Mul on sama ajastu MB ja vastan siis adekvaatselt:
1) Jah, ei vaidle vastu, sama võti juba " sada aastat" ja ainult veidi muudetud nuppe
2) Ajastu küsimus, 2016 aasta S tuli tegelikult turule 2013 ja tollal ei teatud Android/Apple car-idest midagi ja MB laseb sama multimeediaga nii kaua kui võimalik. Esindusest (ja aftermarket) saad vahetada nii OEM "maki" vastu millel on kõik latest vidinad olemas. Hea näide on 2,4 milli maksev AMG-one millel on 2020 aasta laiatarbe MB ekraan ja multimeedia.
3) MB-l on My Mercedes äpp/OBD pistikusse käiv dongle ja sa ei muretse mis on vaja vahetada, valid sulle sobiva teeninduse ja tehakse vajalikud asjad ära, elektroonilisest hooldusraamatust (äpis) näed mida ja kuna tehti).
4) Kõik sõltub mis varustus su autol on. Diislil tõesti muudetakse ainult turbo max rõhku, käigukasti tööd ja omab S, E, D (M1-Mx), bensiiniga autodel ja adaptive vedrustusega tehakse märksa rohkem ja lisaks kaks custom profiili milles saad timmida päris palju.
5) vaata punkti nr 2
6) Toimib väga hästi, kui on probleeme siis ilmselt esiklaasi vahetusega pandud mäda maha ja jäänud kalibreerimata (Mul just hiljuti päästis pimestava päikese korral).
7) Olen üldiselt nõus aga samas on ka dashboardil täpikesed olemas, lisaks kaamera näitab piisavalt hästi ja ma ei kasuta seda peeglist vaadatavat led bar-i üldse.
Eelnevale lisaks: Omades nii BMW-d kui MB-d on harjumatu MB loogika, et ma tahan dashi peal näha kiirust või öconomaiserit vms ja siis vasakpoolsed roolinupud teevadki ainult seda (selleks, et vasakpoolsed nupud hakkaks raadiot juhtima pead valida Radio ja siis keskmisel ekraanil raadio nimi ja kõik) aga samas BMW-l on need nupud siis ikka raadio nupud mis on oluliselt parem kui MB touchpad mille poindist pole ma siiani aru saanud ja see touchpad segab BMW-stiilis rulliku kasutamist.
GerhaldK kirjutas: ↑25.05.2022 02:56 40
RazzKalbass kirjutas: ↑21.05.2022 10:47 08
Aga jah w222 on parem kui G 7s
Olen omanud W222 S-klassi 2016a autot ja jään eriarvamusele.
Minumeelest sama aasta 7s kõrval tundub S klass vanakooli pill.
Üritan põhjendada.
- S klassi võti on sarnane uunikum mersu võtmele. 7s võti on ekraaniga smartkey, millega saab autot liigutada
- 7s on Apple/Android auto tugi. S klassil ei ole
- S klassi hooldusintervalli arvesti ei anna juhile infot ja on sarnane nagu vanadel autodel. XXXXkm to service A/B. 7s ütleb, mis hooldust tahab, millal ja millal viimati tehti.
- S klassil ei ole sõidu seadistamise rezhiime. Ainult käigukasti? sport nupp ja amordid saab jäigaks teha. 7s on olemas erinevad rezhiimid (võin eksida) eco, normal, sport, sport pluss, kohanduv, individual (kus saab kõige ise muuta)
- S klassil on 360c kaamera. 7s 360c 3D nagu arvutimängus
- Hädapidrdus S klassi oma ebaadekvaatne
- Kõige rohkem häiris S klassi parkimisandurite süsteem. Tagumiste andurite dp on salongi tagaosas (rohelised led täpid). Andurite helisignaal on liiga hiline normaalseks kasutamiseks.