truumu kirjutas:priitv8 kirjutas:Mis lutid need küünaldega vaheliti on?
Süütepooli ei paista sel ka vaja minevat, diisel?
Jagajat pole näha, tundub DIS-süütesüsteem olevat...
Seal on siiski tavaline jagajaga süsteem, ainult jagaja vedu on võetud kuskilt mootoriplokist või rihmaga? mingi täiendava ülekandega
Vaata pildil, jagaja on horisontaalasendis kohe pritsepumba all (õhulõdviku kõrvalt paistab Boschi oranz plastkaan)
Tollal (1975) ei teatud sellistest asjadest midagi veel. See on vajalik nukkvõlli vibrast tuleva vea vältimiseks (need mootorid käivad 9000+ pööret).
Kastidest - seal kasutati tavalist Getragi 5-käigulist kasti. Eks ta peaks tänaval sõites vastu ka, aga seal on 9000 pööret ja 7000 Nm mitu tundi järjest taga.
Huvitav on see, et erinevalt M30-st olid kõik alguse neljaklapised võidusõidumootorid vertikaalasendis, mitte viltu. Ka 320 turbol oli 16V mootor vertikaalselt.
Sellel mootoril kasutatakse muideks külgsuunas liikuvaid seguklappe (vt sisselaskekollektorit hoolikalt)