5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Tänage eu komisjoni. Usun et uus m5 tuleb ka pistik hybriid, et täita co nõuded.
BMW g31 520d M Sport
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Loogiline oleks, et kasutusele tuleb sama drivetrain mis XM-il.
Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.
Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ma arvan, et ma pole ainus, kelle arvates pole sellel "rohepöördel" ja elektri- või hübriidautode propageerimisel MITTE MINGIT pistmist CO, planeedi päästmise või millegi muu sarnasega.
See on lihtsalt äri, mis on teatud väiksele ringkonnale kasulik.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Millal Hiinat huvitab co2 regulatsioon? Hiinat huvitab tootmine ja võim toota rohkem, odavamalt kui EU
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ärge hakake lame-ekreiidite teooriatega pihta jälle
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ekre v keegi teine, vajalikku toorainebaasi ei suuda keegi veel välja pakkuda.
https://www.logistikauudised.ee/uudised ... ja-pormuks
https://www.logistikauudised.ee/uudised ... ja-pormuks
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Omades ise bmw pistik hybriidi ütlen omast kogemusest, et diisel on paras veoatodele.
BMW g31 520d M Sport
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
30 aastat r4 bensukatega ja viimased 5a r6 diisliga … diisel on praktiline. Võrdlus veoautoga on mõttetu. Inimestel ongi vaja peale iseenda ka oma asju vedada. Kodumasinad, ehitusmaterjalid, hobisõidukid, paadid jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
https://youtube.com/shorts/s-ttE6M4DJs?feature=share3
Las diisel olla veokatel ja traktoritel.
Las diisel olla veokatel ja traktoritel.
BMW g31 520d M Sport
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Benaka siidine käik on ikka ainuõige ja äge. See veel liita mingi hübriid jamaga siis peaks pauku küll ja enam olema
Diisel ikka väga igav ja mannetu asi. Pauk ja käik pauk ja käik See nagu fast and furious kus on 30 käiku autol
Diisel ikka väga igav ja mannetu asi. Pauk ja käik pauk ja käik See nagu fast and furious kus on 30 käiku autol
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
BMW g31 520d M Sport
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Kuidas see võimalik on, et massi ei tunne?
Kuulikindlate mudelite juhid peavad läbima lausa erikoolituse.
Too on (i7 Protection näitel) muidugi veel poolteist tonni raskem, kui lihtsalt i7.
Ja no okei, põgenemine AK47 eest käib ilmselt ka pigem kiire sõidu stiilis.
AllikadBMW told InsideEVs that the i7 Protection's unladen weight (EU) is 4,450 kilograms (9,810 pounds), while the maximum weight is 4,900 kg (10,800 pounds). For comparison, the US-spec i7 M70 has a curb weight of 2,808 kg (6,191 pounds). So the armor add-ons amount to an additional 1642 kg or 3,619 pounds, or roughly the same as an entire Toyota RAV4.
https://insideevs.com/news/681092/bmw-i ... ng-rounds/
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Tunne on nendega küll nagu paadiga sõidaks. Aeglaselt sõites põrutab suur mass mõnuga rohkem üle ebatasasuste sõites. Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes. Paneb mõtlema, mis rahade eest teid lappima hakatakse, kui kõik autod on pool tonni või rohkemgi praegustest raskemad aga kütuseaktsiisi laekub riigikassase praegusest palju vähem.
Õnneks akude kaaluprobleemiga tegeletakse ja Toyota üritab turule saada akuga kus katood/anood pole enam vedeliku sees. See peaks laadimiskiirust oluliselt suurendama ja mõnisada kilo kaalu ka akudelt maha võtma.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
See teema teeehituse viga mitte auto massi.
BMW g31 520d M Sport
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Leedsi ülikooli uuringu tulemused sellised: https://www.err.ee/1609029005/uuring-el ... e-kulumist
"Suuremad elektrisõidukid, mis kaaluvad üle kahe tonni tekitavad enim kahju, kulutades teid ligi 2,3 korda rohkem kui keskmine sisepõlemismootoriga auto."
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Selles ma üldse ei kahtlegi, et kulutavad rohkem. Küsimus on pigem eesti tee ehitus kvaliteedis. Korralikult tehes ei tohiks midagi vajuda. Pole Soomes veel kuskil näinud, et bussijaamas v el laadimis parklas asfalt vajunud oleks.
BMW g31 520d M Sport
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Täiesti nõus, et hästi tehes on asi korralik aga teede infra rahastamine käib meil praegu kütuse aktsiisist. Pmst sisepõlemismootoritega juhid maksavad kogu show praegu siin kinni. Kõik saavad aru, et selline rahastusmudel ei jää kestma. Ainult aja küsimus millal elektriautod maksud selga saavad.
Teemasse kah, BMW'l on veel natuke võimalik õppida hübriidse C63 vigadest. Viimane on tõsine autoajakirjanike peksukott.
Teemasse kah, BMW'l on veel natuke võimalik õppida hübriidse C63 vigadest. Viimane on tõsine autoajakirjanike peksukott.
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Soomes on ikka pinnases palju graniiti. Meil puha soo praktiliselt. Aga eks teedeehituses vähe ka sees. Kuigi on ka soomes neid kuumaastikke kohanud.
E36 318 iS '93 -> ... -> E39 530d '02
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ukse polstrite alumised ääred plastikust, uuel kolmesel sama asi. Roolitunnetus pidi veel halvem olema kui mul G30 ja see on juba täiesti kohutav. Bremium quality engineering, päris kurb. Ei teagi millega siin tulevikus sõitma hakata.
E28>E28>E30>E28>E46c>E39>E60>E38>F31>F22>E89>E46/5>G30+F83+G11fl
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Vastab tõele. Täitsa kohe 2 tunniks anti auto.
Ainult omavastutus 900€ tuleb enda kanda võtta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Ei tule V8..see oli kuulujutt kahjuks :/Ultron kirjutas: ↑10.08.2023 19:25 16 Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Sodisin ilvese auto teemasse paar rida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Kurb uudis ka - kuna vaid 3% uue BMW ostjatest tellis endale Soft Close aitomaatika, siis seda lisavarustust enam ei saagi. Muidu uhke auto aga uksi peab pauguga kinni lööma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023
Mis see nii kurb ikka on luksuse ja mugavuse jaoks on nagunii 7 seeria.
BMW g31 520d M Sport