E30 Rootsi moodi

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

E30 Rootsi moodi

Postitus Postitas Xim »

Pilt

M50
2.8 litres
Forged crankshaft
CP pistons
Saenz rods
MLS head-gasket
PT88 turbo
Twelve 1600cc injectors
Autronic fuel management with six-channel MDI CDI ignition
Runs on methanol

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=284

Video:
http://www.pure-pf.com/filmer/Artan.mpg

hunt lambanahas :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Auto on hea :cool:

Videopilt on aga nagu tanki sihturi periskoobist - taevas-maa-taevas-maa-taevas-maa :lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

19 liitrit kütet minutis :) Veidi kulukaks võib ülalpidamine osutuda :)
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Päris karm küttekulu jah, asi peaks päris nobedalt edasi astuma. Paraku rootsi keelt ei puhu ja teema lehitsemisega küll targemaks ei saanud.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Videol on näha, et sellest pool lendab tahmana välja tagant. :)
Kas see sama auto siit korra läbi käinud pole?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
mihkEl28
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 05.01.2005 20:43 59
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mihkEl28 »

See viimane video link oli ka Patriku projekti keskmistel lehtedel kusagil.
Aga jah see Ruotsi kunn on nata fööniga üle pingutand, kohapealt ei saa korralikult äragi kui turbol pöördeid sisse ei saa :D
Aga jah, jõhker lammutaja ikkagist.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

meph kirjutas:19 liitrit kütet minutis :) Veidi kulukaks võib ülalpidamine osutuda :)
Kui sa tähelepanelikult loed, siis on surveaste 10,0, mis bensiiniga on võimatu+kütus on metanool.

Neid metanoole-nitrometaane kulub üle kahe korra rohkem kui bensiini - sellepärast on ka 12 1600 cc pihustit.

Nitrometaanil töötavad kiirendusautod kasutavad seepärast kas karpat või mehhaanilist pidevpritset - sest nõutavaid kütusekoguseid ei ole võimalik pulseerivpihustitest läbi lasta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta