõitsin pikalt oma rullnokaga (kõik aknad/luugid lahti nagu ikka kui päike lõõmab), siis kõrvalsõitev tutikas 335d plagiseb sõiduajal ikka päris kõvasti nagu vanad dislad, enda vana mootor ainult vaikselt sahiseb ühtlasel kiirusel..

Ma arvasin, et uuel muidu aru ei saa, mis mootor on, kui tagaluugilt kirja vaadates
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

Huvitav:

Alpina B3 Bi-turbo
Pilt
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=872279
Hang on, there's something wrong with that name.
How so?

It says Bi-Turbo, when the BMW 3-Series only has single turbo petrol engines these days.

Good spot. And totally bang on. The Alpina B3 does indeed sport a twin-turbo engine - the older 3.0-litre straight six that used to underpin the 335i until BMW decided it could do the job with a single turbo (which they call, somewhat mischievously, the Twinpower turbo). The trouble is BMW no longer makes that engine, so Alpina has got hold of the tooling for it and is now making it themselves. In tuning circles, this is called going the extra mile.
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Silwer »

Kena aparaat Alpinalt.

Hea on ka võrrelda selle bensuka suutlikkuse ja kulude näitajaid:
0-100km/h - 4,2s
V-Max: 305 km/h

ja selle juures siis kütusekulud:'
Linnas: 10,2 l/100km
Maanteel: 6,1 l/100km
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas TanelE34 »

Nägin kuskil huvitavat kommentaari, et mootoriplokk on küll uus, aga kõik muu Alpina poolt niimoodi moditud, et mahuks ära bi-turbo. Võimalik muidugi ka, et oli ka infomüra.

EDIT: leidsin vist
It's an N55 motor with custom twin turbo manifolds. Here's the official word:

"The design and construction of the excellent BMW 3.0 litre straight-six cylinder (N55) engine serves as a starting-point for a specially cast aluminium crankcase with Bi-Turbo capable flanges. These enable the mounting of two turbochargers along with required oil and water connections and a close-coupled catalytic converter arrangement. ALPINA specific NGK spark plugs and a forged steel high-strength crankshaft guarantee long-lasting stability."
Allikas: http://www.f30post.com/forums/showthrea ... 279&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisaks üks pilt

Pilt
Viimati muutis TanelE34, 06.08.2013 09:47 58, muudetud 2 korda kokku.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas oo7 »

4,2s Sajani ja 300+ km/h tagab piisava dünaamika, et tänapäeva liikluses hakkama saada..


Kütusekulu ? Mis kütusekulu :lol:
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas TanelE34 »

Nelivedu kärbib hoolimata 70kg kaalulisast kiirendusajast veel 2 kümnendikku.
Acceleration 0-100km/h (s) 4.0
Top speed (km/h) 305
Fuel consumption
Urban (l/100km) 10.6
Extra-urban (l/100km) 6.3
Combined (l/100km) 7.9
Allikas: http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... dd3c2dda18" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga jah, hetkel unistuste masin (kombinatsioon kiirusest ja ökonoomsusest) Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas oo7 »

Endal füüri oleks, et selline masin osta, siis eelistaks kindlasti tagaveolist.. for fun
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitus Postitas Zipp »

Reaalsus on tagaveolisel tõenäoliselt linn ~12l, mnt ~7l, uus kast kindlasti toob madalamale kui E9x on.
Ise võtaks meie oludes ka nüüd juba xDrive, tahaks talvel ka kiiresti kohalt ära saada :)
On the 8th day, God created boost.
Vasta