BMW Autotööstuse pioneer

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

BMW Autotööstuse pioneer

Postitus Postitas Relk »

Arvake ära mis auto sisuga on tegu? :lol: :lol: :lol:

http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... des/1.html

Kui roolil märki poleks ei saakski hästi aru kas 7 facelift või uus S. ;)

PS! Ärge võtke seda kui MB vaenulikku teemat.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kiruti seda CB-d, mis kiruti, fakt on, et pool maailma autotööstusest on asunud neid nippe ja bänglisme jäljendama.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Sain Jazz pesulas selle autolehe pihtu ja no ei jõua ära imestada. Algul tundus nagu S oleks 7'sega lapse saanud vms. :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See ple ju esimene kord. Oma V12 said nad ka alles siis valmis, kui E32 pealt ära nägid, kuidas seda teha.


PS! Ärge võtke seda kui MB vaenulikku postitust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

et kohe võrrelda siis 7-se sisu ka siia:

http://img.auto24.ee/auto24.ee/uued_pil ... /21395.jpg
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

7 facelift
Pilt

Uus S
Pilt
sven666
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 16.01.2005 01:18 10
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas sven666 »

bemm on etem
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

aga tahhokas on vana omega pealt maha aetud :P
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

see mersu näeb bemmi kõrval kuidagi jube odav välja.
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Pigem kahvatu ja üksluine :(
Kui mersul nuppe rohkem oleks, siis ilme ka vist parem :)
See puit imitatsioon bemaril annab õige ilme. Seda just mersul õigevähe :P
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

meph kirjutas:see mersu näeb bemmi kõrval kuidagi jube odav välja.
Pean muidu mersudest ka Väga lugu, kuid see näeb jah veidi Daewoo'lik välja. Selline tunne nagu seal salongis oleks pidevalt kohutav plastmassi nagin. :roll:
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

krt ei tea, see lianalik sisu ajab oksele enamus uutel luksautodel (loe: audi, merss ja bemm) aga mulle meeldib uus s seest rohkem kui konkurendid iga kell, bemm on mingi meeletu l2bu, ja nupuhunnik, samuti audi, mersu l2heb natuke juurte juurde tagasi lihtsuselt ja kui uurida detailsemaid pilte siis on ikka koostekvaliteet mega. bemm oleks pidanud j22ma e38 laadse sisu juurde, juhile suunatuse kaotamine oli r2nk viga imo.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Maserati Quattroporte
Pilt

On ikka ilusam :lol:
etoom
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 06.05.2005 20:19 27

Postitus Postitas etoom »

Alfonze-l on täiesti õigus, bemmil liiga palju nupukesi minu arust ka. auto peaks olema mugav,ilus,soliidne ja lihtne. ma ei tea kuidas teie arvate aga sõidu ajal ei viitsi küll eriti mingeid nupukesi taga otsida. kõik vajalik on mersul esile toodud, mis vähem vajalik on mõistusega ära peidetud aga nii et sellegi poolest kerge vaevaga ligi pääseb. Mitte ma ei ütle et bemm või audi koledad on, meeldivad mulle mõlemad aga jah, nagu ütlesin võiks nupukesi vähem olla.

Ja mehed, ärge siin kiruge taga et mersu vahtis bemmilt maha ja audi opelilt ja nissan toyotalt. see on "TREND" mida kõik tootjad jälgivad. seda võib võrrelda moemaalmiga. ega ei jäta ju tibid mingit kaltsu kandmatta või ostmata kui GUCCI tõi selle enne turule kui D&G või mingi CHANEL nii et naudime seda mida meile pakutakse ja nagu teadagi, on maitse igal inimesel erinev ja see ongi tore et tehakse igale maitsele erinevaid masinaid....

edu kõigile ja ärge ajage mingit jura et näed see ahvis selle pealt jne.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Konkreetsel BMW'l on kõik vajalik roolile toodud. See, mis roolile ei mahtunud on ketta all peidus nii et ei pea ühtegi nuppu taga otsima. Pärast facelifti parandati tublisti ka ketta juhitavust ja loogilisust.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Maserati ekraan on liiga all, et sõiduaeg kaarti oleks hea jälgida
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Jagati jälle auhindasid.... :cool:
http://www.autopunkt.ee/uudised/1212
530d
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Jagati mootori-Oscarid

Täna avaldati automaailma ühe hinnatuima auhinna, "International Engine of the Year" ehk hellitlevalt "mootori-Oscarite" võitjad. Peaauhinna viis koju BMW oma mudelitel M5 ja M6 pruugitava V10 eest.

500-hobujõuline viieliitrine V10 pälvis juba teist aastat järjest nii üldvõidu "parim mootor" kui ka peaauhinna kategooriates "parim performance-mootor" ja "parim üle 4l mootor". Kokku jagas 29 riigi ekspertajakirjanikest koostatud žürii BMW jõuallikale 318 punkti, teisele kohale jäi Volkswageni 1.4-liitrine TSI 270 ning kolmandale BMW 3-liitrine turbodiisel 233 punktiga.

Eelpoolmainitud 1.4-liitrine nii turbo kui ka mahtkompressoriga üle laetud TSI saavutas aga võidu kategoorias "parim uus mootor". Ökonoomseima mootori "Oscar" läks juba kolmandat aastat jutti Toyota Priuse 1.5-liitrisele hübriidjõuallikale.



Kõik võitjad kategooriate kaupa
Parim mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Parim uus mootor: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
Ökonoomseim mootor: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
Parim performance-mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Kuni 1.0l: Honda 1l IMA (Insight)
1-1.4l: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
1.4-1.8l: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-2.0l: VAG 2.0 TFSI turbo (Golf GTI jpt)
2.0-2.5l: Subaru 2.5l turbo (Impreza, Forester)
2.5-3.0l: BMW 3-liitrine twinturbodiisel (535d)
3.0-4.0l: BMW 3.2l (M3, Z4 M)
Üle 4.0l: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)

autopunkt.ee
marko88
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 17.01.2006 19:04 26

Postitus Postitas marko88 »

Kui sa vaatad ühe postituse ette poole, on seal samast asjast räägitud :D
Vasta