Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Minu meelest on tegu sama autoga, mis suvel UMi toodi, kui seal töötasin ja see oli ikka päris hea ketuka saanud- mootor kolaki vastu salongi- mootori vaheseina, kardaan kõver ja ma ei tea mis sada häda veel. Päris kindel küll ei ole, aga tundub sama pill olema...
Nagu Henrik88 ütles- puhaku ta rahus- selliste pillide ülestagumine pole tõesti eriti hea idee- nende autode point on KIIRUS, KIIRUS ja veel kord KIIRUS, seega peab neil kõik ideaalne olema- teelpüsivus kaasa arvatud, mis aga ülestagumisel on nats kahtlane- üks asi on tavalisel tänavasõiduautol, teine aga sportauto...
Nii puhtatõulist esiotsa laksu annab otsida, oleks siis lansi kaasa viinud.
Otse mootorisse on vast kõige kahjulikum sellise isendi puhul, vana e30-ga oleks meel hoopis rõõmsam, aga siin üsna kurb.
Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.
e36forever kirjutas:Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.
Ilus auto, koledad pildid. Aga vähemalt ei surnud roostesurma
200K on alles sissejuhatus - kolleegi E39 kerge pauk ühte paremasse esinurka läks juba 120K (lanseronid jäid terveks).
priitv8 kirjutas:Veel huvitavam on see, kuidas ta nii viisakalt pooleldi salongi on upitatud.
Njah, küünalde vahetus on ilmselt üsna huvitav protseduur. Ma ei oska sellistest pool-hardcore autodest suurt midagi arvata, tänaval sõita ebamugav ja raja jaoks kah vähe pooletoobine. Dinani kompressoriga, vedrustus/pidurite paketiga E46 M3 tuleb umbes poole hinnaga kätte, sõidab 98% sama hästi, aga samal ajal kõlbab tõesti kasutada nii tänaval kui ka rajal, nõudmata kohustuslikku kondiväänaja visiite peale tänavasõitu.
Võin eksida, kuid tänava GTRil on minu meelest veidi järeleaidatud sisuga M60 aiste vahel. Salongi sisse uputatud seda mootorit ei ole, kui üldse, siis on tehtud käigukastitunneli ava tuleseinas sisselõigetega veidi suuremaks. Uputamisest jääb optiline mulje, sest V8 on R6-mootoriga võrreldes üllatavalt lühike.
Minuteada loodi see kompaktne V8 just võidusõidu vajadusi silmas pidades, sest bore ja stroke on hoopis teised 89/90 (m60b40) vs 94/72 (m3 gtr). samas m60, m62 ja s62 sugemetega on ta nagunii
Ta peaks olema arendatud ringraja GTR-i mootorist mis käib 12 000 pöördeni, usun et see mootor käib ka umbes 9500 rpm ja seal ei ole tõesti seda NM enam vaja. Pealegi NM-il ei ole ringrajal mingit rolli, sest nagunii kasutatakse alati viimast 2k pöördeid.
The 4.0 litre V8 engine with a cylinder bank angle of 90 degrees resembles the race version featuring in excess of 450 hp. Due to the necessary adaptations regarding emissions and noise levels the road version still generates more than 258 kW (350 hp).
Ma arvan et nende kahe auto käitumine ringrajal ei ole kohe kuidagi võrreldavgi. Tava M3 või siis M3CSL on siiski lihtsalt keskmisest tiba kiiremad pereautod...
See aga on konkreetselt võistlusauto mida on tehtud natuke tänavalegaalsemaks, et vastaks igasugu nõuetele.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence