Pildid, mis panevad südame kiiremini lööma
Pildid, mis panevad südame kiiremini lööma
430 hj puhast Baieri powerit
Pöörake tähelepanu veetorudele küünlapiipude kõrval
Sellel on stiili
3.2 CSL Turbo 1976 1
3.2 24V
2 turbot
750 hj@ 9500 rpm
736 Nm@7000 rpm
Pöörake tähelepanu veetorudele küünlapiipude kõrval
Sellel on stiili
3.2 CSL Turbo 1976 1
3.2 24V
2 turbot
750 hj@ 9500 rpm
736 Nm@7000 rpm
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Turbomootoriga 3.2 CSL on üks kõige salapärasemaid BMW rinkaautosid, mille kohta pole ma ühtegi mootori pilti näinud.
See mootori pilt on siiski vabahingava oma, seeria-M5 mootoril oli ka miskit vee kogumistoru kaane kõrval. Arvatavasti tagasivool, siiski jahutuse oma.
Kes suudab netist leida fotosid selle 750 hj turbomootori kohta, siis võiks kohe üles panna.
See on üks müstilisemaid autosid, neid toodeti ainult üks aasta ning need ei jõudnud kunagi finishisse, sest käigukastid sulasid üles, olen mingeid memuaare lugenud, et enne katkestamist oli kastitunnel salongis sees hõõguvpunane olnud.
See mootori pilt on siiski vabahingava oma, seeria-M5 mootoril oli ka miskit vee kogumistoru kaane kõrval. Arvatavasti tagasivool, siiski jahutuse oma.
Kes suudab netist leida fotosid selle 750 hj turbomootori kohta, siis võiks kohe üles panna.
See on üks müstilisemaid autosid, neid toodeti ainult üks aasta ning need ei jõudnud kunagi finishisse, sest käigukastid sulasid üles, olen mingeid memuaare lugenud, et enne katkestamist oli kastitunnel salongis sees hõõguvpunane olnud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Seal on siiski tavaline jagajaga süsteem, ainult jagaja vedu on võetud kuskilt mootoriplokist või rihmaga? mingi täiendava ülekandegatruumu kirjutas:Jagajat pole näha, tundub DIS-süütesüsteem olevat...priitv8 kirjutas:Mis lutid need küünaldega vaheliti on?
Süütepooli ei paista sel ka vaja minevat, diisel?
Vaata pildil, jagaja on horisontaalasendis kohe pritsepumba all (õhulõdviku kõrvalt paistab Boschi oranz plastkaan)
Tollal (1975) ei teatud sellistest asjadest midagi veel. See on vajalik nukkvõlli vibrast tuleva vea vältimiseks (need mootorid käivad 9000+ pööret).
Kastidest - seal kasutati tavalist Getragi 5-käigulist kasti. Eks ta peaks tänaval sõites vastu ka, aga seal on 9000 pööret ja 7000 Nm mitu tundi järjest taga.
Huvitav on see, et erinevalt M30-st olid kõik alguse neljaklapised võidusõidumootorid vertikaalasendis, mitte viltu. Ka 320 turbol oli 16V mootor vertikaalselt.
Sellel mootoril kasutatakse muideks külgsuunas liikuvaid seguklappe (vt sisselaskekollektorit hoolikalt)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Jep, kugelfischer - see pidi olema tegelikkuses diisli kõrgsurvepumba kohandamine bensiinile
Siibrid on paljudel võidusõiduautodel. Kuna enamik aega on gaas põhjas, siis selle eeliseks pöördklapi ees on väiksem takistus gaas põhjas-asendis
See on loomulikult osagaasi arvelt (siiber tekitab mega turbulentsi kanalis).
Tänavamootoril on pöördsiiber tõhusam, kuna VE osagaasil on suurem.
Siibrid on paljudel võidusõiduautodel. Kuna enamik aega on gaas põhjas, siis selle eeliseks pöördklapi ees on väiksem takistus gaas põhjas-asendis
See on loomulikult osagaasi arvelt (siiber tekitab mega turbulentsi kanalis).
Tänavamootoril on pöördsiiber tõhusam, kuna VE osagaasil on suurem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
pilte ja andmeid huvitavatest ja haruldastest bmw racing mudelitest võiks Aare või keegi kel materjali olemas veel üles panna, eriti huvitab e28
Aga jah imestan et, 750 hobuseline auto läks rajale täitsa stock kastiga pole siis ime et kast kokku jooksis, kas muidu õli jahutus radikas ka sel kastil olemas?
Aga jah imestan et, 750 hobuseline auto läks rajale täitsa stock kastiga pole siis ime et kast kokku jooksis, kas muidu õli jahutus radikas ka sel kastil olemas?
E28 525e & E28 535i
Siit saab ilusaid suures formaadis (ka widescreen) pilte BMW-de ja muude autode kohta:
http://www.dieselstation.com/archives.html
Eriti tore leid oli E39 M5 "röntgen":
http://www.dieselstation.com/archive/BMW-M5/index.shtml
http://www.dieselstation.com/archives.html
Eriti tore leid oli E39 M5 "röntgen":
http://www.dieselstation.com/archive/BMW-M5/index.shtml
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn