1. leht 1-st

K: kas 540 või 730

Postitatud: 30.03.2005 04:46 25
Postitas kiire1
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... o24_ee.htm



millist keegi soovitab? järsku oskab keegi täpsemalt öelda, mis seisukorras autod on. sõbral siis plaan kumbki neist soetada

Postitatud: 30.03.2005 07:12 11
Postitas AARE540
Noh , see, mida osta, sõltud ju sellest, mida semu hindab. Kui ta tahab energilisemalt liikuda, siis vast 540, kui cruisida, siis 730, eriti, kuna tegu on L-kerega... Kulude suhtes vast suurt vahet konkreetsete autode puhul pole, 540-l on kulutused bensule suts kõrgemad, kuid eks jupid-asjad on E38-l suht kallimad... :roll:

Postitatud: 30.03.2005 09:23 15
Postitas Raivo
Need ju üsna erinevad autod.

540 on kindlasti oluliselt sportlikum ning kiirem ja jäigem. Ning mingis mõttes ka kompaktsem.
Pildil olev 730 tundub veel "L" kerega (ehk pikendatud) olema. Pealegi 3.0 mootoriga. Võrreldes 540i'ga on auto kindlasti laisem/uimasem ning mitte nii hea dünaamika ning juhitavusega. Rohkem tagaistumiseks mõeldud see L kere.

Seega soovitaks E39't, kui just tegemist väga laisa mehega ei ole ;)

Postitatud: 30.03.2005 14:38 54
Postitas kiire1
ega kedagi teist neid autosi uurimas pole käinud? kas esineb ka mingiseid vigu autodel mis kohe välja ei paista ja hiljem väga kulukax võivad minna. ( neil kahel autol)

Postitatud: 30.03.2005 15:04 35
Postitas wirx
kui oled sportlikuma sõidu harrastaja ning meeldib autode vahel nõeluda jms, siis 5-ne, kui pere ja armastad mugavusi, siis 7
ülalpidamine suht samas hinnaklassis....mybe kasko on 7-mesel tsipa kõrgem ainult...
www.e38.ee on ka üks kasulik põhjus 7-mese poole pealt :)
e39 pole veel klubi :P

Postitatud: 30.03.2005 16:48 20
Postitas Ivar
kui osta auto pikemaks ajaks, siis tasuks valida selline, millel on kõik mugavused ja vidinad peal.

5 ja 7 on jah kaks erinevat teemat. Eelkõnelejad on õiget juttu rääkinud :lol:

Postitatud: 04.09.2005 20:36 19
Postitas Raas
Võib-olla oskab keegi veel pajatada E39 540-st? Mis aasta masin oleks kõige mõttekam ja kõige rikkalikuma varustusega (mitte üle 1999a. masin)?

Otsing ei andnud erilisi tulemusi.

Postitatud: 05.09.2005 13:59 11
Postitas Henrik88
4,0 niipalju et praegusel seitsmesel on peal. olen omanud ka E39 520 mis oli eestist uuena ostetud ja vähese läbisõiduga ja puhas korralik auto. Kui võrrelda ülalpidamiskulusi siis 5ne oli ikka põhjatu auk kuigi oli 2 aastat uuem kui praegune auto.

Mine tee mõlemaga ring ära ja kindlalt mine proovi maanteel sõita. Maanteelt tulles on vähestel millegi üle nuriseda seitsmese juures.

Postitatud: 05.09.2005 23:09 23
Postitas Alfonze
7er on jah s6idum6nult yle, kuid ega ta oluliselt alla j22 ka 5sele juhitavuselt. Juhitavus on mulle igati piisav (s6idan vahest suht 2kiliselt) ja liigub ka talutavalt (5,4 v12 vahel). diisel 4,0 oli ka suht m6nus pyss, kuid ma kardan et hooldus ja suhteliselt suur kyttekulu kaotab m6tte v6tta see keerukas diisel, lisaks on nende hind veel suht laes.

Postitatud: 06.09.2005 09:05 03
Postitas Tarmo
Nädalavahetusel kuulsin 740d kohta ka sellist lugu , et käigukast ei pea vastu , kuna väänet on liiga palju.
Saugal oli üks kodanik sellise autoga ja oli just kast remondis käinud ja seal talle seda öeldigi.

Postitatud: 06.09.2005 13:15 11
Postitas Anti
Tarmo kirjutas:Nädalavahetusel kuulsin 740d kohta ka sellist lugu , et käigukast ei pea vastu , kuna väänet on liiga palju.
Saugal oli üks kodanik sellise autoga ja oli just kast remondis käinud ja seal talle seda öeldigi.
Steptronic kipub kõigi suurema väändega mootorite jaoks nõrgaks jääma.

