Mootoriehitus Delfi moodi
Mootoriehitus Delfi moodi
Natuke nalja väikese dünotulemustega stressis vaevlejatele
(kopipaste Delfi autofoorumist)
Käisime sõbraga raadi autoturul.....chillisime niisama, vaatasime bemme kuni üks isend ropult meeldima hakkas. Müüja sõnul auto nagu ikka ideaalses korras jne bla-bla...läbisõidu kohta (145000) ütles, et originaal ja et ka paberid tõestavad seda, no ok, türgi templid nagunii, bs, tegime siis väikse proovisõidu, auto tundus korras olevat. Autoks siis 525i 141kw. Osteti siis auto ära ja suunduti kohe garaazi poole, et auto niigi head minekut "järeleaidata" Teepeale jäi üks lammutus ja tuuning pood. Lammutusest sai ostetud kaks toyota landcruiseri turbot 6000 eegu eest ja vahejahutid 11400 oli vist. Sealt viis teekond tuning poodi, kust sai ostetud koonusfilter ja muud pudi-padi. Nüüd garaazi. Mootor tõsteti maha ja lammutati kohe molekulideks tasakaalustati kolvid kepsud, vänt-hooratas kergemaks ja samuti tasakaalu, klapid said asendatud 535 klappidega ja seeega kogu kaan ümbertehtud + portimine. Sisselaske kollektori näol leidis kasutust nurgas oma aega ootav vanema bmw m5 sisselaske kollektor mille siise said ka nitro pihustid installitud.Väljalase on custom made terastorudest 6-2(turbo). Siduriks kasutasime sachs`i toodangut sport6000. Kardaaniks leidsime ühest metallitöökojast wolframsulamist (hästi kerge ja tugev) toru, mis ümber keevitati ja sobivaks muudeti. Taga differ asendati chevy van`i omaga, et ka vastu peaks mootori jõule. Lõpuks kui kogu kupatus kokku sai, mindi raadile kiirendama. Esimene ring tuli 0-100`ni 3,6 sec ja 400 m aeg 11,6 midagi......kuid sellest ei piisand, lükati pehme seguga kummid taha ja turborõhk 3-bari peale, süüde varajaseks, nitro 0,76 l/sec`i peale ja teine ring: 0-100`ni 2,3 sec 0-200`ni 4,6 sec ja 400m aeg uskumatu, aga tõsi 7,5 sec ! Vot poisid, õppige, ei ole vaja mingeid v8`id või camarosid, et kiire olla, ka saksa auto on kiire !
(kopipaste Delfi autofoorumist)
Käisime sõbraga raadi autoturul.....chillisime niisama, vaatasime bemme kuni üks isend ropult meeldima hakkas. Müüja sõnul auto nagu ikka ideaalses korras jne bla-bla...läbisõidu kohta (145000) ütles, et originaal ja et ka paberid tõestavad seda, no ok, türgi templid nagunii, bs, tegime siis väikse proovisõidu, auto tundus korras olevat. Autoks siis 525i 141kw. Osteti siis auto ära ja suunduti kohe garaazi poole, et auto niigi head minekut "järeleaidata" Teepeale jäi üks lammutus ja tuuning pood. Lammutusest sai ostetud kaks toyota landcruiseri turbot 6000 eegu eest ja vahejahutid 11400 oli vist. Sealt viis teekond tuning poodi, kust sai ostetud koonusfilter ja muud pudi-padi. Nüüd garaazi. Mootor tõsteti maha ja lammutati kohe molekulideks tasakaalustati kolvid kepsud, vänt-hooratas kergemaks ja samuti tasakaalu, klapid said asendatud 535 klappidega ja seeega kogu kaan ümbertehtud + portimine. Sisselaske kollektori näol leidis kasutust nurgas oma aega ootav vanema bmw m5 sisselaske kollektor mille siise said ka nitro pihustid installitud.Väljalase on custom made terastorudest 6-2(turbo). Siduriks kasutasime sachs`i toodangut sport6000. Kardaaniks leidsime ühest metallitöökojast wolframsulamist (hästi kerge ja tugev) toru, mis ümber keevitati ja sobivaks muudeti. Taga differ asendati chevy van`i omaga, et ka vastu peaks mootori jõule. Lõpuks kui kogu kupatus kokku sai, mindi raadile kiirendama. Esimene ring tuli 0-100`ni 3,6 sec ja 400 m aeg 11,6 midagi......kuid sellest ei piisand, lükati pehme seguga kummid taha ja turborõhk 3-bari peale, süüde varajaseks, nitro 0,76 l/sec`i peale ja teine ring: 0-100`ni 2,3 sec 0-200`ni 4,6 sec ja 400m aeg uskumatu, aga tõsi 7,5 sec ! Vot poisid, õppige, ei ole vaja mingeid v8`id või camarosid, et kiire olla, ka saksa auto on kiire !
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
oi jah
Nu ikka tõsine jama............
See on umbes selline jutt, nagu see Automaailma reklaam, kus Uuspõld ehitas uue õlifiltri jne.Aimar kirjutas:http://www.zone.ee/csf/garrett/garrett.php
GS
asi läheb küll käest ära, aga mina soovitaks suunata väljalaske kollektori ots otse sisse laske kollektorisse. asjal siis kaks mõtet;
1) ei saasta loodust!?
2) kui panna summutile jahutus külge saaks nii otse ja surve all suunata külma õhku mootorisse ja nii ei ole koonus filtrit vaja... proovige järgi ja te ei tunne enam oma autot ära
1) ei saasta loodust!?
2) kui panna summutile jahutus külge saaks nii otse ja surve all suunata külma õhku mootorisse ja nii ei ole koonus filtrit vaja... proovige järgi ja te ei tunne enam oma autot ära
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.