2. leht 4-st

Postitatud: 20.04.2006 17:35 05
Postitas ryan
nagu alati-kellele meeldib, kellele mitte.
hea areng on küll tehtud mootorite vallas, et 3sele 3,5 panna :P

Postitatud: 20.04.2006 17:36 21
Postitas priitv8
ryan kirjutas:hea areng on küll tehtud mootorite vallas, et 3sele 3,5 panna :P
Too on ju sama numbrimäng nagu 535d-ga: moto on 3.0 aga turbo.

Postitatud: 26.04.2006 09:59 57
Postitas Dfh
www.bmw.com'is ka mõningaid ametlikke materjale üles pandud.

Ja mulle see uus 3 coupe küll väga meeldib. Pole ta nii paksuke midagi, pere paksukese tiitel läheb küll mõnede teiste vahel jagamisele (esimene kandidaat ilmselt 6).

Postitatud: 03.05.2006 12:35 06
Postitas draggo
http://www.car.ee/news/2006-04-28/bmw-3 ... -coupe/ee/
Päris huvitav jubin on välja mõeldud, et inimesed turvavöö omale lihtsamalt peale saaks.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 03.05.2006 14:56 13
Postitas Anc
minu kupees on samad jubinad olemas. eimidagi uut. ainult et mul jookseb vöö läbi käpa ja pärast käpp läeb piilari sisse peitu.

päris mitu inimest on ära ehmatanud ja eriti lahe on kui immo peale läheb - käpad akkavad sisse välja sõitma ja tuled vilkuma. nagu kosmoselaevas...

Postitatud: 03.05.2006 15:11 15
Postitas priitv8
Abitutel ameeriklastel on selline asi juba mittukümmend aastat olemas ju, ja sedaanidelgi.

Postitatud: 03.05.2006 15:16 12
Postitas kait
see on ka päris mall tuluke. äkki peaks enda sangadele ka mingid viisakad dioodid taha peitma.

Pilt

Postitatud: 03.05.2006 15:18 50
Postitas Fulber

Postitatud: 03.05.2006 15:43 18
Postitas Relk
Väga ilus on see kupee ikka.

Postitatud: 04.05.2006 14:10 39
Postitas Kustas
kait kirjutas:see on ka päris mall tuluke. äkki peaks enda sangadele ka mingid viisakad dioodid taha peitma.
See jah oleks peris hea asi. Mu autos näiteks mõni otsib ikka tükk aega seda linki taga (pimedas) :D

Postitatud: 11.06.2006 11:54 19
Postitas priitv8
Siin põhjalik saksakeelne ülevaade koos paljude piltidega, mõned lisaks välisvaadetele ka tehnikast.
http://www.7-forum.com/news/Das-neue-BM ... -1094.html
Mis peamine, Coupé hinnakiri:
http://www.7-forum.com/news/2006/3er_co ... _04_06.pdf

Lisaks veel 3-Coupé ajalugu:
http://www.7-forum.com/news/2006/3er_co ... dition.php
ja 3-seeria ajalugu ka veel:
http://www.7-forum.com/news/Die-Geschic ... W-525.html

Postitatud: 15.07.2006 17:12 29
Postitas Tanel001
ülimalt kena auto...tehnika ka viimane sõna...minu märg unenägu...paari aasta pärast võib olla ;) !

Postitatud: 16.07.2006 14:57 57
Postitas auktagavarakummis
üli üli kena kena. suht agressiivne. tundub, et bmw pöördub tagasi juurte juurde. võib siin vist juba vaikselt tulevikku ennustada ja ette kujutada näiteks aastat 2006 + 10. et kuidas need sedaaniga võrreldeks teistsugused laiemad tagatuled ja muud detailid masina välimuse võrreldes sedaaniga kordades aegumatuks on muutnud.

kui jutt juba vanemate mudelite peale läks, siis minu lemmikud on e36 coupe ja nüüd siis see uus. e46 on minuarust natuke ebaõnnestunud kui m mudel välja jätta. silmale jah ilus vaadata aga muidu liiga tavaline. selline tavaliselt ilus, kumer, sile. eba bmw-lik. tundub maru massiivne. nagu oleks tegu mingi mercedesega. kui e46-le näkku vaatad siis sõna ''sõidurõõm'' sealt küll välja ei loe.

lihtsalt mõte.

Postitatud: 16.07.2006 15:01 21
Postitas auktagavarakummis
muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.

lihtsalt mõte.

Postitatud: 16.07.2006 15:04 50
Postitas AARE540
auktagavarakummis kirjutas:muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.

lihtsalt mõte.
Vaadates neid pilte, siis minu meelest on küll vähemalt see asi proportsioonis- kui esiratas veel eespool oleks, siis hakkaks asi juba sinna kiskuma, et suunatuli lõpeb seal, kus tiivakaar algab. See oleks juba natuke... krt ei oskagi esimese hooga õiget sõna leida... pehmelt öeldes imelik, ma arvan...

Postitatud: 16.07.2006 18:21 10
Postitas auktagavarakummis
võibolla tõesti. aga kapoti suhtes natuke liiga keskel see ratas minu arust siiski on. äkki võiks siis kogu esiosa esiukse eesmise ja esiratta tagumise osa pealt pikem olla. ütleme nii et ta ei häiri aga lihtsalt võiks :) muidu läheb asi liiga pesooks kätte ära, mil pärast esiratast tuleb veel 3 meetrit ninaosa. bmw kaubamärk läbi aegade ikka olnud ideaalne kaalujaotus, nurkades rattad ja mootor tagapool esisilda, mitte üle nina kõõkumas nagu paljudel esiveolistel.

võrdluseks näiteks e36 coupe
http://members.aon.at/geder111/DSC01621.JPG

ja põhimõtteliselt ka e46 coupe
http://www.coches-motos.com/piccoches/c ... 728780.jpg

loodan, et lingid töötavad

lihtsalt mõte.