Anti@teinud 18kEEK remonti 220tkm sõitnud auto käigukastile :(

Postitatud: 06.09.2005 13:53 57
Postitas eero
Anti kirjutas: Steptronic kipub kõigi suurema väändega mootorite jaoks nõrgaks jääma.
Huitav, kas siis ka kui nö. käsitsi ei vaheta? Või pole vahet?

eero@240tkm sõitnud 400Nm auto kast remondis praegu

Postitatud: 06.09.2005 13:58 11
Postitas ryan
vaatan, et need automaatkastid ei pea vastu suurtele mootoritele
lahenduseks on manuaalkast, õige bmw peabki manuaal olema ;)

Postitatud: 06.09.2005 17:42 26
Postitas Henrik88
viiese puhul on normaalne manuaal. seitsmese puhul juba ebanormaalne. Ostjaskond on juba selline kes ei viitsi eriti käike laduda.

Postitatud: 07.09.2005 08:53 39
Postitas Charly
Henrik88 kirjutas:viiese puhul on normaalne manuaal. seitsmese puhul juba ebanormaalne. Ostjaskond on juba selline kes ei viitsi eriti käike laduda.
Tallinnas(küttekulu koha pealt ka maanteel) on igal juhul manuaal ebanormaalne....ehk hädavariant

Postitatud: 07.09.2005 08:56 23
Postitas Charly
ryan kirjutas:vaatan, et need automaatkastid ei pea vastu suurtele mootoritele
..... õige bmw peabki manuaal olema ;)
2x BS!!!

Postitatud: 07.09.2005 10:52 32
Postitas Alfonze
huvitav jah, 740 puhul peab see kastide mitte kestmise jutt paika, 750 puhul l22ne foorumitest lugedes pole niipalju probleeme, kas tehti mingi vingem kast?

Postitatud: 08.09.2005 10:11 49
Postitas Alfonze
realoem järgi tundub olevat e38 4l kaks erinevat kasti:
AUTOMATIC TRANSMISSION A5S560Z
AUTOMATIC TRANSMISSION A5S440Z

ilmselt yks siis max 560Nm (sama on ka 5,4l mudelitel) ja teine 440Nm, v6ibolla see ongi p6hjus miks osad lendavad..

ahjaa, wirx kui sa omale nitro peale saad, mis k2imakast sellest arvab Nm on julgelt yle 560 siis ju ...

Postitatud: 09.09.2005 12:34 02
Postitas tmw
Kuna antud teema lahendus on vägagi individuaalne, siis võib soovitada ikkagi enda "maailmanurka" vaadates.

Mina soovitaks 540i a
"+"-d (minu arvates)
uuema tüübi mootor (4,4L)
uuema tüübi käigukast (steptronic)
sõidurõõm (loe: kiirendus) on adrenaliini aluseks

"-"-d
kõik uus ja innovatiivne on rohkem nö. " lapsevigade" tekkimise aldis
varustus jääb teatud määral alla ikkagi 7-sele
mugavus (teljevahe)

7-se seeria puhul, kui 96 a. siis ootaks ikkagi 740 (4,4) steptronic. Muidu läheb nagu aasta kaduma piltlikult öeldes ja järelturule mõeldes.

NB! Kõik eelpool on puht minu isiklik arvamus ja mõtisklemise tulemus. Kahjuks ei ole 730iLA-ga sõitnud aga 728iLa-ga olen. On ikka limusiin küll. Eriti edevad on veel tagumised el. istmed.

Tervitades

Tomso

Postitatud: 22.10.2005 14:29 48
Postitas Kristo_P
Mida aga arvate 740i E38 6 k2igulisest manuaalist. Mis on suht haruldus ja kas t6esti on siis steptronic kastid vanemate aastak2ikude e38tel n6rgad? Mina valiksin just manuaali... kuna olen harjunud k2ike vahetama ja automaadi poole ka parema tahtmise juures ei vaata.
Kytusekulus tekib juba suur vahe sisse + k2igukasti vastupidavuses ja remondi kuludes.

Kas vastab t6ele ,et 740i manuaal on kiirem kui 750 :shock:
Kuna 740 Step 0-100kmh on 7,0 ja 750 6,8. Olen silmanud ,et 740 manualil 6,xx midagi. Oskab keegi seda v2idet kinnitada.

Postitatud: 22.10.2005 16:59 24
Postitas wirx
740 manuaal on "sport" mudel, ehk siis on sama mootor, kuid manuaal kast ja muudetud ülekanne, tänu millele see kiirus lisa tuleb, amordid vist olid ka jäigemad, ehk siis 740 (540 seades)
aga muidu hea valik kindlasti
ja veel, kuna tegemist siiski suht raske autoga siis kahtlen, kas sellepeale tasub nii väga loota, et kui steptronic annaks otsad siis manuaaliga säästad remondi raha...pigem vahetad aastas korra sidurit, kui kõvemini vajutad(raske kere+palju nm)

Postitatud: 22.10.2005 17:44 46
Postitas Kontson
tasuks arvesse võtta ka tulevikku, mil autot äkki müüma hakkad. Palju lisasid mõjub hinnale hästi, samas palju rikkis lisasid vastupidi. Ise hindan kõige juures just lihtsust ja vajalikkust, ehk mida rohkem on autol osi, seda suurem on nende võimalus katki minna.