Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Isiklikult olen väga pettunud. Probleem ei ole isegi mitte konkreetselt selles, et neerud nii suureks on aetud (kuigi see on ka üks disainisuund millega BMW aina edasi liigub ja mida ma vihkan), vaid et terve disain ei voola üldse.
Valget autot vaadates on sul täitsa õigus- tuled on horisontaalsed, neerud vertikaalsed, nurkades on mingid haigutavad avad ja neerude all naeratav kriips. Selle disainiga kannataks osta vist vaid süsimusta, mis peidaks need nüansid ära.
AARE540 kirjutas: ↑08.06.2020 00:59 16
Valget autot vaadates on sul täitsa õigus- tuled on horisontaalsed, neerud vertikaalsed, nurkades on mingid haigutavad avad ja neerude all naeratav kriips. Selle disainiga kannataks osta vist vaid süsimusta, mis peidaks need nüansid ära.
Rääkimata veel sellest, et neerudel ja stangel domineerivad teravad jooned ja kandilised nurgad, külg aga täiesti ümar ning ilma ühegi defineeriva elemendita.
Saab näha kas tulevikus tõmbavad nende neerude suurusega tagasi. Ainuke mõjuv tegur oleks otsustajatale majandustulemused. 4-ne on olnud siiani oluline müügiartiklid. Kui ikka müük kordades kukub, küll siis praegused disainerid sule sappa saavad või selle suure neeru viljelejad. Põhiline, et hiinlastele see suur neer ei meeldiks, sest kui meeldib, siis muu maailma maitse tuuakse müüginumbritele ohvriks. Kui praegu oleksin vaiku ees, kas osta 4-seeria siis vastus oleks kindel ei. Kuigi juht viibib enamuse ajast salongis ja selle kasutusomadustele ja välimusele pole vist midagi ette heita.