Postitatud: 16.07.2006 19:05 10
Postitas AARE540
Nooh, eks me võime pildi põhjal ju jahvatama jäädagi, aga ma kaldun arvama, et kui ikka ükskord selline tänavapilti ilmub, siis on asi ikka üsna bro :P Samas arvan ka, et disainerid on piisavalt igasugu variante proovinud ja oletatavasti on see lõplik variant ka parim :)

Vaadake ometi seda pilti- ilus sale ja sihvakas teine :P Pilt

Postitatud: 16.07.2006 19:42 03
Postitas e36forever
Tundub, et on liiga suur esistange, aga jälle m-pakett, shadowline ja korralikumad veljed parandavad asja ;)

Postitatud: 16.07.2006 20:17 58
Postitas auktagavarakummis
aga kuule aare tead mis teeme? teeme õige nii, et sul on raudbetoon õigus :) olgu see ratas kus on. kogu pakett on ikka närvesöövalt hea. ja täpselt nii - pilt on 1 asi, aga uus cõup selveri parklas ninaeest mööda veeremas hoopis teine asi. või lausa kolmas asi. igatahes pilt ja elu täistotaalselt kaks eri asja.

lihtsalt mõte.

Postitatud: 16.07.2006 20:33 02
Postitas AARE540
Lõpp hea, kõik hea :P Ootame nüüd siis teiste arvamusi ka, tundub, et disaini koha pealt saime nüüd asja klaariks :P

Postitatud: 17.07.2006 12:24 10
Postitas Ilves
Eks näe, kuidas ta elavalt välja näeb, ilmselt oluliselt parem kui piltidel. Meeldib see, et uus 3-ne jäi õnneks ära retsimata flame-surfacing ja convex-concave hullusest, millega said pihta Z4, E60 ja E65. Teatud nurkade alt valguse peegeldumisel näevad need mudelid välja nagu oleks halba keretööd tehtud peale suuremat mõlkimist ;) Nagu ikka uuemate bemmi mudelite puhul nõuab see kere 18+ velge, et rattakoopad korralikult ära täita ja saba on ka veidi pikk minu maitse jaoks ;)

Aga uus M3 näeb juba päris hea välja :P

Postitatud: 17.07.2006 23:02 03
Postitas Muhv
Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.

Postitatud: 17.07.2006 23:28 35
Postitas AARE540
Eks see igavus ja ühenäolisus kipub tegelikult paljude autode puhul järjest enam aktuaalseks minema...

Postitatud: 18.07.2006 11:31 55
Postitas Relk
Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.

Postitatud: 18.07.2006 11:38 37
Postitas priitv8
Juss kirjutas:Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Ärge unustage, et 3-ne on BMW cash-cow ja mainstream auto. Sellega ei tahetud teadlikult liigseid riske võtta.

Postitatud: 18.07.2006 11:44 52
Postitas Relk
Kui oodati midagi enamat. Nagu ülalt näha nende cash-cow toetaja läheb tulevikus üle viiesele.

Postitatud: 18.07.2006 11:56 35
Postitas priitv8
Juss kirjutas:Kui oodati midagi enamat. Nagu ülalt näha nende cash-cow toetaja läheb tulevikus üle viiesele.
Ole mureta, mainstream saksamaa (igal aastal registreeritakse 3.5 miljonit uut sõidukit) ostab endiselt väikeseid ja diiselautosid. Sakslaste elu on raskeks läinud!

Postitatud: 18.07.2006 14:07 43
Postitas auktagavarakummis
saksas on majanduslangus.

Postitatud: 18.07.2006 22:56 10
Postitas Ilves
Juss kirjutas:
Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Oh teid, radikaliste ;) Ma olen ilmselt piisavalt vanamoodne vanainimene (ikkagi juba 31), et kaldun eelistama evolutsiooni revolutsioonile. Nõus, et E60 ja E65 on igati bold disainiga masinad, aga klassikalises mõistes ilusateks neid pidada on raske - tehnilised, kohati isegi närvilised, küsitavate proportsioonidega, üledisainitud on enamlevinud asjatundlik kriitika. Kuigi kõigele vaatamata müüs E65 üle ootuste hästi. Keegi suurmees lasi bmw-s ikkagi tilga püksi klientide võimaliku polariseerumise pärast ja tõmbas veidi disaineritel kaelarihma koomale. Vähemalt mõneks ajaks :)

Postitatud: 19.07.2006 17:51 22
Postitas auktagavarakummis
pakun, et see kõik on ju juba olnud. ärgem unustagem näiteks e36 kerega bmw-d. suudate ette kujutada inimeste reaktsiooni kui esimeselt tehasest veerenud e36-lt tutvustamiseks kardin pealt tõmmati. kujutan ette neid nägusid, et tohho tonti nii kole. milleks neid kandilisi tulesid vaja. nagu ford sierra. eelmine e30 oli palju ilusam. bmw-l ju alati olnud neli ümmargust eraldi tuld. appi kui kole. jne.

aga mis toimub praegu. e36 näeb vanusele vaatamata endiselt suht modern ja ilus välja. sest kanttuli sai standardiks. tundub, et bmw suudab lihtsalt kuidagi ajast ees olla.

lihtsalt mõte