4. leht 8-st
Postitatud: 16.01.2007 15:47 41
Postitas Taavi_SR20DET
Tegu polegi ju mingi tõsise modimisega vaid ainult chipiga saab jõunumbrid ka väga huvitavaks. Dislasid chipivad tänapäeval isegi tavakasutajad, rääkimata fanaatikutest.
Alpina pakutava täislahendusega masinad on vast oluliselt kallimad seeriatoodangu M-seeria autodest? Näiteks kasvõi see Hartge H5.0.
335i on samas täiesti tavaline seeriatoodangu BMW, mille saad otse letist 700k eest endale istumise alla suvalise BMW diileri käest. Sellise hinna ja lihtsa ostmisega ei kokureeri ükski Alpina.
Point ei ole riisimeestele sarnases suhtumises, vaid lihtsalt imekergesti saab antud BMW väga kiireks nikerdada, mille pea sama kiire (ehk isegi aeglasem?) sama kerega alternatiiv SAMALT TOOTJALT on 300-400k kallim.
Postitatud: 16.01.2007 16:08 02
Postitas Ilves
Aare kirjutas:Kumba müüdi rohkem? Ikka originaali.
Mina paha inimene tegin siin otsa lahti teemal "kas 335-st saab M3 raha eest tegusama masina kui M3" ja ma üldse ei kahtle, et Bmw-l õnnestub müüa M3-e rohkem, kui on olemas samaväärseks moditud 335i-sid. Aga ilmselt müüks ta oluliselt rohkem M3 masinaid, kui 335i-d poleks olemas.
Mis toob mind ammu painava arvamuse juurde, et Bmw on oma mudeligamma ära killustanud ja tekitanud mudeleid, mis omavahel tugevalt konkureerides söövad üksteise müüginumbritele sisse ja kokkuvõttes toodavad omanikele vähem lisaväärtust kui suurema võimekuse sammuga gamma puhul. (M3/335i, 330d/325d, 120d/118d). Aga ma samas usun, et nende turu-uurijad teevad matemaatikat paremini, kui ma siin lakke sülitades
Postitatud: 17.01.2007 13:51 43
Postitas RNT
Ilves kirjutas:Aga ilmselt müüks ta oluliselt rohkem M3 masinaid, kui 335i-d poleks olemas.
M3 müük < M3 + 335 müük.
Ehk on see rohkem astumine Hartge ja muude poleerimiskodade kandadele, pakkudes tehnoloogiagurudele ja muidu netisõltlastele võimalust odavalt nurga taga sajajalgsega lonti pikendada. Autohobuste hind muudkui langeb.
Postitatud: 17.01.2007 15:18 22
Postitas Ilves
RNT kirjutas:M3 müük < M3 + 335 müük.
See valem on kindlasti õige, aga mul mõlkus meeles selline valem:
M3 + 330i(kupee) müük > M3 + 335i(kupee) müük. Eeldusel, et 335i Couped ei oleks. Ja oleks lisaks kohe kokku hoidnud N miljonit eurot kokku 335i kupee arendamiseks.
Aga lõpp hea kõik hea, et nad selle 335i Coupe ikkagi ära tegid.
Postitatud: 17.01.2007 17:25 21
Postitas Relk
Mulle BMW puhul just see meeldibki, et kohati jääb mulje nagu tehataks ka asju ära tegemise pärast ning kõik ei ole hoolega läbi kalkuleeritud. Asjas on nagu hinge rohkem ning vähem Excelit. Mingil määral tehakse muidugi järeleandmisi aga vähemalt suund on õige.
Selles osas räägid sa endale vastu Ilves
Postitatud: 17.01.2007 19:13 26
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Selles osas räägid sa endale vastu Ilves
Äääära ürita mind uuesti diskussiooni kiskuda, näpud juba väsinud
Ootame parem M3-e ära ja siis laseme edasi
Postitatud: 17.01.2007 21:10 47
Postitas Relk
Sekretär tuleb panna toksima. Ise lihtsalt loed ette
Postitatud: 06.03.2007 20:59 14
Postitas Zipp
Postitatud: 06.03.2007 22:54 23
Postitas sips
Huvitav millal tuleb bmw-l see piir, kui enam autosi kiiremaks ja paremaks ehitada ei saa?( iga uue põlvkonna M on ju eelmisest kiirem??).
Postitatud: 07.03.2007 01:29 32
Postitas alv
suudaks vastu vaielda
Postitatud: 07.03.2007 11:04 50
Postitas Ilves
sips kirjutas:Huvitav millal tuleb bmw-l see piir, kui enam autosi kiiremaks ja paremaks ehitada ei saa?( iga uue põlvkonna M on ju eelmisest kiirem??).
Huvitav, millal tuleb piir millal bmw autosid raskemaks ja lagunevamaks ehitada ei saa?
Postitatud: 07.03.2007 12:01 39
Postitas aise
Ilves kirjutas:sips kirjutas:Huvitav millal tuleb bmw-l see piir, kui enam autosi kiiremaks ja paremaks ehitada ei saa?( iga uue põlvkonna M on ju eelmisest kiirem??).
Huvitav, millal tuleb piir millal bmw autosid raskemaks ja lagunevamaks ehitada ei saa?
sa tahtsid öelda eestis lagunevamaks?
