Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sirvisin minagi eilset Autolehte ja mis ma oskan öelda... mulle ei ole GT kunagi meeldinud, tagaosa on kuidagi kohmakas, aga 3-seeria GT-l on esiots nii äge, et ülejäänu osas kannatab silma kinni pigistada. Just see õige snakeface
Erinevalt 5sest GT'st on see jah kõvasti ilusam, tagaots sobib ülejäänud autoga kokku ka. Huvitav on see, et GT mudelil on esiots ka teistsugune.
Kuid ma siiani ei saa aru mis selle auto mõte on? Kolmanda seeria puhul.
GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!
KalevK kirjutas:GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida
Ehk siis ajalooliselt: http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto mis võimaldab teha pikki ning kiireid matku stiilsel moel
Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.
Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.
oo7 kirjutas:Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.
Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.
4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
Disain igati kena, kuid kas ma olen ainuke kellele tunduvad sisumaterjalid odavamad võrreldes E46 ja E90ga? Nimelt armatuuril on selline imelik läige, mis pealevaadates teeb materjali odavaks(sama olen märganud ka viimases Audi A4-s). E46-l ja E90-l imiteerisid need nagu paremini tuhmi nahka..
Kuna Peetri keskuses F01 pole siis tundus kohalolnutest parima/meeldivaima sisukvaliteediga olevat F10.
Küll mitte kolmene aga 1-seeria F20 salong on jättis esmapilgul küll väga odava plastmassi mulje. Väga hea test minuarust on näiteks see - koputa näppudega armatuuri peale ja sa kuuled mis kõla see tekitab. Sellest võid edasised järeldused teha kui paks ja mis kontsistensiga see armatuuri plastik on. Igatahes F20 peal meenutas see kõla midagi sellist mida oleks pigem oodanud mõnest Dacia salongist.
Remapiga saadki 200-220 kw ja teedki 5 sekki sajani automaadiga Jube ökod ja kiired viimased BMWd võrreldes eelkäiatega, turboajastu siiski paljulubav.
Sõitsin paar päeva tagasi Soomes 328i GT-ga koos päris mitukümmend kilomeetrit. Oli mingi imola sarnane punane. Reaalis on asi ikka väga äge, tunduvalt meeldivam minu jaoks kui 5-da seeria GT.
Uued diislid käivad küll ise sees olles vaikselt, kuid täna sõitsin pikalt oma rullnokaga (kõik aknad/luugid lahti nagu ikka kui päike lõõmab), siis kõrvalsõitev tutikas 335d plagiseb sõiduajal ikka päris kõvasti nagu vanad dislad, enda vana mootor ainult vaikselt sahiseb ühtlasel kiirusel..
Ma arvasin, et uuel muidu aru ei saa, mis mootor on, kui tagaluugilt kirja vaadates
Hang on, there's something wrong with that name.
How so?
It says Bi-Turbo, when the BMW 3-Series only has single turbo petrol engines these days.
Good spot. And totally bang on. The Alpina B3 does indeed sport a twin-turbo engine - the older 3.0-litre straight six that used to underpin the 335i until BMW decided it could do the job with a single turbo (which they call, somewhat mischievously, the Twinpower turbo). The trouble is BMW no longer makes that engine, so Alpina has got hold of the tooling for it and is now making it themselves. In tuning circles, this is called going the extra mile.
Nägin kuskil huvitavat kommentaari, et mootoriplokk on küll uus, aga kõik muu Alpina poolt niimoodi moditud, et mahuks ära bi-turbo. Võimalik muidugi ka, et oli ka infomüra.
EDIT: leidsin vist
It's an N55 motor with custom twin turbo manifolds. Here's the official word:
"The design and construction of the excellent BMW 3.0 litre straight-six cylinder (N55) engine serves as a starting-point for a specially cast aluminium crankcase with Bi-Turbo capable flanges. These enable the mounting of two turbochargers along with required oil and water connections and a close-coupled catalytic converter arrangement. ALPINA specific NGK spark plugs and a forged steel high-strength crankshaft guarantee long-lasting stability."
Reaalsus on tagaveolisel tõenäoliselt linn ~12l, mnt ~7l, uus kast kindlasti toob madalamale kui E9x on.
Ise võtaks meie oludes ka nüüd juba xDrive, tahaks talvel ka kiiresti kohalt ära saada