Haruldlane E39 540 Hartge müügis
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Haruldlane E39 540 Hartge müügis
Tegemist siis sama eksemplariga, mis 05' Tapa OMC'l sõitis 241km/h
Müügisolev isend on töesti Hartge, mitte aga vuffel-tjüning
BMW 4.7
Ühesõnaga tegemist on väga kiire autoga
Müügisolev isend on töesti Hartge, mitte aga vuffel-tjüning
BMW 4.7
Ühesõnaga tegemist on väga kiire autoga
530d
Huvitav on see auto küll aga mina seda ei taha - igapäevaseks liikumiseks ostan hoopis täisveolise Audi S6 4,2 V8 atm...DaveW kirjutas:No paistab et oli piisavalt huvitav et oma S4 müüki pannaSilwer kirjutas:Njah, huvitav aparaat...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- TEH
- Huviline
- Postitusi: 504
- Liitunud: 09.01.2003 22:27 22
- Peamine sõiduk: B8R-line, E36 325i, E30 328i(?)
- Asukoht: Reval
sina oled sina. Mina antud juhul eelistaks iga kell seda Hartge't S6'le. Täisvedu pole alati täiseduSilwer kirjutas:Huvitav on see auto küll aga mina seda ei taha - igapäevaseks liikumiseks ostan hoopis täisveolise Audi S6 4,2 V8 atm...DaveW kirjutas:No paistab et oli piisavalt huvitav et oma S4 müüki pannaSilwer kirjutas:Njah, huvitav aparaat...
Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
vanematel e38/e39 mudelitel vist olidki alguses kehvad katted kui ma ei eksi, samas võib see ka laksu tagajärg olla, pole lihtsalt uut patja raatsitud panna.primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Hartge on bmw'd tuuniv saksa tuuning firma. www.google.com otsingusse hartge ja siis vaata äkki saad targemaks.
Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
'Tarvo kirjutas:Pidin seda sama just küsima. Huvitav et nii luksuslikul masinal ja muidu nii kvaliteetsete materjalide kõrval siis mõni detail nii viletsast materjalist on?primary kirjutas:Kas keegi seletaks usutavalt ära, miks on mitmetel autodel rooli õhupadja kate kortsus. Mai tahaks uskuda, et tegemist on lihtsalt kõva vajutamise tagajärjel tekkinud defektiga. Pigem ikka kisub sinnapoole, et padi on lahti käind ja mingi suva kate on pärast selga tõmmatud. Loodan, et keegi tõestab vastupidist.
Miskipärast on jah osadel see kate kuidagi imelik ja on esinenud seda ka E38-tel, aga kindklasti ei ole see padja avanemise ja paikamise tagajärg.
Kuna peale paikamist on padja katetel uus värv, soontes sulatus jäljed ja kui paigatakse siis tavaliselt tehakse see siledaks, kuna muidi on ebameeldiv rante kokku ajada.
Ka minu ühel E38 oli padi selline lössi vajunud ja kui rooli vahetasin siis uurisn siit ja sealt aga kõik oli OK
Re: Haruldlane E39 540 Hartge müügis
Mingil hetkel käisin aastaid tagasi BRC-s autosid vaatamas ja siis oli asi päris matsaka hinnaga müügis, esispoiler oli väga maadligi, hind oli ka üsna soolane. Aga see ainult minu arvamuse järgi.Raivo kirjutas:Tegemist siis sama eksemplariga, mis 05' Tapa OMC'l sõitis 241km/h
Müügisolev isend on töesti Hartge, mitte aga vuffel-tjüning
BMW 4.7
Ühesõnaga tegemist on väga kiire autoga
Praegu vaataks isegi M5 E39-t kui plaanid sellised.
E39 528I fjordgrau met.
masin
On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..
Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
EDIT: Lisasin quote' et oleks aru saada mida täpselt kommenteerisin
hea arusaam et kui sidur läbi siis siis kohe automaatselt mootor kohvi.
terv
erich
sidur korda ja dünosse, on enamvähem vähemalt teada palju neid hobuseid kappab seal kapoti all. Libiseva siduriga võid kohapeal kah seista, vahet pole kas kapoti all on 50 või 500 hobustbyerman kirjutas:On palju juttu olnud selle auto ümber.. Nimelt see auto oli mu sõbra auto Viljandis..
Mis siin ikka rääkida auto muidu hea ja haruldane , aga mootor hakkas kohviks jääma, ja sidur andis libiseda. Ei tea palju nendest kW-dest seal alles on jäänd. Sai joonele pandud suvel enda 740 ila-ga 4.4 210 kw. ja ütleme ,et võittis auto pikkusega ainult ,,400m . Eks auto on oma aja ära elanud, ja vajab täielikku kapitaalremontti. mootori ja siduri osas...
hea arusaam et kui sidur läbi siis siis kohe automaatselt mootor kohvi.
terv
erich
Viimati muutis erikred, 29.11.2007 00:40 54, muudetud 1 kord kokku.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power