Postitatud: 07.03.2007 12:06 48
Postitas Ilves
aise kirjutas:Ilves kirjutas:sips kirjutas:Huvitav millal tuleb bmw-l see piir, kui enam autosi kiiremaks ja paremaks ehitada ei saa?( iga uue põlvkonna M on ju eelmisest kiirem??).
Huvitav, millal tuleb piir millal bmw autosid raskemaks ja lagunevamaks ehitada ei saa?
sa tahtsid öelda eestis lagunevamaks?
Ei, see on universaalne väide
Postitatud: 07.03.2007 17:11 13
Postitas ryan
Postitatud: 13.03.2007 14:32 17
Postitas Raivo
Mul on uus Saksa Autobild. Seal on pildid ja pikk jutt uuest M3-st. Kui vaid keelest rohkem aru saaks. Aga võrdlevad teda seal Audi S5-ga.
Kui keegi soovib, võin laenata
EDIT: no näed siis, veelgi lihtsam variant
Postitatud: 13.03.2007 14:56 30
Postitas Relk
Raivo kirjutas:Mul on uus Saksa Autobild. Seal on pildid ja pikk jutt uuest M3-st. Kui vaid keelest rohkem aru saaks. Aga võrdlevad teda seal Audi S5-ga.
Kui keegi soovib, võin laenata
http://www.autobild.de/erlkoenige/neuhe ... l_id=13477
Postitatud: 13.03.2007 15:35 30
Postitas Silwer
Postitatud: 13.03.2007 16:06 20
Postitas Ilves
See Autobildi mudru on ju copy-paste kuudetagusest Car-i photoshopitud spekulatsioonidest M3 teemadel.
Kui fakte ei ole tuleb nende väljamõtlemisega tegeleda...
Postitatud: 15.03.2007 18:39 33
Postitas kait
ma ei saa ikka aru miks nad 3-kupeele audi tuled külge panid
Postitatud: 19.03.2007 16:16 19
Postitas Reimers
on tõesti sarnased audi tuledega kuid kui vaadata siis facelift 7sel olid juba sellised tagatuled tegelikult
Postitatud: 19.03.2007 16:36 46
Postitas ryan
Pole neil tagatuledel häda midagi, hea et uuel 3 põlvkonnal erinevad need detailid visuaalselt rohkem.
Postitatud: 22.03.2007 11:25 23
Postitas TanelE34
Uus BMW M3 saab 420-hobujõulise mootori
Sügisel Frankfurdi autonäitusel esmaesitlusele jõudva M3-e jõuallika tehnilised andmed on nüüd avalikustatud.
Nimelt saab M3 4-liitrise V8-mootori, mis arendab 8300 pöörde juures 420 hobujõudu ning mille maksimaalseks pöördemomendiks on 400 Nm. Tänu Double Vanosele saab 85 protsenti pöördemomendist kätte juba 2000 pöörde juures, kirjutab Lenta.Ru.
Lisaks sellele kaalub uus mootor tänu aktiivsele alumiiniumi ja liitmaterjalide kasutamisele vaid 202 kg, mis on M3 eelmise põlvkonna mootoriga võrreldes 15 kg vähem.
Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
EDIT: originaalartikkel
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... id%3D43307
EDIT2: Uus V8 420HJ on ka 8% ökonoomsem kui vana R6 343HJ
Postitatud: 22.03.2007 14:20 59
Postitas ryan
meeldiv täiendus sedaani ja touringu lisamisel M3 perre, eelmise põlvkonna tühimik saab täidetud
Postitatud: 23.03.2007 09:27 30
Postitas Andero
Kas kusagil on mainitud ka uue M3-e tühimassi? Seda just võrdluses RS4-ga, millel on samuti 420HP@7800rpm ja 430Nm@5500rpm.
Postitatud: 23.03.2007 09:50 04
Postitas Eastsider
Olgu muuga kuidas on kuid see concept näeb ikka **** hea välja.
Postitatud: 23.03.2007 14:35 15
Postitas priitv8
Keda huvitab, siis
>siin< saab lugeda saksakeelset pressiteadet.
Ja veel, BMW AG tegi M-kasutajatele ka oma veebilehe:
https://www.m-power.com/
Regamiseks on vaja oma auto VIN-i ja niipalju, kui ma aru saan, peab see siis ka M-mudeli VIN olema.
Postitatud: 23.03.2007 15:37 17
Postitas raimo_r
Postitatud: 03.04.2007 20:44 54
Postitas Zipp
TanelE34 kirjutas:
Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... -m3-saloon
why???
Postitatud: 03.04.2007 21:48 54
Postitas Raas
Postitatud: 03.04.2007 21:50 37
Postitas propellerhead
pakun, et kupee esiotsaga ümber faceliftitud sedaane/touringuid saab päris palju olema. lihtsalt niipalju parem näeb kupee esiots parem välja tava E90 sedaanist. (loe: liiga varases staadiumis sai E90 turule toodud)
edit: alles pildi veidi lähemal uurimisel selgus, et ainult tuled on kupeelt, kapott ja sõõrmed ikka sedaani omad (huvitav kas tiivad jm 1:1 sobivad?)